Οι κριτικές του κοινού

Ιφιγένεια η εν Ταύροις

Τραγωδία του Ευριπίδη
Διαρκεια : 105 '

Σκηνοθ.:Γ. Νανούρης
Ερμηνεύουν: Λ. Παπαληγούρα, Μ. Σαράντης, Ν. Ψαρράς, Π. Δαδακαρίδης, Πρ. Αλειφερόπουλος, Κ. Παϊταζόγλου, Χ. Αλεξίου. Σκην.: Μ. Τσαγκάρη. Κοστ.: Ιωάν. Τσάμη. Μουσ.: Άγγ. Τριανταφύλλου. Φωτ.: Αλ. Γιάνναρος.

Πληροφορίες Πληροφορίες για τη παράσταση

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

banner
  • Δημητρης Σ. πριν από 1 μήνες

    0 αστεράκΑ Μια καλή σχολική παράσταση.

  • Αθανασία Π. πριν από 2 μήνες

    4,5 αστεράκΑ Άρτια παράσταση. Ξεχώρισαν Σαράντης-Παπαληγούρα-Δαδακαρίδης-Παϊταζόγλου. Η Αλεξίου επίσης επιβλητική και ο Νίκος Ψαρράς εξαιρετικός, με κωμικά στοιχεία. Το δίδυμο Πυλάδης-Ορέστης όμως δεν έπειθε τόσο, καθώς η ερμηνία του Σαράντη είχε πολλά σωματικά ξεσπάσματα, σε αντίθεση με τη στατική ερμηνεία του Αλειφερόπουλου. Ο χορός εξαιρετικός. Η σκηνική της εμφάνισης της θεάς Αθηνάς, καθώς και η αναγνώριση μεταξύ των δύο αδελφών, θα μείνουν χαραγμένες για καιρό. Τα εύσημα στο σκηνοθέτη, που για ακόμη μία φορά, αποδεικνύει ότι τα απλά μέσα φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

  • nikosnnn πριν από 3 μήνες

    4 αστεράκΑ Εξαιρετικη παρασταση σιγουρα αξιζει να την δει καποιος, γρηγορη και καθολου βαρια, βλεπεται πολυ ευχαριστα. Αξιεπαινη προσπαθεια από ολους τους ηθοποιους και ειδικα τους δυο πρωταγινεστες στους ρολους Ιφιγενειας, Ορεστη, στην κορυφαια σκηνη της αναγνωρισης των δυο αδερφων, με το ιδιαιτερο τεχνασμα του Ευριπιδη. Σημαντικη προσθηκη ο χορος με τις μελωδικες φωνες, που εδιναν την αισθηση οτι ακους ζωντανη μουσικη. Την παρακολουθησα με μεγαλη προσμόνη στο εξαιρετικο Σαινοπουλειο αμφιθεατρο στη Σπαρτη, μετα από περισσοτερο από ενα χρονο απουσιας από θεατρα και κινηματογραφους και ηταν μια γεματη εμπειρια.

  • vivikakion πριν από 3 μήνες

    4 αστεράκΑ Μία γενικά άρτια παράσταση, ο χρόνος κύλησε αμέσως. Η υπόθεση, η ποιότητα των ηθοποιών, η συγκινητική και μυστικιστική σκηνοθετική ματιά του κου Νανούρη, όλα φοβερά και δη με πολλά στοιχεία να ανταποκρίνονται στη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα της πανδημίας( η αγκαλιά, το κλείσιμο των πολιτών στα σπίτια). Μετά από 2 χρόνια, νιώσαμε την κάθαρση της τραγωδίας. Στα μόνα αρνητικά, η στάση κου Αλειφερόπουλου (Πυλάδη), ενώ ο κος Σαράντης και η κα Παπαληγούρα δίνανε ψυχούλα με κλάμα, σπάσιμο σώματος, έντονη κινητικότητα που συγκινεί, βλέμματα που κόβουν την ανάσα, ο παραπάνω χαρακτήρας στεκόταν ακίνητος και κοίταγε στο υπερπέραν. Στη σκηνή όπου είναι ο βασικός πρωταγωνιστής και η αφορμή για την δραματική εξέλιξη της πλοκής , πάλι δεν φέρει κάποιο συθναισθηματικό φορτίο. Επίσης, ο χορός πολύτιμος για τη παράσταση και με τέλεια και συγκινητική αρμονία. Όμως ένα μέλος της που ξεκινούσε πολλά χορικά ακουγόταν σαν την Christina Aguilera. Χρειαζόταν πιστεύω πιο ήπια αρχή. ο αγγελιαφόρος/βοσκός καταπληκτικός, δεν υπάρχει θεατρικός ρόλος που να μην έχει σεβαστεί ο κος Δαδακαρίδης. Ο κος Ψαρράς (Θόας, βασιλιάς της Ταυρίδας) πολύ καλός όπως πάντα, η κορυφαία του χορού μία νεράιδα πραγματικά!!! Η κα Αλεξίου πολύ τίμια, αν και πέντε λεπτά έπαιξε, πιο συναισθηματικό παίξιμο είχα όσοι μοιράστηκαν εκείνη την ώρα την σκηνή μαζί της( αν και πλάτη). Γενικά παρά τις ανισότητες πάνω στη σκηνή, μία παράσταση με ανατριχιαστική αναγνώριση, αποτελεί την αρχή αλλά σίγουρα όχι το τέλος του κου Νανούρη σε αρχαίο δράμα

  • eleni p πριν από 3 μήνες

    3,5 αστεράκΑ Καλή παράσταση. Τη συστήνω για αθεράπευτα θεατρόφιλους. Τα δυνατά χαρτιά της Παπαληγούρα, Δαδακαρίδης. Ο πλέον αδύναμος κρίκος ο κ. Σαραντης. Δεν με έπεισε καθόλου ως Ορέστης. Οι λοιποί αξιοπρεπείς.

  • Ζοζεφίνα πριν από 3 μήνες

    4,5 αστεράκΑ Η "Ιφιγένεια η εν Ταύροις" τίμησε την ένωση Νανούρη-Παπαληγούρα-Σαράντη. Εξαιρετικές ερμηνείες και των 2 ηθοποιών!!! Ανέδειξαν το μεγαλείο της αδελφικής αγάπης. Η σκηνή της αναγνώρισης τόσο σπαρακτική..Δύσκολα θα την ξεχάσω...Αξιοσημείωτη η εναλλακτική απεικόνιση του Χορού σαν ιερή τελετή που έδινε το ρυθμό των σκηνών μεταφέροντας ταυτόχρονα τα συναισθήματα των ηρώων στην εκάστοτε σκηνή. Μου άρεσε που σε ορισμένα σημεία οι γυναίκες του Χορού κρατούσαν φώτα, σαν κεριά, ως χοές όπως επίσης και ορισμένες εναλλαγές του φωτισμού, ανάλογα με τη συναισθηματική φόρτιση κάποιων σκηνών...

  • Ζοζεφίνα πριν από 3 μήνες

    4,5 αστεράκΑ Η "Ιφιγένεια η εν Ταύροις" τίμησε την ένωση Νανούρη-Παπαληγούρας-Σαράντη!! Εξαιρετικές οι ερμηνείες και των 2 ηθοποιών. Ανέδειξαν το μεγαλείο της αδελφικής αγάπης. Η σκηνή της αναγνώρισης πόσο σπαρακτική..Δύσκολα θα την ξεχάσω...Εξίσου αξιοσημείωτη η εναλλακτική απεικόνιση του Χορού σε μορφή ιερής τελετής με τις εξαιρετικές φωνές των ηθοποιών να δίνουν το ρυθμό των σκηνών, αντί μουσικής, μεταφέροντας ταυτόχρονα τα συναισθήματα των ηρώων. Μου άρεσε επίσης το παιχνίδι με τα φώτα που κρατούσε ο Χορός, σαν κεριά, σε κάποια σημεία της παράστασης, όπως επίσης και οι εναλλαγές του φωτισμού ανάλογα με τη συναισθηματική φόρτιση της εκάστοτε σκηνής.

  • 1olgacarolina πριν από 3 μήνες

    5 αστεράκΑ Εξαιρετικη σε ολα!!!

  • anata πριν από 3 μήνες

    5 αστεράκΑ Άρτια παράσταση, εξαιρετική ατμόσφαιρα και ερμηνείες. Επιτέλους μια παράσταση που σέβεται το κείμενο και δίνει ζωή σε κάθε λέξη του. Κρίμα για την κριτική του "α", για την επιτυχία όμως της παράστασης μιλούν τα απανωτά sold out, η προσήλωση και το χειροκρότημα του κοινού.

  • M@rina πριν από 3 μήνες

    4 αστεράκΑ Μια υπέροχη παράσταση σε ένα υπέροχο θέατρο. Η Παπαλυγουρα κ ο Σαραντης καταπληκτικοι στις πρωταγωνιστικες ερμηνείες αλλά και όλες οι κοπέλες του χορού ιδιαίτερα η Κορυφαία. Απλή κ λιτή η σκηνοθεσία του Νανουρη η οποία αναδεικνύει το ποσό μπροστά είναι ο Ευριπίδης.

  • Στέλλα Ζούρα πριν από 3 μήνες

    5 αστεράκΑ 5 αστέρια

  • Στέλλα Ζούρα πριν από 3 μήνες

    Υπέροχη παράσταση, συγκίνηση αλλά και χιούμορ ενίοτε, συγχαρητήρια στο θίασο και στο Γιώργο Νανουρη

  • dakosgr πριν από 3 μήνες

    4 αστεράκΑ Απλή όσο τόσο

  • evigolf πριν από 3 μήνες

    4,5 αστεράκΑ Είδα την παράσταση την Παρασκευή 2-7 στο θέατρο της Επιδαύρου. Μου άρεσε πάρα πολύ! Μιά εξαιρετική δουλειά όλων των συντελεστών και κυρίως του σκηνοθέτη. Θα ξεκινήσω απο τον χορό των γυναικών όπου ήταν παρών και κάποιες στιγμές συμπρωταγωνιστούσε, ο καλύτερος χορός αρχαίας τραγωδίας! μουσικά ήταν υπέροχες χάρμα να τις ακούς! Έντονη η παρουσία της κορυφαίας του χορού και εξαιρετική. Η Ιφιγένεια (Λ. Παπαληγούρα) στην αρχή ήταν υποτονική, δεν ακουγόταν καλά αλλά με πολύ καλή εκφορά λόγου και άρθρωση. Στη συνέχεια και πολύ συντομα υψώθηκε η φωνή της χρωμάτιζε ωραία τα λόγια της και μας συνεπήρε στη διήγησή της αλλά και στη συγκίνησή της ως Ιφιγένεια. Ο Ορέστης (Μιχάλης Σαράντης) ξεδίπλωσε το ταλέντο του, την κίνηση του σώματός του και ήταν απολαυστικός. Ο Πυλάδης σταθερός στοιβαρός και ταιριαστός με τον Ορέστη - μπράβο! Αγγελιαφόρος και Θόας σταθεροί ώριμοι επιβλητικοί! Τέλος η Χαρούλα ως θεά Αθηνά σκηνοθετικά ήταν άριστη, μου άρεσε πολύ το πώς παρουσιάστηκε και απέδωσε ωραία τα λεγόμενά της ως απο μηχανής θεός! Σκηνοθεσία άρτια απο όλες τις πλευρές, μουσικά καθηλωτική παράσταση και ερμηνευτικά άψογη! Συγχαρητήρια!!

  • Α. Χριστοδούλου πριν από 3 μήνες

    2 αστεράκΑ Παρά τις τόσο καλές προϋποθέσεις (έργο, χώρος, ηθοποιοί κ.ά. συντελεστές), πολύ μέτρια παράσταση.