Αθηναϊκή πρεμιέρα για το ντοκιμαντέρ "Εμπρός: ένα ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο"

Ένα ντοκιμαντέρ της Άλκηστις Καφετζή για την αυτοδιαχείριση, τη πολυφωνία και την αντίσταση.

Εμπρός: ένα ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο

Μετά την πρεμιέρα στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης το ντοκιμαντέρ της Άλκηστις Καφετζή "Εμπρός: ένα ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο" έρχεται στην Αθήνα για τρεις προβολές (9, 10 και 11 Μαΐου στις 9 μ.μ.) στην κατάληψη του ελεύθερου αυτοδιαχειριζόμενου θεάτρου Εμπρός

Εμπρός: ένα ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο

Λίγα λόγια για την ταινία

Δεκαετίες πριν μεταμορφωθεί σε θέατρο το 1989, το κτίριο λειτουργούσε ως τυπογραφείο για την εφημερίδα Εμπρός. Σήμερα τελεί υπό κατάληψη και λειτουργεί ως ελεύθερο αυτοοργανωμένο θέατρο, παρέχοντας έναν χώρο για ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση και ανοιχτές συνελεύσεις.

Tο ντοκιμαντέρ επιχειρεί να εξερευνήσει τη σημασία αυτού του μοναδικού χώρου και τη δύναμη της συλλογικής δράσης. Ωστόσο, εξετάζει επίσης τις προκλήσεις και τις πολυπλοκότητες που προκύπτουν όταν κάποιος δρα έξω από τις παραδοσιακές δομές της κοινωνίας. 

Πρόκειται για μία ανεξάρτητη παραγωγή, χωρίς καμία χρηματοδότηση η οποία πραγματώθηκε μέσα σε πλαίσια αλληλοβοήθειας.

Είσοδος ελεύθερη με ελεύθερη συνεισφορά

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου στη σωστή σειρά

Με αφορμή την πρεμιέρα των "Ιστοριών Καλοσύνης" ανατρέχουμε στη φιλμογραφία του κορυφαίου εν ενεργεία Έλληνα σκηνοθέτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
30/05/2024

Ιστορίες Καλοσύνης

Ο Λάνθιμος επιστρέφει στον παλιό, απόλυτα weird εαυτό του. Εσωστρεφής και ψυχρά αποστασιοποιημένος, καταφέρνει να περιγράψει ίσως λίγο φλύαρα, αλλά ευρηματικά κι απολαυστικά μια ανησυχητικά παράλογη πραγματικότητα.

Furiosa: A Mad Max Saga

Απολύτως ικανοποιητικό σε επίπεδο ανελέητης δράσης και ακαταμάχητου dieselpunk θεμάτος, λιγότερο χορταστικό όμως ως αφήγηση, το πρίκουελ αποτελεί μια διογκωμένη αν και τίμια προσθήκη σε ένα franchise που παραμένει αξιόπιστο.

Ζωικό Βασίλειο

Βραβευμένη με πέντε Σεζάρ αλληγορία φαντασίας, η οποία ξεκινάει σαν μαύρη κωμωδία και εξελίσσεται σε δραματικό θρίλερ. Κερδίζει το στοίχημα του ρεαλισμού, δυσκολεύεται όμως να χειριστεί ευρηματικά την κορύφωσή της.

Τα Ταρώ του Θανάτου

Εντελώς μπανάλ τρομο-συνταγή, η οποία με την πιο χαλαρή σεναριακή αφορμή βάζει μπροστά μια σειρά σαδιστικών φόνων τινέιτζερ.

Η Κόρη του Μπαμπά

Κωμωδία και δράμα διασταυρώνονται σε μια παιχνιδιάρικη, αλλά υπερβολικά γαλλική (εξυπνακίστικα φλύαρη) ιστορία πολλαπλών ενηλικιώσεων.

Γιάννης Σπανός: Πίσω απ' τη Μαρκίζα

Εξομολογήσεις και πληροφορίες συνθέτουν μια περισκοπική όσο και κινηματογραφικά λιτή προσέγγιση στο έργο ενός μελωδικού, απρόβλεπτου και σεμνότατου μουσικού δημιουργού.