Θέμα

Εκπλήξεις, απογοητεύσεις και προβλέψεις για τα τηλεοπτικά βραβεία Emmy 2020

Από -

Αν μπορούσε κανείς να μετρήσει πόσες ώρες παρακολουθεί τηλεόραση μέσα σε έναν χρόνο, τότε σίγουρα μπορούμε να πούμε ότι το 2020 έχουμε σπάσει ήδη κάθε ρεκόρ, κι ας απομένουν λίγοι μήνες ακόμα για να κλείσει η χρονιά. Είτε για ενημέρωση είτε για ψυχαγωγία, η tv χτύπησε υπερωρίες στα σαλόνια μας στην πρόσφατη καραντίνα και συνεχίζει ακάθεκτη, προσφέροντας μια κάποια διαφυγή από αυτήν τη δυστοπική πραγματικότητα που ζούμε και που δεν λέει να τελειώσει. Όπως και να έχει, οι άριστοι πρέπει να βραβευτούν, γι’ αυτό και τα Emmy έρχονται στις 20/9 με μία καίρια (και αναμενόμενη) διαφοροποίηση: η τελετή απονομής θα γίνει για πρώτη φορά virtual από το ABC, με live συνδέσεις με νικητές και καλεσμένους και με τον Τζίμι Κίμελ σε ρόλο παρουσιαστή. Καμία έκπληξη λοιπόν σε αυτό το κομμάτι, τι γίνεται όμως με τις υποψηφιότητες σε μια χρονιά όπου τα στανταράκια όπως το «Game of Thrones» (για χρόνια το μεγάλο χαρτί του ΗΒΟ) και το «Fleabag» (που σάρωνε τα πάντα στην κωμωδία) έχουν πλέον ολοκληρωθεί και απουσιάζουν από τις λίστες;

«Succession»
«Succession»

Ξεκινώντας από τα δίκτυα και τις πλατφόρμες, το ΗΒΟ φαίνεται να έχει βρει τον νέο, πανάξιο εκπρόσωπό του στο «Succession», που φέτος χαρίζει στον αμερικανικό κολοσσό δυναμική παρουσία στην πολυσήμαντη δραματική κατηγορία, με συνολικά 18 υποψηφιότητες. Από αυτές, εκείνη του Τζέρεμι Στρονγκ (α’ αντρικού ρόλου) είναι στατιστικά σίγουρη νίκη (θα προτιμούσαμε τον Τζέισον Μπέιτμαν του «Οzark»), ενώ η υποψηφιότητα της Σάρα Σνουκ για το βραβείο β’ γυναικείου ρόλου θα περάσει μάλλον απαρατήρητη, σε μια τέρμα ανταγωνιστική κατηγορία όπου πρωταγωνιστούν οι Λόρα Ντερν, Μέριλ Στριπ («Big Little Lies»), Έλενα Μπόναμ Κάρτερ («The Crown») και Φιόνα Σο («Killing Eve») – η μοναδική απειλή ίσως έρθει από την περσινή νικήτρια Τζούλια Γκάρνερ («Ozark»).

Βέβαια, από τις συνολικά 107 υποψηφιότητές του, το ΗΒΟ αντλεί τις περισσότερες από το «Watchmen» (26 σαρωτικές υποψηφιότητες) που δικαίως θεωρείται το απόλυτο φαβορί στις μίνι σειρές. Όμως το Netflix είναι τελικά εκείνο που ηγείται της κούρσας, με τον αριθμό-ρεκόρ των 160 υποψηφιοτήτων. Στις σημαντικές κατηγορίες, 18 από αυτές έρχονται από την πολύ δυνατή τρίτη σεζόν του «Ozark» και ενισχύονται από τα «The Crown» (6), «Unorthodox» (4), «Kominsky Method», «Dead to Me» και «Unbelievable» (από 3).

«Ozark»
«Ozark»

Την έκπληξη πάντως κάνει το Disney+ που διεκδικεί το βραβείο της καλύτερης δραματικής σειράς –το σημαντικότερο κατά γενική ομολογία– χάρη στο «Mandalorian», τη σειρά-spin off του «Star Wars», και το τρελό hype του baby Yoda. Μια ματιά στους συνυποψήφιούς του όμως αποκαλύπτει και τον μεγάλο χαμένο των βραβείων, που δεν είναι άλλος από το Apple TV+. Μιας και μοιάζει αδύνατο να απουσιάζουν τα «Better Call Saul», «The Crown», «The Handmaid's Tale», «Killing Eve», «Ozark», «Stranger Things», και «Succession», το «Mandalorian» φαίνεται να έκλεψε την πολυπόθητη θέση από το «Morning Show», το πανάκριβο εγχείρημα του Apple TV+ που τελικά θα αρκεστεί στις υποψηφιότητες των πρωταγωνιστών του.

 «Marvelous Mrs. Maisel»
«Marvelous Mrs. Maisel»

Στην κωμωδία, το «Marvelous Mrs. Maisel» του Αmazon Prime διεκδικεί ξανά τα σκήπτρα με 20 υποψηφιότητες, ωστόσο θα ενθουσιαστούμε αν τελικά ως καλύτερη κωμική σειρά ανακοινωθεί το απολαυστικό mockumentary «What We Do in the Shadows», η ξεκαρδιστική δεύτερη σεζόν του οποίου ήρθε σαν θείο δώρο στην περίοδο της καραντίνας. Μεγάλο φάουλ είναι η πλήρης απουσία του «Better Things»· η δημιουργός και πρωταγωνίστριά του, Πάμελα Άντλον, σίγουρα άξιζε υποψηφιότητα α’ γυναικείου κωμικού ρόλου.

Από τα φρέσκα ονόματα, είδαμε στους υποψηφίους τον Πολ Μεσκάλ του σπαρακτικού «Normal People» να αποδεικνύει γιατί είναι ένα από τα πιο hot ονόματα της tv μόλις με έναν και μοναδικό πρωταγωνιστικό ρόλο. To ίδιο και η Σίρα Χαλς του καθηλωτικού «Unorthodox», που όμως έρχεται αντιμέτωπη με το αδιαφιλονίκητο φαβορί Ρετζίνα Κινγκ («Watchmen») για τον α’ γυναικείο ρόλο σε μίνι σειρά. Τέλος, δεν κρύβουμε ότι πανηγυρίσαμε την υποψηφιότητα της Ζεντάγια για το «Euphoria», η οποία αρχικά είχε χαρακτηριστεί ως πολύ νέα και πολύ άπειρη για πρωταγωνιστικό ρόλο, και τελικά έβαλε στους πάντες τα γυαλιά παραδίδοντας μια μοναδική ερμηνεία – αν καταφέρει να κερδίσει τις Λόρα Λίνεϊ («Ozark») και Τζένιφερ Άνιστον («Morning Show») θα μιλάμε για μία από τις πιο απολαυστικές νίκες των τελευταίων χρόνων.

Σχετικά Θέματα