Ellinair: Τώρα μπορείς να «δημιουργήσεις» το δικό σου εισιτήριο Sponsored content 03/07/2019

H μείωση του κόστους των ναύλων, η δυνατότητα να «δημιουργήσει» κανείς το εισιτήριο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του και γενικά η αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι τα σημαντικά οφέλη για τους επιβάτες, από τη νέα εμπορική πολιτική της αεροπορικής εταιρείας Ellinair που ισχύει από 02/07/2019.

Η νέα εμπορική πολιτική ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην αγορά που ποντάρουν στην ευελιξία και στη διαμόρφωση διαφόρων ειδών προϊόντων, με στόχο να καλύπτονται σε μεγαλύτερο εύρος οι ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες επιλογές. Έτσι, από τις 2 Ιουλίου 2019, ισχύουν 3 διαφορετικές κατηγορίες ναύλων: Η κατηγορία «basic» όπως δείχνει και το όνομα της, περιέχει τα απολύτως βασικά, δηλαδή το εισιτήριο, μια χειραποσκευή 8 κιλών και ένα μικρό προσωπικό αντικείμενο εντός καμπίνας (πχ τσάντα laptop ή χαρτοφύλακα). Στην κατηγορία «classic», η τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνει εκτός από την χειραποσκευή και το προσωπικό αντικείμενο, και παραδοτέα βαλίτσα έως 23 κιλά. Και τέλος, στην κατηγορία «comfort», ο επιβάτης, εκτός από όλες τις παροχές των δύο πρώτων κατηγοριών, απολαμβάνει και πρόσβαση στα lounges, προτεραιότητα αποσκευής, επιλογή θέσης, υπηρεσία fast track κ.α.

Σημαντικό στοιχείο που δείχνει τις εξατομικευμένες υπηρεσίες που προσφέρει η Ellinair, είναι η δυνατότητα να προμηθεύεται κανείς και ξεχωριστά κάθε υπηρεσία, επιτρέποντας έτσι τη διαμόρφωση του εισιτηρίου ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιβάτη. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να αγοράσει εισιτήριο της κατηγορίας classic, αλλά να προσθέσει στο καλάθι του πρόσβαση σε lounge, υπηρεσία fast track ή όποια άλλη υπηρεσία τον εξυπηρετεί. Ακόμα, οι επιβάτες θα μπορούν να προσθέσουν και δεύτερη ή και τρίτη βαλίτσα ακόμα και μετά την έκδοση του εισιτηρίου.

Όπως δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Σταύρος Δαλιάκας, «σήμερα, η Ellinair κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ταξιδιωτική ευελιξία των επιβατών της σε σχέση τόσο με τη μείωση του κόστους, όσο και με την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την on line εμπειρία χρήστη. Η προσπάθεια αυτή, θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, ενσωματώνοντας κι άλλες υπηρεσίες και σύντομα θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Με την αγορά της αεροπορίας να περνάει σε νέα εποχή, η Ellinair παραμένει έμπρακτα εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής αλληλεγγύης». Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα σημεία πώλησης και τους νέους όρους ναύλων, πατήστε εδώ.

Η φετινή συνεργασία της εταιρείας με τον κολοσσό των ρωσικών αερογραμμών «Aeroflot» σφράγισε τη συμπλήρωση 5 ετών επιχειρηματικής δράσης και εγκαινίασε μια νέα περίοδο εξωστρέφειας σε παγκόσμια κλίμακα. Η Ellinair παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, καθώς από τις 178.104 θέσεις και τους 144.992 επιβάτες το 2014, εκτινάχθηκε στις 1.334.604 θέσεις και ξεπέρασε το φράγμα του 1 ενός εκατομμυρίων επιβατών (1.043.984 επιβάτες) το 2018.

Στηρίζοντας έμπρακτα τον ελληνικό τουρισμό, πρόσθεσε νέα δρομολόγια στη νησιωτική Ελλάδα (Αθήνα- Μύκονο, Αθήνα- Χανιά) για το διάστημα Μάρτιος -Οκτώβριος 2019. Παράλληλα συνεχίζονται οι πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά και Σαντορίνη και ενισχύονται τα δρομολόγια προς Ρόδο, τόσο από Αθήνα όσο και από Θεσσαλονίκη. Εκτός από τα εσωτερικά δρομολόγια, η εταιρεία εκτελεί δρομολόγια σε ευρωπαϊκούς προορισμούς (Στουτγάρδη, Βαρσοβία, Ταλίν, Cluj Napoca (Ρουμανία), Katowice (Πολωνία) ενώ τώρα το καλοκαίρι πετάει κατευθείαν για τη Μόσχα από το Ηράκλειο, την Πάτρα και την Κέρκυρα και διατηρεί τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με πόλεις της Ρωσίας, της Ουκρανίας, του Καζακστάν και την πρωτεύουσα της Γεωργίας, Τιφλίδα.

Επιπλέον, το δίκτυο των προορισμών της ξεπερνά πλέον τις 40 πόλεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και καθώς το 2019 βρίσκεται ήδη στα μισά, όλα δείχνουν ότι η εταιρεία θα κλείσει το έτος επιτυγχάνοντας αυξήσεις σε όλα τα βασικά τη μεγέθη.

Κύριος και προφανής λόγος για αυτές τις επιδόσεις είναι η προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό με μια σειρά επιλογών που καθιστούν ακόμα πιο ελκυστική την εμπειρία της πτήσης. Η ακρίβεια στους χρόνους των πτήσεων έφτασε το 90%, με το υπόλοιπο 10%, να μην υπερβαίνει σε αναμονή τα 15 λεπτά, ενώ σημαντικές είναι οι διευκολύνσεις που προσφέρει η εταιρεία στους επιβάτες:

∙ Αγορά εισιτηρίου με ή χωρίς αποσκευή
∙ Προτεραιότητα στην παραλαβή
∙ Πρόσβαση σε business lounges και χρήσης fast lanes στον έλεγχο χειραποσκευών.
∙ 8 kg δωρεάν χειραποσκευή
∙ Δωρεάν ρόφημα & snack
∙ Internet Booking engine για κρατήσεις από το διαδίκτυο
∙ Web Check-in 48 ώρες πριν την πτήση
∙ Low Fare Calendar