Η εκστρατεία ήταν έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse και πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας. Η κορύφωσή της ήταν μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους στο κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.
Μεγάλος νικητής της καμπάνιας το project “Self’it”, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο, που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος, την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του, οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν την ιδέα τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.
Τη βραδιά αλλά και όλη την καμπάνια στήριξε με την παρουσία του ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο διευθυντής του Design Lobby Βασίλης Μπαρτζώκας και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης. Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα www.famousforareason.gr. Τα οκτώ projects που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού με κριτήριο την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την αφοσίωση των συμμετεχόντων, παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσα από videos που δημιούργησε μαζί τους το The Famous Grouse.