Οδηγός Θεάτρου

Κριτικές Παραστάσεων Παίζουν Σήμερα Έρχονται Ποιος παίζει που Αθηνόραμα club Προπωλήσεις

Talk show

2

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των «Παιχτών» που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο «Talk show». Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

Προσοχή! Επικοινωνήστε με το θέατρο της επιλογής σας πριν από την έξοδό σας, διότι αρκετές παραστάσεις αναβάλλονται λόγω κρουσμάτων.
talk show

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των "Παιχτών" που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο "Talk show". Μπορεί η συγκεκριμένη παράσταση να μην έχει τον ίδιο μουσικό χαρακτήρα, αλλά τη διακρίνει αντίστοιχη σκηνική ενέργεια, εξωστρεφές χιούμορ και διάθεση "πλάκας". Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

Όχι ότι το έργο του ηθοποιού Βασίλη Μαγουλιώτη (υπογράφει ως Suyako) δεν έχει κάποια αξιοσημείωτη ιδέα από πίσω. Το "Talk show" αναφερόμενο στην αδηφαγία της τηλεόρασης στήνει επί σκηνής την αναπαράσταση μίας εκπομπής, όπου ένας παρουσιαστής (Στέλιος Ιακωβίδης), εξωστρεφής και έντονος, δοσμένος ως καρικατούρα, υποδέχεται για καλεσμένο του (Άρης Μπαλής) έναν "καθημερινό" άνθρωπο που βρίσκεται στο τελείως αντίθετο άκρο, συνεσταλμένο και λιγομίλητο. Πάνω σε αυτό το ζευγάρι αντιθέτων χτίζεται ένα κείμενο που δεν διευκρινίζει αν θέλει περισσότερο να ασκήσει κριτική μέσω της σάτιρας ή απλώς να σπάσει πλάκα - αίσθηση που μένει μετέωρη και εξαιτίας της παράστασης, η οποία εκμεταλλεύεται μεν τα περιθώρια του έργου για γκαγκς και αστεία αλλά δεν προχωράει πιο βαθιά.

Talk show
Χρήστος Συμεωνίδης©

Η κενότητα των τηλεοπτικών εκπομπών, η αδηφαγία και χειριστικότητα των δημοσιογράφων/παρουσιαστών, η αποθέωση του ασήμαντου και του ευτελούς, περνάνε μέσα από το έργο, που εξαντλείται όμως περισσότερο στο επίπεδο του εφηβικού, κάφρικου χιούμορ. Η είσοδος ενός ακόμη καλεσμένου (Πανάγος Ιωακείμ) θα δώσει τροφή για περαιτέρω σχολιασμούς του τηλεοπτικού τοπίου (τη δίψα για "αίμα" και την εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου, π.χ.), αλλά δεν αλλάζει κάτι στην όλη αίσθηση. Η μεταστροφή κλίματος του φινάλε σε υπαρξιακά  μονοπάτια επιχειρεί ίσως να εξηγήσει τη συγγραφική ιδέα, όμως τελικά μάλλον θολώνει το αποτέλεσμα και προκαλεί μεγαλύτερα ερωτηματικά.

Οι ικανοί ηθοποιοί κουβαλάνε πάνω τους το εγχείρημα μίας παράστασης που έχει υψηλή σκηνική ενέργεια και σκιτσαρισμένους ρόλους, μένει όμως η επιφύλαξη μήπως αυτό το ύφος καταλήξει σε ένα είδος μανιέρας, επειδή "πουλάει". Ο Γιώργος Κουτλής έχει δείξει πως έχει ικανότητες, ενώ διακρίνεται και από μια "τρελή" ματιά πάνω στη θεατρική πρακτική, που ίσως επιχειρεί να εγκαθιδρύσει ως το "σήμα καταταθέν" του. Καλοδεχούμενο όλο αυτό, αρκεί να μην καταλήξει κενή φόρμα την οποία εφαρμόζει επί σκηνής αδιακρίτως, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τους πολλούς ακόμη παράγοντες που συντελούν στην επίτευξη μίας ολοκληρωμένης παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Talk show

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 60 '

Ένα late night talk show επί σκηνής, με έναν εκκεντρικό οικοδεσπότη, πολλές εκπλήξεις, μυστήριο, παιχνίδια, δώρα και ένα κωμικό πανδαιμόνιο πληροφοριών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Μάκιναλ

Καλοδουλεμένη παράσταση με σκηνοθετικό στίγμα, που δεν κατορθώνει, όμως, να ρετουσάρει ικανοποιητικά τις αδυναμίες του –σημαντικού από κοινωνική και θεατρολογική άποψη αλλά όχι εξίσου γοητευτικού– δράματος της αμερικανίδας συγγραφέα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
12/05/2022

Φεστιβάλ Αθηνών: Όλα όσα θα δούμε στην Πειραιώς 260 φέτος το καλοκαίρι

Από την 1η Ιουνίου και για επτά εβδομάδες, η έδρα του Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί να γίνει το hotspot της πόλης. Με είκοσι μία παραστάσεις θεάτρου και χορού, μεγάλες διεθνείς υπογραφές, νέα ονόματα, ερευνητικές προτάσεις, καταξιωμένους καλλιτέχνες και μια σειρά παράλληλων δράσεων, δεν σταματάμε να μετράμε τους λόγους για να την επισκεφτούμε.

Φράνκεσταϊν - Ο χαμένος παράδεισος

Με μαύρο χιούμορ, σαρκαστική διάθεση και απροκάλυπτη προσωπική έκθεση, η Κιτσοπούλου συλλαμβάνει και πάλι ένα εντελώς μοναδικό, δικό της δημιούργημα. Το αποτέλεσμα είναι δυνατό, άβολο, αποκαλυπτικό –ή μήπως αυτοαναφορικό, ναρκισσιστικό, άνισο;– και υποστηρίζεται από έναν εξαιρετικό θίασο επί σκηνής.

Το μέλλον της ελληνικής δραματουργίας είναι σε καλά (γυναικεία) χέρια

Η Ανθή Τσιρούκη, η Ευαγγελία Γατσωτή και η Σοφία Καψούρου, τρεις συγγραφείς που τα έργα τους παρουσιάζονται αυτή την περίοδο σε θέατρα της πόλης, μας κάνουν να αισιοδοξούμε για το παρόν και το μέλλον της ελληνικής δραματουργίας.

Ο Παντελής Φλατσούσης δεν φοβάται τη ματαίωση - και την έκανε παράσταση!

H παράσταση "Μετά το τέλος του κόσμου˙ ένα αρχείο ματαιωμένων σχεδίων" απενοχοποιεί, επιτέλους, την αποτυχία.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 19 έως 25/5 και ξεχωρίζουν.

Ματωμένα χώματα

Χωρίς να επιφυλάσσει ιδιαίτερες εκπλήξεις ή να καινοτομεί, η παράσταση του Γιώργου Παλούμπη πάνω στο εμβληματικό μυθιστόρημα καταφέρνει να επιβληθεί χάρη στο νεύρο, το δυναμισμό και τον ωραίο θίασο.