Riddick

1,5

Γεμάτη εφέ και ευκολίες, αλλά κενή σε ιδέες επιστροφή στο b-movie action πνεύμα της πρώτης και καλύτερης ταινίας της σειράς «Απέραντο Σκοτάδι».

Riddick

Τραυματισμένος και εγκαταλελειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να καλέσει βοήθεια. Αυτοί που καταφθάνουν, όμως, είναι δυο ομάδες μισθοφόρων, οι οποίοι τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό. Γεμάτη εφέ και ευκολίες, αλλά κενή σε ιδέες επιστροφή στο b-movie action πνεύμα της πρώτης και καλύτερης ταινίας της σειράς «Απέραντο Σκοτάδι».

Riddick - εικόνα 1

Π ρώτη κι εύκολη διαπίστωση όσον αφορά την τρίτη­ επίσκεψη του διαστημικού μισθοφόρου Ρίντικ στη μεγάλη οθόνη: αυτή είναι από κάθε άποψη συναρπαστικότερη της αμέσως προηγούμενης («Τα Χρονικά­ του Σκότους»). Αυτό θα έλειπε, καθώς η κλειστοφοβική b movie ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας («Απέραντο Σκοτάδι») είχε εγκαταλειφθεί για χάρη μιας άναρχης, αφελούς και γεμάτης ψεύτικα εφέ όπερας του Διαστήματος, η οποία τώρα εγκαταλείπεται ξανά ως ιδέα για να επιστρέψουμε στα βασικά. Τραυματισμένος κι εγκαταλειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να ξεπεράσει τους θανάσιμους κινδύνους που τον απειλούν (υδρόβια και μη αρπακτικά) και να καλέσει βοήθεια.
Αυτοί που καταφθάνουν όμως είναι δύο ομάδες μισθοφόρων που τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό­. Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του franchise Ντέιβιντ Τούι προσπαθεί να αναδημιουργήσει το απέριττο και αποτελεσματικό κλίμα του «Απέραντου Σκοταδιού», δεν διαθέτει όμως ούτε τις ανάλογες (απλές και ξεκάθαρες) σεναριακές ιδέες ούτε μεταχειρίζεται τον ήρωα με ηθικά και ψυχολογικά αμφίσημο τρόπο. Στήνει ένα χιλιο­ϊδωμένο και άνευρο κυνηγητό, επιστρατεύει ένα σωρό οπτικά εφέ, τα οποία «φωνάζουν» από μακριά πόσο ψεύτικο είναι το ντεκόρ, και αφήνει τον μπασμένο στο ρόλο Βιν Ντίζελ να βγάλει –και να σκοτώσει– το διαστημικό φίδι από την τρύπα. Κι εκείνος το κανονίζει στο πιτς φιτίλι, διότι έχει κι ένα «Fast & Furious 7» που περιμένει…

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 119΄.
Διανομή: AUDIOVISUAL.

Περισσότερες πληροφορίες

Riddick

1,5
  • Περιπέτεια
  • 2013
  • Διάρκεια: 119 '
  • Ντέιβιντ Τούι

Τραυματισμένος και εγκαταλελειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να καλέσει βοήθεια. Αυτοί που καταφθάνουν, όμως, είναι δυο ομάδες μισθοφόρων, οι οποίοι τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 23/5

Άντονι Χόπκινς, Ράσελ Κρόου και Ράιαν Ρέινολντς προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/05/2024

Αποχαιρετήστε τον Γιούργκεν Κλοπ με αυτό το must ντοκιμαντέρ

Οι άνθρωποι δούλεψαν στενά με τον σπουδαίο προπονητή της Λίβερπουλ μιλούν στα πέντε επεισόδια του "Jürgen".

77ο Φεστιβάλ Καννών: Ο Λάνθιμος διηγείται κατασκότεινες "Ιστορίες Καλοσύνης"

Επιστροφή στην εποχή του "Κυνόδοντα" και των "Άλπεων" για τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος αν και εντυπωσιάζει με τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δεξιοτεχνία του, κινδυνεύει να χάσει πολλούς από τους όψιμους θαυμαστές του.

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.