Νέα

Τι λέτε για ένα «Δείπνο ηλιθίων» online;

Το «Δείπνο ηλιθίων», ξεκίνησε την καριέρα ως πετυχημένο νεο-μπουλβάρ το 1993, μεταγράφηκε σε σενάριο το 1998 και αποδείχθηκε μια ταινία-φαινόμενο, ένας καλλιτεχνικός και εισπρακτικός θρίαμβος με πολυάριθμα ριμέικ, τόσο στο Χόλιγουντ όσο και στο Μπόλιγουντ. Με την επιτυχία συνδέθηκε το έργο του Φρανσίς Βεμπέρ και, στην Αθήνα. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος απογείωσε την ευρηματική κωμωδία με την συν πρωταγωνιστική του ομάδα, για πέντε χρονιά, στο Κάππα. Παραγωγός, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της παράστασης, πατώντας στη μετάφραση της Νικολέτας Κοτσαϊλίδου, δούλεψε λέξη λέξη το έργο του Γάλλου συγγραφέα αναζητώντας τις βαθύτερες «περιοχές» του και το αποτέλεσμα είναι απογειωτικό. Διατηρώντας τον φαρσικό χαρακτήρα του έργου και ποντάροντας στην ερμηνευτική επιδεξιότητα των πρωταγωνιστών (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης, Βασίλης Ρίσβας, Άννα Μενενάκου, Χρήστος Σπανός, Ξανθή Γεωργίου και Δημήτρης Μαυρόπουλος) αποκαλύπτει τη μεγαλοαστική κενότητα, σαρκάζει με λεπτότητα την αστική μοναξιά, όμως αυτό που κυριαρχεί είναι το γέλιο που γεννούν οι απανωτές γκάφες. Η παράσταση «Δείπνο ηλιθίων» θα παιχτεί διαδικτυακά στις 9 και 10 Ιανουαρίου στις 11 π.μ., 5 μ.μ., 9 μ.μ. μέσω του Viva.gr
Αγοράστε εισιτήριο € 12 εδώ

banner

Να σας θυμίσουμε την υπόθεση

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ερμηνεύει με αναπάντεχο λυρισμό τον αξιαγάπητο χαρακτήρα του γκαφατζή Φρανσουά
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ερμηνεύει με αναπάντεχο λυρισμό τον αξιαγάπητο χαρακτήρα του γκαφατζή Φρανσουά

Ο μπον-βιβέρ εκδότης Πιέρ Μπροσνάν έχει με την παρέα του ένα μάλλον ανήθικο, αλλόκοτο χόμπι: κάθε Πέμπτη στήνουν ένα δείπνο στο οποίο ο καθένας τους προσκαλεί κι από έναν «ηλίθιο» για να σπάσουν πλάκα. Εκείνος, μάλιστα, που θα φέρει τον πιο «τέλειο ηλίθιο», κερδίζει. Αυτήν τη φορά, όμως, ο Πιέρ θα την πατήσει. Λόγω ενός λουμπάγκο, θα ξεμείνει στη μεγαλοαστική οικία του παρέα με τον τελευταίο «ηλίθιό» του, τον απρόβλεπτο, αφελή και καλοπροαίρετο Φρανσουά Πινιόν. Μόνο που αυτός ο τελευταίος, με τις αθέλητες γκάφες του, θα φέρει τον Πιέρ σε απόγνωση – ίσως, όμως, και σε μια πρωτόγνωρη αυτογνωσία.