Απαγορευμένες Συναντήσεις

3

Ένα καλοστημένο δράμα χαρακτήρων, τοποθετημένο εύστοχα στο κέντρο του παλαιστινιακού προβλήματος, αποκτά διαστάσεις κοινωνικοπολιτικού θρίλερ.

Απαγορευμένες Συναντήσεις

Η δεύτερη ταινία του Παλαιστίνιου Μουαγιάντ Αλαγιάν μπορεί να αφηγείται την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα, πραγματική πρωταγωνίστριά του είναι όμως η Ιερουσαλήμ. Μια πολύπαθη και βαθιά διχασμένη πόλη, η οποία επιβάλλει μια σειρά από αυστηρά κωδικοποιημένες συμπεριφορές στους κατοίκους της, συντηρώντας μια διαρκώς ανήσυχη κι απειλητική καθημερινότητα. Ο Μουαγιάντ και ο σεναριογράφος αδελφός του Ραμί Μούσα Αλαγιάν εκμεταλλεύονται πλήρως αυτή τη ρευστή πραγματικότητα και τοποθετώντας το καλοστημένο δράμα τους στο κέντρο του μεσανατολικού προβλήματος, του προσδίδουν διαστάσεις πολιτικού θρίλερ.

Οι «Απαγορευμένες Συναντήσεις» συμπλέκουν το προσωπικό με το κοινωνικό όταν δυναμιτίζουν την εξωσυζυγική σχέση του Παλαιστίνιου Σαλίμ και της Ισραηλινής Σάρα με μια μικρή παρεξήγηση (έναν ασήμαντο καβγά του πρώτου με το θαμώνα ενός μπαρ), η οποία θα οδηγήσει σε καταγγελία που μπορεί να αποκαλύψει το δεσμό τους. Ο Σαλίμ αναγκάζεται να κατασκευάσει μια ψεύτικη και μυστική, ωστόσο επίσημη δικαιολογία πλευρίσματος της Σάρα για… εθνικούς λόγους, η οποία δεν θα αργήσει να καταλήξει στα χέρια των ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών με ολέθριες για όλους συνέπειες.

Απαγορευμένες Συναντήσεις - εικόνα 1

Με έναν αργό, αλλά μεθοδικά όλο και πιο αγωνιώδη ρυθμό, οι αδελφοί Αλαγιάν βυθίζουν σε ένα πικρό ηθικό δίλημμα τους πρωταγωνιστές τους, οι οποίοι πρέπει κάποια στιγμή να διαλέξουν ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, τη βολική αδικία και το επώδυνο δίκαιο, τον εαυτό τους και τους άλλους. Η διαδρομή προς την τελική απάντηση περνά από περίτεχνες στροφές της πλοκής και πειστικές σεναριακές ανατροπές που κλιμακώνουν δεξιοτεχνικά το δράμα, με φόντο μια τεμαχισμένη Ιερουσαλήμ που επιτείνει τις αντιθέσεις και σε πρώτο πλάνο έναν άλυτο ιστορικοπολιτικό γρίφο, τον παλαιστινιακό, οι δαιδαλώδεις πτυχές του οποίου υπογραμμίζουν το αδιέξοδο των εγκλωβισμένων ηρώων.

Παλαιστίνη, Γερμανία. 2018. Διάρκεια: 127'. Διανομή: ROSEBUD.21 / SEVEN FILMS

Περισσότερες πληροφορίες

Απαγορευμένες Συναντήσεις

The Reports on Sarah and Saleem
3
  • Κοινωνική
  • 2018
  • Διάρκεια: 127 '
  • Μουαγιάντ Αλαγιάν

Μια Ισραηλινή κι ένας Παλαιστίνιος διατηρούν εξωσυζυγική σχέση, η οποία μετά από μια ασήμαντη παρεξήγηση θα μπλέξει άδικα και τους δυο τους σε μια περίπλοκη υπόθεση τρομοκρατίας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
17/05/2024

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.

Τα οσκαρικά κοστούμια του "Poor Things" στο Μουσείο Μπενάκη

Οι εντυπωσιακές δημιουργίες της Χόλι Γουάντινγκτον έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα.

Πολύδροσο

Ένα υπόκωφης έντασης και ανεπιτήδευτης ποίησης φιλμ, το οποίο συγκινεί, εξαντλεί, ωστόσο, τις κινηματογραφικές εκπλήξεις του, καθώς εγκλωβίζεται στη φόρμα.