Απαγωγή

2

Τα ηθικά όρια του συστήματος δοκιμάζονται σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς ηχηρές εκπλήξεις θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης, διά χειρός Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης»).

Απαγωγή

Τα ηθικά όρια του συστήματος δοκιμάζονται σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς ηχηρές εκπλήξεις θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης, διά χειρός Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης»).

Απαγωγή - εικόνα 1

Άμεσα συνδεδεμένοι με το σύγχρονο ισπανικό σινεμά τρόμου, ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης») κι η παραγωγός του Μαρ Ταργκαρόνα («Ορφανοτροφείο») συνεργάζονται στενά εδώ και χρόνια. Η τελευταία αποφασίζει τώρα να κάτσει η ίδια στη σκηνοθετική καρέκλα, για άλλο ένα θρίλερ γραμμένο από τον Πάουλο, το οποίο ξεκινά με τον κακοποιημένο Βίκτορ να περπατά «χαμένος» σε έναν εξοχικό δρόμο. Πρόκειται για το μικρό γιο της μεγαλοδικηγόρου Πατρίσια ντε Λούκας, ο οποίος έπεσε θύμα απαγωγής ενός αγνώστου, κατόρθωσε όμως γρήγορα να δραπετεύσει.

Ο μικρός αναγνωρίζει το δράστη, έναν άνεργο μπλεγμένο σε μικροπαρανομίες, ο οποίος όμως αφήνεται ελεύθερος από την αστυνομία λόγω έλλειψης στοιχείων. Νιώθοντας πως απειλεί το παιδί της, η Ντε Λούκας καταφεύγει σε έναν παλιό γνωστό και σε αδιαφανείς μεθόδους… πειθούς, ανοίγοντας έναν κύκλο βίας με τραγικές συνέπειες, τις οποίες η «Απαγωγή» χρησιμοποιεί χοντροκομμένα για να δοκιμάσει τα ηθικά όρια του συστήματος. Βλέπουμε λοιπόν την προκατάληψη, την απληστία και την κατάχρηση εξουσίας να βασιλεύουν στον κόσμο μας και σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς καμιά ηχηρή έκπληξη θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης.

Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: TANWEER.

Περισσότερες πληροφορίες

Απαγωγή

Secuestro
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 105 '
  • Μαρ Ταργκαρόνα

Όταν ο βασικός ύποπτος για την απαγωγή του γιου της αφήνεται ελεύθερος από την αστυνομία λόγω έλλειψης στοιχείων, η επιτυχημένη δικηγόρος Πατρίσια ντε Λούκας αποφασίζει να καταφύγει σε έναν παλιό γνωστό και σε αδιαφανείς μεθόδους για να προστατεύσει το παιδί της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.