Νέα

Οι 10 πιο επιτυχημένες ταινίες του Netflix δεν είναι αυτές που φαντάζεσαι

Από -

«ο Ιρλανδός»
«ο Ιρλανδός»

Την πάγια τακτική της μη δημοσίευσης επίσημων στοιχείων «παραβίασε» το Netflix, το οποίο προχώρησε σε ανακοίνωση των πιο δημοφιλών ταινιών της πλατφόρμας. Μια απροσδόκητη κίνηση η οποία έφερε στο φως πολλές εκπλήξεις αλλά και ηχηρές απουσίες.

Προτού προχωρήσουμε στη λίστα, να διευκρινίσουμε πως οι αριθμοί του Netflix πρέπει να προσεγγίζονται με σχετική επιφύλαξη, καθώς η πλατφόρμα υπολογίζει ως θέαση οποιονδήποτε συνδρομητή παρακολουθεί τουλάχιστον επί δύο λεπτά μια ταινία. Ασχέτως δηλαδή εάν την έχει ολοκληρώσει ή όχι. Ακόμα, δεν είναι τυχαίο πως αυτή η δημοσιοποίηση έρχεται λίγους μήνες μετά την παγκόσμια καραντίνα λόγω της πανδημίας, περίοδος που εκτόξευσε τους συνδρομητές και τη χρήση της πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο. Πώς ωστόσο διαμορφώνεται η top-10 δεκάδα του Netflix;

«Bird Box»
«Bird Box»

Την πρώτη θέση κατακτά το «Extraction» (2020, Σαμ Χάργκρεϊβ) με 99 εκατομμύρια προβολές, μια από τις πολλές περιπέτειες που βρίσκονται στη λίστα. Ακολουθεί το viral φαινόμενο «Bird Box» (2018, Σουζάνε Μπίερ) με την Σάντρα Μπούλοκ με 89 εκατομμύρια. Τρίτο βρίσκεται το «Spenser Confidential» (2020, Πίτερ Μπεργκ) με 85 εκατ., ενώ πολύ κοντά ακολουθεί ακόμα ένα action movie, το «6 Underground» (2019) του Μάικλ Μπέι με 83 εκατ. Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνει η κωμωδία «Murder Mystery» (2019) με πρωταγωνιστή τον Άνταμ Σάντλερ και 73 εκατομμύρια προβολές.

Μόλις έκτος έρχεται ο υποψήφιος για 10 Όσκαρ «Ιρλανδός» (2019) του Μάρτιν Σκορσέζε, μια παραγωγή που κόστισε περίπου 150 εκατομμύρια και κατάφερε 64 εκατομμύρια «χτυπήματα» στο Netflix. Βέβαια, είναι απορίας άξιο πόσοι συνδρομητές είδαν και τα 209' του αριστουργηματικού γκανγκστερικού φιλμ... Έβδομο βρίσκεται το «Triple Frontier» (2019, Τζέι Σι Τσάντορ) με 63 εκατομμύρια και όγδοη ακόμα μια κωμωδία, το «Wrong Missy» (2020, Τάιλερ Σπίντελ) με 59 εκατομμύρια.

«Η Πλατφόρμα»
«Η Πλατφόρμα»

Η δεκάδα ολοκληρώνεται με τα 56 εκατομμύρια views της γκροτέσκας «Πλατφόρμας» (2019, Γκάλντερ Γκαζτέλου-Ουρουτία), η οποία συζητήθηκε όσο λίγες ταινίες την περίοδο του εγκλεισμού, και τα 48 εκατ. του «Perfect Date» (Κρις Νέλσον, 2019).

Σχετικά Θέματα