Focus

Τρεις ηθοποιοί πρώτης γραμμής σε ρόλους-φωτιά

Από -

Κανείς δεν περίμενε τον πλουραλισμό που επικρατεί στη φετινή θερινή σεζόν. Τρανά παραδείγματα τρεις παραστάσεις υψηλών προδιαγραφών με αξιοπρόσεκτα καστ και πρωταγωνιστές ηθοποιούς που ξεχωρίζουν πάντα με τις ερμηνείες τους.

«Κατά φαντασίαν ασθενής» ο Πέτρος Φιλιππίδης

Στην κλασική κωμωδία του Μολιέρου, που καυτηριάζει τα ήθη της εποχής του, θα δούμε τον Πέτρο Φιλιππίδη σε ρόλο πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη, με μια πλειάδα γνωστών ηθοποιών στο πλευρό του, μεταξύ άλλων τους Μυρτώ Αλικάκη, Τάκη Παπαματθαίου, Αντίνοο Αλμπάνη, Λαέρτη Μαλκότση. Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» Αργκάν, ο τελευταίος ήρωας που δημιούργησε η πένα του Μολιέρου, παριστάνει τον νεκρό για να μάθει ποιος νοιάζεται πραγματικά για εκείνον. Η παράσταση θα περιοδεύσει σε ανοιχτά θέατρα ξεκινώντας από το Κατράκειο στις 3/7.

«Μαρία Πενταγιώτισσα» ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης είναι έτοιμος να βγει στη σκηνή με την ποδιά στη μέση και συμπρωταγωνιστές τους Βίκυ Σταυροπούλου, Δημήτρη Μαυρόπουλο, Μελέτη Ηλία, Αργύρη Αγγέλου, Γιώργο Δεπάστα. Ο Μάνος Καρατζογιάννης σκηνοθετεί την εμβληματική σάτιρα του Μποστ σε μια πανελλαδική περιοδεία με πρώτο σταθμό το Κηποθέατρο Παπάγου στις 27-28/6. Η Μαρία η Πενταγιώτισσα, κατά κόσμον Μαρία Δασκαλοπούλου, έζησε στους Πενταγιούς της ορεινής Φωκίδας τον 19ο αιώνα και έμεινε στην ιστορία για την ομορφιά της και τα ερωτικά σκάνδαλα που ακούγονταν γύρω από το όνομά της. Ο εξαίρετος ηθοποιός δεν καλείται να υποδυθεί απλώς έναν γυναικείο χαρακτήρα αλλά έναν ιδιαίτερο ρόλο υψηλών απαιτήσεων γραμμένο σε δεκαπεντασύλλαβο κατά τον προσφιλή τρόπο του Μποστ που μέσα από τη φαινομενική ελαφράδα του θίγει σημαντικά όσο και διαχρονικά ζητήματα.

«Δον Ζουάν» ο Νίκος Κουρής

Στη λίστα με τους ξεχωριστούς ρόλους που έχει ερμηνεύσει, ο Νίκος Κουρής προσθέτει φέτος τον θρυλικό «Δον Ζουάν» του Μολιέρου. Από 14/7, στην πρώτη στάση της περιοδείας στο Κηποθέατρο Παπάγου, ο γνωστός ηθοποιός θα αναμετρηθεί με το ρόλο του διάσημου γυναικοκατακτητή, έχοντας στο πλάι του τη Ζέτα Μακρυπούλια και τον Μάκη Παπαδημητρίου. Αξιοσημείωτη είναι η προσέγγιση του σκηνοθέτη Θέμη Μουμουλίδη, ο οποίος αποπειράται να αποκαλύψει τις βαθύτερες φιλοσοφικές πτυχές του ήρωα που ποθούν όλες οι γυναίκες και φθονούν όλοι οι άντρες, ο οποίος προκάλεσε αντιδράσεις από την στιγμή που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1665.

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου

Σχετικά Θέματα