Είναι χημικός οινολόγος. Όταν γύρισε από τη Γαλλία ξεκίνησε να δουλεύει στην εταιρεία Μπουτάρη, υπεύθυνη του οινοποιείου της Γουμένισσας αλλά και υπεύθυνη marketing. Ήταν από τα πρώτα άτομα στη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησε να ασχολείται με το χώρο του κρασιού. «Ήμουν χημικός. Με ενδιέφερε το κρασί αλλά δεν είχα καμία σχέση με αυτό. Ήταν το αγαπημένο μου μάθημα στη σχολή, απολάμβανα τα αρώματά του και τελικά…» Το 1989 ίδρυσε το wine club Ανατόλια που ήταν και η πρώτη ανάλογη προσπάθεια που έγινε στη Θεσσαλονίκη. Το 1995 έφυγε από την εταιρεία Μπουτάρη και ασχολήθηκε ως free lancer με την υποστήριξη παραγωγών.
Στο εκπαιδευτικό κομμάτι την ίδια περίοδο έστησε το Wine Club του Μύλου. Άρχισε να αρθρογραφεί στο ΕΥ ΖΗΝ και σε τοπικές εφημερίδες που ξεκίνησαν να έχουν στήλη κρασιού. Η συνεργασία της με φορείς συνεχίστηκε αναλαμβάνοντας projects για τον ΣΕΟ που είχαν να κάνουν με εκπαίδευση.
Το 2002 ίδρυσε την εταιρεία Wine Plus με την Ελένη Σωτηρίου, μια εταιρεία που ασχολείται με την προώθηση του κρασιού και τη γαστρονομία. Οργανώνουν κάθε χρόνο το Χάρτη των Γεύσεων, και τη Βαβυλωνία Γεύσεων και εκδίδουν το Wine Plus Magazine, ένα free press για το κρασί και τη γαστρονομία.
Επιπλέον υπάρχει το Wine Club που οργανώνει μαθήματα μαγειρικής και γαστρονομικά δείπνα. Η ίδια μέσα στην πορεία της τόσα χρόνια έχει δει σημαντική αλλαγή στους καταναλωτές. «Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το κρασί ήταν ελιτίστικο προϊόν. Τώρα έχει μπει στην καθημερινότητα. Βέβαια, η τιμή του είναι το βασικό αρνητικό του». Για τους επαγγελματίες έχει να πει ότι έχουν αρχίσει σιγά σιγά να συνειδητοποιούν ότι χρειάζονται υποστήριξη για αυτό που κάνουν. «Στην Ελλάδα, έχουμε στραφεί προς το κρασί. Αλλά περνάμε δύσκολες εποχές.
Υπάρχει υπερπροσφορά, επομένως η επικοινωνία των κρασιών από επαγγελματίες είναι απαραίτητη». Πιστεύει ότι το μέλλον βρίσκεται στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας. «Το κομμάτι αμπελουργία συνδέεται άμεσα με το προϊόν. Το θέμα είναι κατά πόσον το ελληνικό κρασί θα γίνει γνωστό στο εξωτερικό για την ποιότητά του. Η τιμή είναι σοβαρό εμπόδιο, γιατί δεν είναι ανταγωνιστική».