Χωρίς να αναφερθούμε στο φαινόμενο της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, δηλαδή στο «Survivor», ας δούμε ποιος ξεχώρισε στην τηλεθέαση τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα σχετικά, πανηγυρικά δελτία Τύπου που μας κατακλύζουν όταν τελειώνει ένας μήνας.
Ας ξεκινήσουμε με μια μεγάλη κόντρα της σεζόν, δηλαδή εκείνη ανάμεσα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και του ALPHA. O ΑΝΤ1 αναφέρει ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τον Νίκο Χατζηνικολάου σημείωσε αύξηση 4,8 ποσοστιαίων μονάδων για το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016, καθώς και ότι προσέλκυσε περισσότερους από 247.700 τηλεθεατές το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016.
Ο ALPHA από την άλλη παραθέτει τα ακόλουθα στοιχεία για την «απόλυτη κυριαρχία» του δικού του κεντρικού δελτίου ειδήσεων. Από την 1η έως και τις 31 Μαρτίου 2017, οι ειδήσεις του ALPHA κατέκτησαν την 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 20,9% (659.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,9% (659.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 20,7% (655.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 14% (509.000 τηλεθεατές), STAR 12,8% (462.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 4,2% (186.000 τηλεθεατές). Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 20,1% (172.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,1% (172.000 τηλεθεατές), STAR 12,7% (130.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 10,1% (104.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 10,4% (89.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 2,2% (30.000 τηλεθεατές). Οι ειδήσεις του ALPHA τερμάτισαν επίσης στην 1η θέση στις ηλικίες από 15 έως και 64, δηλαδή το μεγαλύτερο ηλικιακό φάσμα του τηλεοπτικού κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 20,9% (387.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,9% (387.000 τηλεθεατές), STAR 13,5% (296.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 15,8% (293.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 12,1% (268.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 3,5% (98.000 τηλεθεατές).
Ακούραστος ο Γιώργος Παπαδάκης εξακολουθεί να είναι η πρώτη προτίμηση όσων ξυπνούν με διάθεση να ενημερωθούν. Το «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτο με μερίδιο τηλεθέασης 32,3% στο σύνολο του κοινού και 21,5% στο δυναμικό κοινό 15-44, ενώ σε επίπεδο σεζόν (Οκτώβριος 2016-Φεβρουάριος 2017) εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 32,3% στο σύνολο και 24,9% στο δυναμικό κοινό.
«Το Πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά σημείωσε την υψηλότερη τηλεθέαση για τη σεζόν, με 27,6% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό κοινό ήταν 25%. Αναμενόμενα, ιδιαίτερα υψηλό είναι το μερίδιο της εκπομπής στο γυναικείο κοινό 25-44, με μέσο όρο τηλεθέασης 30,3%. Από την αρχή της σεζόν έως σήμερα (Οκτώβριος 2016-Φεβρουάριος 2017) η εκπομπή προηγείται στην τηλεθέαση στην πλειοψηφία των κοινών: πιο συγκεκριμένα στο σύνολο του κοινού ο μέσος όρος τηλεθέασης διαμορφώθηκε στο 25,4%, ενώ στο δυναμικό κοινό ήταν 23,8% και στις γυναίκες 25-44 ήταν 28,4%.
Το «Shopping Star», που έχει ενδιαφέρον για οτιδήποτε άλλο εκτός από το στιλ, αναδείχθηκε πρώτο στη ζώνη προβολής του κατακτώντας την πρωτιά στο γυναικείο κοινό 15-44 (με 26,7%) και με μέσο όρο 20,2% στο δυναμικό κοινό 15-44.
Ποιοι ήταν οι κερδισμένοι της τηλεθέασης τον Μάρτιο
Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, «Καλημέρα Ελλάδα», «Το πρωινό» και «Shopping Star» σημείωσαν πρωτιές.