Με βασιλικές τιμές έρχεται ο Νοέμβριος στο Netflix, καθώς το "The Crown" (διαθέσιμο από 9/11) επιστρέφει με νέα επεισόδια και την Ιμέλντα Στόντον να παίρνει τα σκήπτρα από τη βραβευμένη Ολίβια Κόλμαν για να ενσαρκώσει τη βασίλισσα Ελισάβετ στην ταραχώδη για τη μοναρχία δεκαετία του ’90, όπου τα νέα γύρω από τη βασιλική οικογένεια δεν περιορίζονταν στις βρετανικές κίτρινες φυλλάδες, αλλά ταξίδευαν άμεσα παντού. Η απιστία του Καρόλου (Ντόμινικ Γουέστ), το διαζύγιο, το φόρεμα-εκδίκηση της Νταϊάνα (Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι) και η θαρραλέα δήλωσή της στο BBC "ήμασταν τρεις σε αυτόν το γάμο", το θανατηφόρο τροχαίο: Το μεγαλύτερο μέρος των τηλεθεατών του "Crown" παρακολούθησε τα γεγονότα αυτά καθώς συνέβαιναν, αλλά η περιέργεια (και οι υψηλές απαιτήσεις) για το πώς αυτά θα κινηματογραφηθούν χτυπάει κόκκινο, γι’ αυτό και δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν η σειρά σπάσει με ευκολία τα ρεκόρ προβολών.
Επιστροφή έχουμε και για τις Κριστίνα Άπλγκεϊτ και Λίντα Καρντελίνι στην τρίτη και τελευταία σεζόν της απολαυστικής μαύρης κωμωδίας "Dead to me" (17/11). Η Τζεν και η Τζούντι έγιναν ένα από τα ντουέτα-έκπληξη που μας κέρδισαν με τη χημεία τους και στα τελευταία επεισόδια καλούνται να ξεμπλέξουν από την… ελληνική μαφία.
Οι απαιτήσεις ανεβαίνουν για το "Wednesday" (23/11), που έχει κυρίως να ανταγωνιστεί την ίδια του τη φήμη. Η διάσημη οικογένεια Άνταμς έρχεται στο Netflix με την υπογραφή του Τιμ Μπάρτον (σκηνοθεσία και διεύθυνση παραγωγής), έχοντας στο επίκεντρο ένα από τα πιο αγαπημένα μέλη της, τη Γουένσντεϊ, με την Τζένα Ορτέγκα να αναλαμβάνει το ρόλο που έχει ταυτιστεί με την Κριστίνα Ρίτσι (συμμετέχει ως κυρία Θόρνχιλ).
Τα οκτώ επεισόδια που ο Μπάρτον στοχεύει να παρουσιάσει σαν μια μεγάλου μήκους ταινία ακολουθούν τη Γουένσντεϊ Άνταμς στα φοιτητικά χρόνια της στην Ακαδημία Νέβερμορ, όπου προσπαθεί να τελειοποιήσει τις τηλεπαθητικές της ικανότητες και να επιλύσει ένα μεταφυσικό μυστήριο στο οποίο μπλέχτηκαν οι γονείς της πριν από πολλά χρόνια (Κάθριν Ζέτα Τζόουνς και Λουίς Γκουζμάν).
Εύκολα θα λέγαμε ότι περιμένουμε πολλά και από τη σειρά οκτώ επεισοδίων "1899" (17/11). "Πρόσεχε τι εύχεσαι", θα μας απαντούσε το σοφό σύμπαν, μιας και το "1899" έχει την υπογραφή των δημιουργών του "Dark". Και όταν εκείνοι λένε πολλά, το εννοούν, και μάλιστα τα βγάζουν αξιοθαύμαστα εις πέρας, καθώς έχουν αποδείξει ότι μπορούν να δημιουργήσουν τις πιο περίπλοκα δομημένες ιστορίες που έχουν περάσει από τη μικρή οθόνη.
Τα παιχνίδια με το χωροχρόνο προφανώς και είναι τα αγαπημένα τους, οπότε πιθανότατα μας ετοιμάζουν κι άλλα ταξίδια με οδηγό ένα ατμόπλοιο που στην εκπνοή του 1899 κατευθύνεται δυτικά, αφήνοντας πίσω του τη Γηραιά Ήπειρο. Οι επιβάτες, ένα κράμα Ευρωπαίων μεταναστών που ονειρεύονται μια καλύτερη ζωή, θα δουν το ταξίδι τους να μετατρέπεται σε εφιάλτη όταν θα συναντήσουν στη θάλασσα ένα ακυβέρνητο πλοίο, επίσης γεμάτο μετανάστες.
Η πεντάδα συμπληρώνεται με μια ταινία, "Το θαύμα" (16/11) του Σεμπαστιάν Λέλιο (ξενόγλωσσο Όσκαρ για το "Μια Φανταστική Γυναίκα" και βραβείο στο Βερολίνου για την "Γκλόρια"). Διασκευάζοντας το ομότιτλο μυθιστόρημα της Έμα Ντόναχιου (συγγραφέα του οσκαρικού "Δωματίου" με την Μπρι Λάρσον), η ιστορία μας γυρνά στην Ιρλανδία του 1862, όπου η Αγγλίδα νοσοκόμα Λίμπι (Φλόρενς Πιου) καλείται από μια ευσεβή κοινότητα να εξετάσει την 11χρονη Άννα, η οποία ισχυρίζεται ότι ζει από θαύμα, αφού δεν τρέφεται εδώ και μήνες. Καθώς η υγεία της Άννας χειροτερεύει πολύ γρήγορα, η Λίμπι είναι αποφασισμένη να αποκαλύψει την αλήθεια, διασαλεύοντας την πίστη μιας κοινότητας που θα προτιμούσε να εξακολουθήσει να πιστεύει.