Η Τρελή Χαρά

2,5

Συνταγή γλυκόπικρων συναισθημάτων και γραφικών χαρακτήρων, εκτελεσμένη με ευστροφία, ιταλική φινέτσα και μηδαμινό ρίσκο.

Η Τρελή Χαρά

Συνταγή γλυκόπικρων συναισθημάτων και γραφικών χαρακτήρων, εκτελεσμένη με ευστροφία, ιταλική φινέτσα και μηδαμινό ρίσκο.

Η Τρελή Χαρά - εικόνα 1

Όπως σχεδόν όλες οι ταινίες του πατούν με το ένα πόδι στο δράμα και με το άλλο στην κωμωδία, με τον ίδιο τρόπο η πλούσια φιλμογραφία του πρόσφατα ανακαλυφθέντος από το ελληνικό κοινό Πάολο Βιρτζί («Η Γυναίκα της Ζωής μου», «Το Ανθρώπινο Κεφάλαιο») καταφέρνει να συνδυάσει την εμπορική συνταγή με την καλλιτεχνική ματιά. Επιδέξιος σεναριογράφος και στερεός αφηγητής, ο Τοσκανέζος κινηματογραφιστής διαχειρίζεται διαχρονικά κι επίκαιρα θέματα –από το boy meets girl μέχρι τις σύγχρονες, παγιδευμένες στο οικονομικό συμφέρον ανθρώπινες σχέσεις– χωρίς να χάνει από τα μάτια του τους χαρακτήρες και το κοινωνικό φόντο τους. Αυτό που όμως σχεδόν κάθε φορά τον εμποδίζει να μπήξει τα νύχια του βαθιά στο θέμα –ας τα σπάσει, αλλά να το ματώσει– είναι ο φόβος να ανησυχήσει τον θεατή, ο οποίος πάντα τον ανταμείβει με γεμάτες αίθουσες και φεστιβαλικά βραβεία κοινού.

Ακριβώς το ίδιο επαναλαμβάνεται και στη γλυκόπικρων συναισθημάτων και γραφικών χαρακτήρων­ «Τρελή Χαρά», την ιστορία της φλύαρης, φαντασιόπληκτης Μπεατρίς και της εσωστρεφούς Ντονατέλα. Τρόφιμοι μιας προοδευτικής ψυχιατρικής κλινικής, οι δυο τους το σκάνε παρέα και ξεκινούν μια… τρελή περιπέτεια περιπλάνησης, η οποία θα τις δέσει με μια βαθιά φιλία αλλά και θα τις αναγκάσει να αντιμετωπίσουν τη ζωή που άφησαν πίσω τους. Πρόκειται για μια καλογραμμένη συνταγή, εκτελεσμένη με ευστροφία, ιταλική φινέτσα και μηδαμινό ρίσκο. Το πέρασμα από το γέλιο στο δάκρυ γίνεται τις περισσότερες φορές με ανάλαφρες πιρουέτες και το θηλυκό πρωταγωνιστικό δίδυμο αλληλοϋποστηρίζεται έντεχνα (η Τεντέσκι σε ψηλούς και η Ραματσότι σε μπάσους τόνους). Μην περιμένετε όμως οι εκπλήξεις να κρατήσουν και μέχρι το συγκαταβατικό φινάλε, το δράμα του οποίου κορυφώνεται προβλέψιμα και λύνεται με απλοϊκότητα και υπερβολική ευκολία.

Ιταλία, Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 118΄. Διανομή: STRADA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Τρελή Χαρά

La Pazza Gioia / Like Crazy
2,5
  • Κομεντί
  • 2016
  • Διάρκεια: 116 '
  • Πάολο Βίρτζι

Η φλύαρη, φαντασιόπληκτη Μπεατρίς και η εσωστρεφής Ντονατέλα το σκάνε από την ψυχιατρική κλινική και ξεκινούν μια… τρελή περιπέτεια περιπλάνησης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
02/05/2024

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.

Η σχέση του συγγραφέα Πολ Όστερ με τον κινηματογράφο

Θυμόμαστε τα βιβλία του εμβληματικού συγγραφέα που έγιναν ταινίες αλλά και τα φιλμ που ο ίδιος σκηνοθέτησε.