Focus

Τέσσερις stand up μονόλογοι που σπαρταράνε

Από -

Κωμικοί με εμπειρία στην πλάτη πετούν τα παλιά τους κείμενα και προχωρούν σε νέες παραστάσεις από αυτήν τη σεζόν, συμπληρώνοντας ένα κουαρτέτο-φωτιά με πράγμα που σαλεύει – και αξίζει.

«Διαβάστηκε»

Ο Ανδρέας Πασπάτης δεν είναι καλά, ούτε χαίρεται όταν οι υπόλοιποι είναι καλά, κι αυτό είναι κάτι που είπε στην ψυχολόγο του, η οποία του απάντησε πως περνάει την κρίση των τριάντα. Έτσι ο Ανδρέας αποφάσισε να βγάλει αυτήν τη φορτσάτη observational παράσταση, το «Διαβάστηκε», αποδεικνύοντας πόσο γρήγορα εξελίσσεται ως κωμικός σε όλα τα επίπεδα. Είχε πολλές εμπειρίες να μετατρέψει σε κείμενα τα τελευταία δύο χρόνια: μια πολύ μεγάλη σχέση αλλά και το χωρισμό που ακολούθησε, διάφορους γιατρούς που –για κάποιον περίεργο λόγο– επιμένουν να του δίνουν παραπάνω πληροφορίες από όσες χρειάζεται, όπως και την πιο κουλή συγκατοίκηση έβερ με μια κοπέλα που δεν εμφανίστηκε ποτέ. Άνετος, εύστοχος και δουλεμένος, δεν γίνεται να μη σε κερδίσει. Στις 12/12 (9.30 μ.μ.) στο «Garage» (Ηρώων Πολυτεχνείου 3, Ηλιούπολη, 2109945603) και στις 19/12 στο «Superfly»(9.00 μ.μ.) στο Παγκράτι.

«Χάπι»

«Χάπι», σαν να λέμε χαρούμενος στα αγγλικά ή σαν αυτό που του έγραψε ο γιατρός να παίρνει κάθε μέρα για να την παλέψει; Στο δεύτερο σόλο του, ο Στέλιος Ανατολίτης βουτάει στις βαθύτερες πτυχές του εαυτού του, μιλά ανοιχτά για τη διάγνωση ψυχιατρικής ασθένειας και τα κιλά που πήρε ή τα προβλήματα που είχε ως –διαβαστερός και αρκετά geek– έφηβος με το άλλο φύλο, στρέφοντας κάθε φορά το φακό στην κοινωνία και στις προκαταλήψεις της. Οι ιστορίες μπλέκονται με τέτοια μαεστρία, από τον κορμό στις εγκιβωτισμένες και πάλι πίσω, που στο τέλος απορείς πώς συνδέθηκε τόσο ωραία η φοιτητική ζωή του Ανατολίτη με τη μάχη των επιστημών και την αργοπορημένη του σεξουαλική αυτοπεποίθηση· ξέρεις όμως ότι είδες μια υπέροχη παράσταση. Στο Θέατρο Eliart, έως τις 5/2.

«Πρόβλημα»

Αν κι έχει επτά χρόνια εμπειρίας καθώς και δύο σπέσιαλ που παρουσιάστηκαν one-off, ο Κώστας Μαλιάτσης-Σάλας ανεβαίνει για πρώτη φορά σόλο στη σκηνή με σταθερό κύκλο παραστάσεων, συγκεντρώνοντας κείμενα που γράφτηκαν πέρυσι. Η κρίση των τριάντα που του έσκασε μια ωραία πρωία, ενώ όπως κάθε άντρας το έπαιζε υπεράνω, έγινε η αφορμή για να ξεδιπλώσει εξήντα λεπτά με observation based comedy και storytelling στοιχεία, που πατάνε σε κοινές εμπειρίες και μοιράζουν γέλια. Ξέρει όλες τις αστείες λεπτομέρειες που κάνουν το σκύλο καλύτερο κατοικίδιο από τη γάτα, γράφει για τα κακώς κείμενα στις σχέσεις και τον ανίκητο εγωισμό, που πάντα επιστρέφει καταστρέφοντας όσα είχαν χτιστεί, και στο φινάλε αποκαλύπτει ποιο είναι το μεγαλύτερο «Πρόβλημα», από το οποίο παίρνει τον τίτλο της η παράσταση.
Στο «Λοσάν­τζελε», έως τις 25/12.

«Για γυναίκα καλή είναι»

H Ήρα Κατσούδα, με έναν τίτλο λίγο έως πολύ... προβοκατόρικο, παρουσιάζει τον δεύτερο μονόλογό της, πιάνοντας το νήμα από τη σχέση των δύο φύλων, αλλά γρήγορα επεκτείνεται σε πολλά, πολλά περισσότερα: πάει πίσω στην παιδική της ηλικία και τα ψέματα που σκαρφιζόταν, μιλά για όλο το σουρεάλ του διαζυγίου που έζησε ύστερα από δέκα χρόνια σχέσης και την άδοξη επιστροφή στο φλέρτινγκ, παραδέχεται ότι μισεί τους δήθεν μπάρμαν, τους πελάτες που είχε παλιότερα ως διαφημίστρια καθώς και για το «θαύμα» της περιόδου (άουτς). Ενενήντα λεπτά χορταστικής παράστασης, στα οποία η Ήρα πατά στιβαρά στο σανίδι, με αξιοθαύμαστη ενέργεια και ρυθμό, πιστοποιώντας το ταλέντο της. Στο Θέατρο Eliart, έως τις 26/12.

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου