Νέα

Το Θέατρο Πορεία συνεχίζει το online πρόγραμμα του

Το Θέατρο Πορεία ανακοινώνει μετά από 11 μέρες προβολής των σημαντικότερων παραστάσεων από το αρχείο του, τη συνέχεια του ιδιαίτερα δημοφιλούς διαδικτυακού του προγράμματος «Κάθε μέρα θέατρο» μέχρι και τις 15 Απριλίου. Η συγκινητική, όπως τη χαρακτηρίζει, στήριξη και συμμετοχή του κοινού ώθησε τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Πορεία, Δημήτρη Τάρλοου, να μοιραστεί μαζί μας ακόμα περισσότερες παραστάσεις από το ρεπερτόριο του θεάτρου («Φρεναπάτη», «Παντρολογήματα», «Αμερικάνικος Βούβαλος», «The Man Who»), ενώ παράλληλα θα επαναληφθεί η online προβολή μερικών από τις πιο χαρακτηριστικές δουλειές του, όπως «Το ευχαριστημένο», οι «Τρεις αδερφές» και η «Μεγάλη Χίμαιρα», η οποία θα κλείσει αυτόν τον κύκλο, μετά από απαίτηση του κοινού.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραστάσεις στο site του Θεάτρου Πορεία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί, μπαίνοντας στον σύνδεσμο της κάθε παράστασης και πατώντας το κόκκινο κουμπί με την υπόδειξη «Αρχείο παράστασης». Τα προγράμματα όλων των παραστάσεων, τα περισσότερα εκ των οποίων περιέχουν και το θεατρικό κείμενο, είναι επίσης διαθέσιμα με ελεύθερη πρόσβαση.

Αυτό είναι το πρόγραμμα των παραστάσεων που θα δούμε online

«Δάφνης και Χλόη, ταξίδι αναψυχής» βασισμένη στο αρχαίο ελληνικό μυθιστόρημα του Λόγγου και στη μετάφραση του Ρόδη Ρούφου, σε σκηνική σύνθεση και σκηνοθεσία του Cezaris Grauzinis, 2006, Σάββατο 4/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Φρεναπάτη» ελεύθερη διασκευή του έργου «L' Illusion comique» του Πιερ Κορνέιγ σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2000, Κυριακή 5/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Παντρολογήματα» του Νικολάι Γκόγκολ, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2004, Δευτέρα 6/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Ο αμερικάνικος βούβαλος» του Ντέιβιντ Μάμετ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2011, Τρίτη 7/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«The Man Who» των Πίτερ Μπρουκ και Μαρί-Ελέν Ετιέν, σε σκηνοθεσία Renate Jett, 2005, Τετάρτη 8/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Το ευχαριστημένο» της Μαρίνας Καραγάτση, σε διασκευή από την Έρι Κύργια και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2018, Πέμπτη 9/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Ύψωμα 731» σε κείμενο και σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, 2019, Παρασκευή 10/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Η αγριόπαπια» του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2017, Σάββατο 11/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Τρεις αδερφές» του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2016, Κυριακή 12/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Οι τρεις ευτυχισμένοι» του Εζέν Λαμπίς, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, 2017, Μ. Δευτέρα 13/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Μιράντα» βασισμένο στην Τρικυμία του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε διασκευή και σκηνοθεσία του Oskaras Korsunovas, 2016, Μ. Τρίτη 14/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

«Η μεγάλη Χίμαιρα» του Μ. Καραγάτση, σε διασκευή Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2015, Μ. Τετάρτη 15/4 (10 π.μ. έως 10 π.μ. της επόμενης ημέρας)

Σχετικά Θέματα

Τέσσερις προτάσεις για θεατρικό διάβασμα

24/03/2020

Τέσσερις προτάσεις για θεατρικό διάβασμα

Εντοπίσαμε τέσσερις εναλλακτικές λύσεις για να ξεδιψάσουμε θεατρόφιλους και μη.

Ύψωμα 731

21/03/2019

Ύψωμα 731

Με αυτήν τη δουλειά επιβεβαιώνεται πως το φαινόμενο «Μπινιάρης» δεν αφορά μόνον έναν ταλαντούχο δημιουργό, που έχει επινοήσει το δικό του μουσικό τρόπο να αφηγείται τα κείμενα, αλλά για κάτι ουσιαστικότερο.

Το ευχαριστημένο

04/10/2018

Το ευχαριστημένο

Το υπέροχο αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα της Μαρίνας Καραγάτση, ένα σχόλιο πάνω στην ελληνική οικογένεια και στο αναπόφευκτο της ύπαρξης/συνύπαρξης, παρουσιάζεται σε μια άρτια κι ευθύβολη παράσταση που συγκινεί.

Η αγριόπαπια

28/12/2017

Η αγριόπαπια

Η κοινωνική γραφή του Νορβηγού δραματουργού, που μετουσιώνει αριστοτεχνικά μια οικογενειακή υπόθεση σε έργο ηθικής διαλεκτικής, αναδεικνύεται σε μια παράσταση σκηνοθετικής ακρίβειας, σύγχρονου ύφους και σπουδαίων ερμηνειών η οποία επιβάλλεται ως «κλασική».

Οι τρειςευτυχισμένοι

14/03/2017

Οι τρειςευτυχισμένοι

Ο Δημήτρης Τάρλοου και η Άλκηστις Πουλοπούλου εκπλήσσουν σε ρόλους κόντρα στο προφίλ τους και αποδεικνύουν πως έχουν υποκριτικά κότσια (και) στην κωμωδία. Όσο για το έργο του 1870, ξορκίζει θαυμάσια το τραγικό με το γέλιο.

Τρεις αδερφές

24/03/2016

Τρεις αδερφές

Δεν γίνονται εύκολα ούτε συχνά τέτοιες παραστάσεις. Δεκαπέντε ηθοποιοί, με κορυφαία την Ιωάννα Παππά, παίζουν με οδηγό τη ζωτική ορμή της προσωπικότητάς τους. Πολυδιάστατη κι απροσποίητα «φυσική», η σκηνοθεσία αποκαλύπτει την τραγικότητα, την ιλαρότητα, την αέναη μοντερνικότητα του τσεχοφικού έργου και, μαζί, μια απρόβλεπτη, λοξή και παιγνιώδη… ελληνικότητα!

Μιράντα

07/01/2016

Μιράντα

Θέαμα-σπουδή στην παραγωγή σκηνικής μαγείας, η φεστιβαλικής υφής παράσταση είναι μια γοητευτική διασκευή της σαιξπηρικής «Τρικυμίας», η οποία παίζεται από δύο μόνο ηθοποιούς, μέσα σε ένα διαμερισματάκι τον καιρό της Χούντας.

Η Μεγάλη Χίμαιρα

29/10/2015

Η Μεγάλη Χίμαιρα

Πόσο μπορεί να «σκάψει» εντός της μια σκηνοθεσία; Με νέα διανομή αλλά πάντα με την Αλεξάνδρα Αϊδίνη να κυριαρχεί, ξαναδουλεμένη στη λεπτομέρειά της με έναν βαθιά καλλιεργημένο ψυχολογικό ρεαλισμό, η «Μεγάλη Χίμαιρα» λειτουργεί παραδειγματικά: ιδού τι σημαίνει αστικό θέατρο.