Talk show

2

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των «Παιχτών» που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο «Talk show». Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

talk show

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των "Παιχτών" που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο "Talk show". Μπορεί η συγκεκριμένη παράσταση να μην έχει τον ίδιο μουσικό χαρακτήρα, αλλά τη διακρίνει αντίστοιχη σκηνική ενέργεια, εξωστρεφές χιούμορ και διάθεση "πλάκας". Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

Όχι ότι το έργο του ηθοποιού Βασίλη Μαγουλιώτη (υπογράφει ως Suyako) δεν έχει κάποια αξιοσημείωτη ιδέα από πίσω. Το "Talk show" αναφερόμενο στην αδηφαγία της τηλεόρασης στήνει επί σκηνής την αναπαράσταση μίας εκπομπής, όπου ένας παρουσιαστής (Στέλιος Ιακωβίδης), εξωστρεφής και έντονος, δοσμένος ως καρικατούρα, υποδέχεται για καλεσμένο του (Άρης Μπαλής) έναν "καθημερινό" άνθρωπο που βρίσκεται στο τελείως αντίθετο άκρο, συνεσταλμένο και λιγομίλητο. Πάνω σε αυτό το ζευγάρι αντιθέτων χτίζεται ένα κείμενο που δεν διευκρινίζει αν θέλει περισσότερο να ασκήσει κριτική μέσω της σάτιρας ή απλώς να σπάσει πλάκα - αίσθηση που μένει μετέωρη και εξαιτίας της παράστασης, η οποία εκμεταλλεύεται μεν τα περιθώρια του έργου για γκαγκς και αστεία αλλά δεν προχωράει πιο βαθιά.

Talk show
Χρήστος Συμεωνίδης©

Η κενότητα των τηλεοπτικών εκπομπών, η αδηφαγία και χειριστικότητα των δημοσιογράφων/παρουσιαστών, η αποθέωση του ασήμαντου και του ευτελούς, περνάνε μέσα από το έργο, που εξαντλείται όμως περισσότερο στο επίπεδο του εφηβικού, κάφρικου χιούμορ. Η είσοδος ενός ακόμη καλεσμένου (Πανάγος Ιωακείμ) θα δώσει τροφή για περαιτέρω σχολιασμούς του τηλεοπτικού τοπίου (τη δίψα για "αίμα" και την εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου, π.χ.), αλλά δεν αλλάζει κάτι στην όλη αίσθηση. Η μεταστροφή κλίματος του φινάλε σε υπαρξιακά  μονοπάτια επιχειρεί ίσως να εξηγήσει τη συγγραφική ιδέα, όμως τελικά μάλλον θολώνει το αποτέλεσμα και προκαλεί μεγαλύτερα ερωτηματικά.

Οι ικανοί ηθοποιοί κουβαλάνε πάνω τους το εγχείρημα μίας παράστασης που έχει υψηλή σκηνική ενέργεια και σκιτσαρισμένους ρόλους, μένει όμως η επιφύλαξη μήπως αυτό το ύφος καταλήξει σε ένα είδος μανιέρας, επειδή "πουλάει". Ο Γιώργος Κουτλής έχει δείξει πως έχει ικανότητες, ενώ διακρίνεται και από μια "τρελή" ματιά πάνω στη θεατρική πρακτική, που ίσως επιχειρεί να εγκαθιδρύσει ως το "σήμα καταταθέν" του. Καλοδεχούμενο όλο αυτό, αρκεί να μην καταλήξει κενή φόρμα την οποία εφαρμόζει επί σκηνής αδιακρίτως, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τους πολλούς ακόμη παράγοντες που συντελούν στην επίτευξη μίας ολοκληρωμένης παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Talk show

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 60 '

Ένα late night talk show επί σκηνής, με έναν εκκεντρικό οικοδεσπότη, πολλές εκπλήξεις, μυστήριο, παιχνίδια, δώρα και ένα κωμικό πανδαιμόνιο πληροφοριών

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Έξι θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου κατεβάζουν αυλαία

Ο πρώτος θεατρικός οργανισμός της χώρας αποχαιρετά το "Goodbye, Lindita" και πέντε ακόμη παραγωγές του που φτάνουν στο τέλος του φετινού τους κύκλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/04/2024

"Ιnk": Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου επιστρέφει!

Ύστερα από ένα χρόνο παγκόσμιας περιοδείας, η τελευταία δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου ξανά στο Μέγαρο Μουσικής.

"Τι θα πει η μάνα σου όταν δει το πτώμα σου": Το νέο έργο της σχολής του Πορεία είναι εδώ

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ "Νέο αίμα" παρουσιάζεται για λίγες παραστάσεις το έργο της Αργυρώς Βώβου το οποίο προέκυψε από τη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Πορεία.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου καταγγέλλει τη διοίκηση του ΣΕΗ για παραπλάνηση των Ελλήνων ηθοποιών

Με επιστολή της η ΠΕΘ κάνει λόγο για παραπλάνηση των εργαζομένων ηθοποιών σχετικά με το μέλλον του εργασιακού τους καθεστώτος.

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου μίλησε στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

H Kαλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ήταν προσκεκλημένη στη διοργάνωση και σημείωσε την ανάγκη δημιουργίας θέσεων διεύθυνσης πολιτισμού στις επιχειρήσεις.

Τέσσερα θέατρα αποχαιρετούν πέντε παραστάσεις

Έργα μερικών από τους καλύτερους Έλληνες συγγραφείς (Ρέππας-Παπαθανασίου, Άκης Δήμου, Γιάννης Τσίρος) αλλά και ένα του Φλομπέρ κατεβάζουν αυλαία την Κυριακή των Βαΐων.

Γιάννης Φέρτης: 60 χρόνια θέατρο

Ο σπουδαίος ηθοποιός, που πέθανε χθες σε ηλικία 86 ετών, υπηρέτησε το θέατρο επί έξι δεκαετίες με ταλέντο, ήθος και εφηβικό πάθος.