Λιγότερες από 20 μέρες χρειάστηκε η ταινία «Red Notice» (Ρόσον Μάρσαλ Θέρμπερ) για να γίνει η πιο επιτυχημένη ταινία στην ιστορία του Netflix, εκθρονίζοντας το «Bird Box» (Σουζάνε Μπίερ, 2018).
Πιο αναλυτικά, το λουσάτο heist movie με πρωταγωνιστές τους Ντουέιν Τζόνσον, Γκαλ Γκαντότ και Ράιαν Ρέινολντς, πέτυχε σε 18 μέρες 328,8 εκατομμύρια ώρες θέασης, την ώρα που το «Bird Box» είχε 282 εκατ. σε 28 μέρες. Τι σημαίνουν όμως αυτά πέρα από τα νούμερα; Αρχικά πως δεν ισούνται και σε πολιτισμικό κεφάλαιο για την πλατφόρμα, αφού το «Red Notice» δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια τυποποιημένη πρωτοκλασάτη περιπέτεια. Όπως γράφαμε στην κριτική του «α»: «Σκηνοθέτης εμπορικών κωμωδιών ("Οικογένεια Μίλερ") και περιπετειών ("Ουρανοξύστης"), ο Ρόουσον Μάρσαλ Θάρμπερ στήνει μια σειρά από action set pieces σε Λονδίνο, Βαλένθια, αργεντίνικη ζούγκλα και ρώσικες βουνοκορφές, βάζοντας τους λαμπερούς πρωταγωνιστές του να ανταλλάσσουν cool ατάκες, ευφυείς παγίδες, μπουνιές, κλωτσιές και πυροβολισμούς. Κανείς όμως δεν παίρνει τίποτα τοις μετρητοίς σε μια ταινία που παρωδεί θεαματικά, αλλά και αφόρητα προβλέψιμα, τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ, του "Ροζ Πάνθηρα", του Ιντιάνα Τζόουνς, αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό».
Έπειτα, παρά τις ώρες που έχουν αφιερώσει οι συνδρομητές του Netflix, το «Red Notice» υπολείπεται αισθητά της επίδρασης που είχαν έτερα σουξέ του streamer. Από το «Bird Box» ακόμα, μέχρι τις πρόσφατες σειρές «Squid Game» και το «Queen's Gambit». Πάντως, μια εξήγηση για την επιτυχία του heist movie μπορεί να είναι ότι πλέον στην πλατφόρμα βρίσκονται περισσότεροι συνδρομητές από ποτέ, έτσι αναπόφευκτα οι νέες κυκλοφορίες έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να σπάσουν ευκολότερα ρεκόρ από παλαιότερα. Μένουμε συντονισμένοι λοιπόν...