Ποιος Σώζει Ποιον;

2

Ένα ρεπορτάζ πάνω στις πραγματικές αιτίες και τις δυσάρεστες επιπτώσεις που είχε στο επίπεδο διαβίωσης και στις δημοκρατικές πρακτικές η απόφαση της Ε.Ε. να μεταφερθούν τα χρέη των τραπεζών στους κρατικούς προϋπολογισμούς.

Ποιος Σώζει Ποιον;

Περιλαμβάνοντας κυρίως δηλώσεις αξιωματούχων, αναλυτών και ακτιβιστών σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιρλανδία και Ισλανδία, το φιλμ αποτελεί ουσιαστικά ένα σχεδόν δίωρο ρεπορτάζ πάνω στις πραγματικές αιτίες και τις δυσάρεστες επιπτώσεις που είχε στο επίπεδο διαβίωσης και στις δημοκρατικές πρακτικές η απόφαση της Ε.Ε. να μεταφερθούν τα χρέη των τραπεζών στους κρατικούς προϋπολογισμούς.

Ποιος Σώζει Ποιον; - εικόνα 1

Το ντοκιμαντέρ του ντουέτου των Γερμανών σκηνοθετών γυρίστηκε με τη μέθοδο του crowdfunding (χρηματοδότηση από το κοινό μέσω internet), έχοντας ως σκοπό να αποκαλύψει άγνωστα στους περισσότερους Ευρωπαίους στοιχεία σχετικά με την οικονομική διάσωση των λεγόμενων P.I.G.S., που ξεκίνησε το 2010 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Περιλαμβάνοντας κυρίως δηλώσεις από αξιωματούχους, αναλυτές και ακτιβιστές σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιρλανδία και Ισλανδία, το φιλμ αποτελεί ουσιαστικά ένα σχεδόν δίωρο ρεπορτάζ πάνω στις πραγματικές αιτίες της κρίσης και τις δυσάρεστες επιπτώσεις που είχε στο επίπεδο διαβίωσης και στις δημοκρατικές πρακτικές η απόφαση της Ε.Ε. να μεταφερθούν τα χρέη των τραπεζών στους κρατικούς προϋπολογισμούς.
Το κινηματογραφικά φτωχό ντοκιμαντέρ δεν δίνει ουσιαστικά κάποια καινούργια πληροφορία στους Έλληνες, οι οποίοι έχουν βιώσει από πρώτο χέρι εδώ και μία πενταετία τις επιπτώσεις της κρίσης, κάνοντας μια επανάληψη των γεγονότων που οδήγησαν στην εκλογική ανατροπή­ που συνέβη πριν από μερικές εβδομάδες στη χώρα. Αυτό­ που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι η συγκεκριμένη ανάγνωση των γεγονότων γίνεται από Γερμανούς δημιουργούς, οι οποίοι κάνοντας μια εμπεριστατωμένη ανάλυση της διαβρωτικής δράσης των τραπεζικών παραγώγων καταρρίπτουν τους μύθους περί «τεμπέληδων» και «σπάταλων Νοτίων». Το ντοκιμαντέρ έχει προγραμματίσει προβολές σε κινηματογράφους αλλά και κοινωνικούς χώρους σε όλη την Ευρώπη. Προβάλλεται με ελληνικούς υπότιτλους.

Γερμανία. 2014. Διάρκεια: 103΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ποιος Σώζει Ποιόν;

Who Is Saving Whom?
2
  • Ντοκιμαντέρ
  • 2015
  • Διάρκεια: 104 '
  • Λέσλι Φράνκε

Οι πραγματικές αιτίες της κρίσης και οι δυσάρεστες επιπτώσεις που είχε στο επίπεδο διαβίωσης και στις δημοκρατικές πρακτικές, η απόφαση της Ε.Ε. να μεταφερθούν τα χρέη των τραπεζών στους κρατικούς προϋπολογισμούς.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.