Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

1,5

Άχρωμη, άοσμη και άγευστη συνέχεια του θεαματικού fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός», από την οποία κλέβει την παράσταση για άλλη μια φορά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

Άχρωμη, άοσμη και άγευστη συνέχεια του θεαματικού fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός», από την οποία κλέβει την παράσταση για άλλη μια φορά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα - εικόνα 1

Κερδίζοντας τον προ τετραετίας εισπρακτικό πόλεμο με το «Καθρέφτη, Καθρεφτάκι μου», την ταυτόχρονη χολιγουντιανή διασκευή του μύθου της Χιονάτης από τον Τάρσεμ Σινγκ, το θεαματικό fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός» προχωρά τώρα στην αναπόφευκτη, αλλά αχρείαστη συνέχειά του. Χάνοντας την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία είχε αναστατώσει το σετ κάνοντας σχέση με τον παντρεμένο σκηνοθέτη Ρούπερτ Σάντερς, το σχέδιο προχωρά αφήνοντας τη Χιονάτη στο περιθώριο, κάτι που δεν θα μπορούσε να κάνει συγχρόνως και με την ατραξιόν του πρώτου φιλμ Σαρλίζ Θερόν.

Πάμε πίσω λοιπόν, για να μάθουμε πώς η Κακιά Βασίλισσα παγίδευσε την καλοσυνάτη αδελφή της Φρέια, η οποία γίνεται άκαρδη Βασίλισσα του Πάγου και απαγορεύει στους πολεμιστές-κυνηγούς της να ερωτευτούν. Δύο απ’ αυτούς, όμως, παραβαίνουν τις διαταγές της και καταδικάζονται σε θάνατο. Ο Έρικ καταφέρνει να γλιτώσει και χρόνια μετά, θρηνώντας ακόμα το χαμό της αγαπημένης του Σάρα, αναλαμβάνει να βρει ποιος έκλεψε το Μαγικό Καθρέφτη και να τον φέρει πίσω πριν αυτός πέσει στα χέρια της Φρέια.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα - εικόνα 2

Η επικίνδυνη αποστολή του, την παράσταση της οποίας κλέβει ξανά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν, εξελίσσεται σε μια άχρωμη, άοσμη και άγευστη περιπέτεια με περισσότερο χιούμορ (απολαυστική η θεατρική Αγγλίδα Σέρινταν Σμιθ ως τσαμπουκαλού κυρία Μπρόμγουιν), αλλά λιγότερη φαντασία στην εικονογραφία, τους χαρακτήρες και την πλοκή από την πρωτότυπη ταινία. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως εκείνη είχαν γράψει οι Τζον Λι Χάνκοκ («Blind Side», «Η Μαγική Ομπρέλα») και Χοσεΐν Αμίνι («Τα Φτερά της Αγάπης», «Jude», «Drive»), ενώ αυτήν εδώ οι Έβαν Σπιλιοτόπουλος (του «Ηρακλή» με τον Ντουέιν Τζόνσον) και Κρεγκ Μέιζιν («Scary Movie 3 & 4», «The Hangover ΙΙ & ΙΙΙ»).

ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 114΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

The Huntsman: Winter's War
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2016
  • Διάρκεια: 113 '
  • Σέντρικ Νίκολας - Τρόγιαν

Ο κυνηγός Έρικ, θρηνώντας ακόμα το χαμό της αγαπημένης του Σάρα, αναλαμβάνει να βρει ποιος έκλεψε το Μαγικό Καθρέφτη και να τον φέρει πίσω προτού αυτός πέσει στα χέρια της Βασίλισσας του Πάγου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.