Ποιοι ήταν οι κερδισμένοι της τηλεθέασης τον Μάρτιο

Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, «Καλημέρα Ελλάδα», «Το πρωινό» και «Shopping Star» σημείωσαν πρωτιές.

Ποιοι ήταν οι κερδισμένοι της τηλεθέασης τον Μάρτιο

Χωρίς να αναφερθούμε στο φαινόμενο της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, δηλαδή στο «Survivor», ας δούμε ποιος ξεχώρισε στην τηλεθέαση τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα σχετικά, πανηγυρικά δελτία Τύπου που μας κατακλύζουν όταν τελειώνει ένας μήνας.

Ας ξεκινήσουμε με μια μεγάλη κόντρα της σεζόν, δηλαδή εκείνη ανάμεσα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και του ALPHA. O ΑΝΤ1 αναφέρει ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τον Νίκο Χατζηνικολάου σημείωσε αύξηση 4,8 ποσοστιαίων μονάδων για το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016, καθώς και ότι προσέλκυσε περισσότερους από 247.700 τηλεθεατές το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016.

Ο ALPHA από την άλλη παραθέτει τα ακόλουθα στοιχεία για την «απόλυτη κυριαρχία» του δικού του κεντρικού δελτίου ειδήσεων. Από την 1η έως και τις 31 Μαρτίου 2017, οι ειδήσεις του ALPHA κατέκτησαν την 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 20,9% (659.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,9% (659.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 20,7% (655.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 14% (509.000 τηλεθεατές), STAR 12,8% (462.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 4,2% (186.000 τηλεθεατές). Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 20,1% (172.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,1% (172.000 τηλεθεατές), STAR 12,7% (130.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 10,1% (104.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 10,4% (89.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 2,2% (30.000 τηλεθεατές). Οι ειδήσεις του ALPHA τερμάτισαν επίσης στην 1η θέση στις ηλικίες από 15 έως και 64, δηλαδή το μεγαλύτερο ηλικιακό φάσμα του τηλεοπτικού κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 20,9% (387.000 τηλεθεατές). Συγκεκριμένα: ALPHA 20,9% (387.000 τηλεθεατές), STAR 13,5% (296.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 15,8% (293.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 12,1% (268.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 3,5% (98.000 τηλεθεατές).

Ακούραστος ο Γιώργος Παπαδάκης εξακολουθεί να είναι η πρώτη προτίμηση όσων ξυπνούν με διάθεση να ενημερωθούν. Το «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτο με μερίδιο τηλεθέασης 32,3% στο σύνολο του κοινού και 21,5% στο δυναμικό κοινό 15-44, ενώ σε επίπεδο σεζόν (Οκτώβριος 2016-Φεβρουάριος 2017) εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 32,3% στο σύνολο και 24,9% στο δυναμικό κοινό.

«Το Πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά σημείωσε την υψηλότερη τηλεθέαση για τη σεζόν, με 27,6% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό κοινό ήταν 25%. Αναμενόμενα, ιδιαίτερα υψηλό είναι το μερίδιο της εκπομπής στο γυναικείο κοινό 25-44, με μέσο όρο τηλεθέασης 30,3%. Από την αρχή της σεζόν έως σήμερα (Οκτώβριος 2016-Φεβρουάριος 2017) η εκπομπή προηγείται στην τηλεθέαση στην πλειοψηφία των κοινών: πιο συγκεκριμένα στο σύνολο του κοινού ο μέσος όρος τηλεθέασης διαμορφώθηκε στο 25,4%, ενώ στο δυναμικό κοινό ήταν 23,8% και στις γυναίκες 25-44 ήταν 28,4%.

Το «Shopping Star», που έχει ενδιαφέρον για οτιδήποτε άλλο εκτός από το στιλ, αναδείχθηκε πρώτο στη ζώνη προβολής του κατακτώντας την πρωτιά στο γυναικείο κοινό 15-44 (με 26,7%) και με μέσο όρο 20,2% στο δυναμικό κοινό 15-44.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

ERTFLIX: 13 ταινίες που έφτασαν "Από το βιβλίο στην οθόνη"

Η ελληνική πλατφόρμα γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) με μια ειδική κατηγορία. Δείτε παρακάτω 5 ταινίες του "λογοτεχνικού" αφιερώματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/04/2024

"Am I Being Unreasonable?": Δυο ανορθόδοξες γυναίκες επαναπροσδιορίζουν την έννοια της λογικής

Ένα κράμα κωμωδίας και θρίλερ, η βραβευμένη με BAFTA σειρά του BBC είναι διαθέσιμη στο Cinobo με τα πρώτα τέσσερα επεισόδια.

Η Μαρίνα Σάττι ήθελε να πάει κόντρα στους "κανόνες" της Eurovision

Το "α" βρέθηκε στη συνέντευξη τύπου της ΕΡΤ για τη Eurovision και μίλησε με την Μαρίνα Σάττι, λίγο πριν την αναχώρηση της ελληνικής αποστολής για τη Σουηδία.

Στην Πάρο τα γυρίσματα της νέας βρετανικής σειράς "Malice"

Την παραγωγή της νέας τηλεοπτικής σειράς έξι επεισοδίων έχει αναλάβει η Faliro House Productions μέσω της θυγατρικής της εταιρίας FA.NA Productions.

Βραδιές σινεμά στην ΕΡΤ3

Τέσσερις ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου έρχονται αυτήν την εβδομάδα στη βραδινή ζώνη της ΕΡΤ3, ξεκινώντας από αύριο, Τρίτη 15 Απριλίου.

"Maestro": Πρώτη ματιά στα γυρίσματα της 2ης σεζόν

Η μεγάλη επιτυχία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη επιστρέφει στο Mega την Πέμπτη 16 Μαΐου στις 22:40.

3 σειρές διαφορετικών ειδών αλλά εξίσου binge-worthy για να δεις στο Disney+

Επειδή οι προτιμήσεις κάθε τηλεθεατή μπορεί να διαφέρουν, όμως όλοι αγαπάμε ένα καλό binge-watching.