Οδηγός Θεάτρου

Φίλτρα οδηγού Θεάτρου

Παραστάσεις
Εξάρχεια

Αίας 

Μονόλογος
Ο ηθοποιός ερμηνεύει όλους τους ρόλους και ο ζωγράφος συνομιλεί μαζί του, δημιουργώντας ζωντανά εικόνες και μνήμες του έργου, ενώ και οι θεατές βρίσκονται μαζί τους στη σκηνή.

Βεάκη

Μέχρι 25/2

Προσκήνιο

Από 6/3
Αίας

Το άνθος του γυαλού 

Σκηνική Σύνθεση
Θεατρική σύνθεση τριών διηγημάτων του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, «Άνθος του γυαλού», «Υπό την βασιλικήν δρυν», «Το μοιρολόγι της φώκιας», καθώς και ποιημάτων κι επιστολών, σε μια παράσταση αφιερωμένη στον έρωτα.

Εξ Αρχής αθηνόραμα Club

Μέχρι 24/2
Το άνθος του γυαλού

Αφοσίωση 

Κοινωνικό
Μέσα από την αποκάλυψη της πολύχρονης παράνομης σχέσης δύο ανθρώπων θίγεται το διαχρονικό ζήτημα της αφοσίωσης.

Studio Mαυρομιχάλη αθηνόραμα Club

Μέχρι 19/2
Αφοσίωση

Τα γενέθλια της Ινφάντα 

Δραματοποιημένο Παραμύθι
Το σκοτεινό παραμύθι, που ανήκει στη συλλογή παραμυθιών του συγγραφέα «Ο κήπος με τις ροδιές», σχολιάζει τη σκληρότητα του καθολικισμού στην Ισπανία των τελών του 16ου αιώνα.

Φούρνος

Μέχρι 13/3
Τα γενέθλια της Ινφάντα

Δον Κιχώτης 

Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
Θεατρική μεταφορά του κλασικού έργου, που διερευνά την ιπποτική ζωή των κωμικοτραγικών ηρώων του σε ένα σύγχρονο πλαίσιο.

Φούρνος

Μέχρι 12/4
Δον Κιχώτης

Hyperspace ή αλλιώς… 

Κοινωνικό
Ένα σύγχρονο έργο για τη νέα γενιά στην ελληνική κοινωνία της κρίσης, κάπου μεταξύ έρωτα, φυγής, επιστροφής κι ενηλικίωσης, από μια νέα ομάδα ορμώμενη από το Adapt και το Bob Theatre Festival.

Studio Mαυρομιχάλη

Μέχρι 9/4
Hyperspace ή αλλιώς…

Το κιβώτιο 

Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
Ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της ελληνικής μεταπολεμικής πεζογραφίας, που εκτυλίσσεται στα τέλη του Εμφυλίου, παρουσιάζεται σε μορφή μονολόγου.

Studio Mαυρομιχάλη αθηνόραμα Club

Μέχρι 10/4
Το κιβώτιο

Η κυρία με το σκυλάκι 

Κοινωνικό
Μια ρομαντική ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα με φόντο τη Ρωσία του 19 ου αιώνα

Εξ Αρχής

Από 29/2
Πρεμιέρα: 29/2/2020
Η κυρία με το σκυλάκι

Μη με λες Φωφώ 

Κωμωδία
Η σουρεαλιστική εκδοχή του συγγραφέα πάνω στο μύθο της Φαίδρας και του Ιππόλυτου, που είναι γνωστός από τη «Φαίδρα» του Ρακίνα και τον «Ιππόλυτο» του Ευριπίδη, με επιρροές από το μπεκετικό σύμπαν.

Studio Mαυρομιχάλη αθηνόραμα Club

Μη με λες Φωφώ

Μικρές αλεπούδες 

Δράμα
Το διαχρονικό έργο της Αμερικανίδας συγγραφέως και ακτιβίστριας, που κυκλοφόρησε το 1939, καταγράφει πώς διαμορφώνονται η ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ενδοοικογενειακές σχέσεις σε μια παρηκμασμένη κοινωνία.

Studio Mαυρομιχάλη

Από 9/3 Μέχρι 7/4
Μικρές αλεπούδες

Ξενοδοχείον ο Παράδεισος 

Κωμωδία
Ανικανοποίητοι σύζυγοι καταφεύγουν σε ένα «ξενοδοχείο παράνομων συναντήσεων», για να εκδικηθούν το ταίρι τους, σε μια σύγχρονη εκδοχή της γνωστής φαρσοκωμωδίας του 1894.

Alhambra Art Theatre αθηνόραμα Club

Μέχρι 5/4
Ξενοδοχείον ο Παράδεισος

Προσοχή, ο φίλος δαγκώνει 

Κωμωδία
Ο αυτοσχεδιασμός συνδυάζεται με την επιτυχημένη γαλλική κωμωδία της Κάρολ Γκριπ «Μου αρέσει πραγματικά τι κάνεις», με αποτέλεσμα μια διαφορετική παράσταση κάθε φορά.

Ζίνα

Προσοχή, ο φίλος δαγκώνει

Ράφτης κυριών 

Κωμωδία
Στη διασημότερη φάρσα του ο Γάλλος δραματουργός μετατρέπει τη συζυγική απιστία σε εργαλείο για να σατιρίσει την υποκρισία και τα μικροαστικά ήθη της κοινωνίας.

Προσκήνιο

Ράφτης κυριών

Το τάβλι 

Κοινωνικό
Το αριστούργημα του Δημήτρη Κεχαΐδη αποκτά site specific χαρακτήρα σε αυτήν τη γλαφυρή απεικόνιση των παθογενειών της ελληνικής κοινωνίας.

Καφενείο Μουριά

Μέχρι 24/2
Το τάβλι

Τζόρνταν 

Μονόλογος
Αυτός ο μονόλογος βασίζεται στην αληθινή ιστορία της Σίρλεϊ Τζόουνς, της παιδοκτόνου και αποτυχημένης αυτόχειρα, που συντάραξε την κοινή γνώμη της Βρετανίας στα ’80s.

Alhambra Art Theatre αθηνόραμα Club

Τζόρνταν

Τρεις αδελφές 

Δράμα
Το όραμα για ένα καλύτερο αύριο και η ελπίδα –παρά την πνιγηρή καθημερινότητα– διατρέχουν το αριστουργηματικό έργο του 1901.

Βεάκη

Τρεις αδελφές

Οι ψευδοεξομολογήσεις 

Κωμωδία
Το έργο ανεβαίνει 65 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμά του από το Εθνικό Θέατρο κι έχει θέμα έναν αταίριαστο έρωτα, που καταφέρνει όμως να θριαμβεύσει στο τέλος.

Studio Mαυρομιχάλη αθηνόραμα Club

Μέχρι 12/4
Οι ψευδοεξομολογήσεις