Focus

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας έχουν έντονες κοινωνικές ανησυχίες

Από -

«Romeo + Ιουλιέτα»

Το Εθνικό Θέατρο της Κροατίας και το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης συμπράττουν σε μια σύγχρονη εκδοχή της πιο διάσημης ιστορίας αγάπης. Ο Κροάτης Romeo συναντά κι ερωτεύεται την Ελληνίδα Ιουλιέτα σε μια βαλκανική πόλη του σήμερα, που μαστίζεται από τη βία και την εγκληματικότητα. H σκηνοθεσία ­είναι του Λευτέρη Γιοβανίδη. (Πόρτα, 21-24/1)

«Περιπέτειες μιας λογίας ρέγγας»

Ο σουρεαλιστικός κωμικός μονόλογος πραγματεύεται τις αλλαγές που υφίσταται ο άνθρωπος σε περιόδους οικονομικής κρίσης, μιλώντας για την προσφυγιά, τον ξεριζωμό και τη διαφορετικότητα. Ο Κωνσταντίνος Δέδες υπογράφει το κείμενο και τη σκηνοθεσία, με τη Βίβιαν Κοντομάρη στο ρόλο της ρέγγας. (Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», από 17/1)

«Hahnemann vol. 1»

Η θεατρική ομάδα Coeval I C.I.C. ανεβάζει –υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Άννας Δανέζη– μια παράσταση devised theatre, στην οποία διασταυρώνονται η τέχνη του θεάτρου με την επιστήμη της ομοιοπαθητικής και την τηλεοπτική σειρά «Doctor Foster» του Μάικ Μπάρτλετ. (Μπάγκειον, από 21/1)

«Οι ψευτοσπουδαίες»

Η Μαίρη Βιδάλη και η Γωγώ Ατζολετάκη ερμηνεύουν τις «κάλπικες σοφολογιότατες» σε ένα αναγεννησιακό σαλόνι της καλής κοινωνίας, μέσα από την κοφτερή ματιά του Μολιέρου. Με τη χιουμοριστική δια­κωμώδηση των ψευτοδιανοούμενων της εποχής του, ο συγγραφέας καταφέρνει να είναι ακόμη επίκαιρος. (Διάχρονο, από 19/1)

«Ένας αριθμός [A number]»

Το βραβευμένο έργο της Κάριλ Τσέρτσιλ, που φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Ανδρέα Γ. Ανδρέου, είναι μια αλληγορία για τον σύγχρονο κόσμο αλλά και για τη σχέση μεταξύ πατέρα και γιου· και όλα αυτά μέσα από μια ­οδυνηρή αποκάλυψη και μια ­μοιραία συνάντηση. («Bios», από 21/1)

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου