Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

1

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 1

Είτε Έλληνας είτε Ρωμαίος, για το Χόλιγουντ κάθε χλαμυδοφόρος πολε­μιστής δεν μπορεί παρά να είναι «Μονομάχος» (του Ρίντ­λεϊ Σκοτ). Πολλοί επίδοξοι Ράσελ Κρόου έχουν προκύψει τελευταία, αφού μετά τον Ηρακλή του Κέλαν Λουτζ σειρά έχει τώρα ο Βρετανός Μάιλο, ο οποίος ως παιδί είδε την οικογένειά του να σφαγιάζεται από τους στρατιώτες του αδίστακτου Ρωμαίου­ αξιωματικού Κόρβους και ο ίδιος­ πουλήθηκε ως σκλάβος.
Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, το σωτήριο έτος 79 μ.Χ., καταφθάνει στην Πομπηία ως διάσημος μονομάχος με το προσωνύμιο «Κέλτης». Εκεί θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και φυσικά τον γερουσιαστή πλέον Κόρβους, ακόμη πιο αιμοβόρο και διεφθαρμένο απ’ ό,τι τον άφησε. Και όλα αυτά με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο οποίος ετοιμάζεται να κλέψει απ’ όλους την τρισδιάστατη ­παράσταση.

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 2

Περιμένοντας (αμήν και) πότε το διάσημο ηφαίστειο θα γίνει πυρ και μανία για την τελευταία και θεαματική σκηνή, που θα λύσει εν μέσω ψηφιακής καταστροφής όλες τις δραματικές εκκρεμότητες, παρακολουθούμε μια αλά «Σπάρτακος» (χωρίς το σεξ) τηλεοπτική σαπουνόπερα εκτός αρένας κι έναν δευτεροκλασάτο «Μονομάχο» εντός αυτής: όχι μόνο η κερδισμένη με αίμα­ φιλία του ήρωα με τον Αφρικανό αντίπαλό του, αλλά ακόμη και η αντιστροφή της νικηφόρας μάχης των Ρωμαίων έναντι των Καρχηδόνιων έχουν κοπιαριστεί. Γεμάτη CGI εφέ, αξιοπρεπής χωρίς να είναι μεγαλειώδης, η παραγωγή αναβιώνει μια γραφικότατη, clean cut Πομπηία των τελευταίων ημερών και ο σαματατζής Πολ Γ.Σ. Άντερσον («Resident Evil», «Άλιεν Εναντίον Κυνηγού», «Οι Τρεις Σωματοφύλακες») ξεπετά το άνοστο, αφόρητα προβλέψιμο στόρι μόνο και μόνο για να γκαζώσει χωρίς καμιά έμπνευση στο πανδαιμόνιο του φινάλε. Το οποίο –αλά «Τιτανικός»– δεν κρύβει και πολλές εκπλήξεις, εκτός ίσως από το πόσο αξιομνημόνευτα άσχημα μπορεί να υποδυθεί ο Κίφερ Σάδερλαντ τον σατανικό κακό σε έξαλλη κατάσταση.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Pompeii
1
  • Περιπέτεια
  • 2014
  • Διάρκεια: 105 '
  • Πολ.Γ.Σ.Άντερσον

Το 79 μ.Χ. και με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο Βρετανός σκλάβος Μάιλο καταφθάνει στην Πομπηία ως ο διάσημος μονομάχος Κέλτης. Εκεί θα γνωρίσει την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και τον Ρωμαίο γερουσιαστή Κόρβους, υπεύθυνο για το θάνατο της οικογένειάς του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχεται το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Ανακαλύψτε τις πρώτες ταινίες που ανακοίνωσε η πληθωρική διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.