Focus

Ερωτισμός, σάτιρα και κοινωνικοπολιτικές συνιστώσες κοντράρονται στις επαναλήψεις της εβδομάδας

Από -

Πρόσφεραν γέλιο, συγκίνηση, αγωνία και κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού: έξι παραστάσεις της περσινής σεζόν επιστρέφουν δυναμικά.

#1 «Η σημασία να είσαι σοβαρός»

Σπιρτάδα, ελαφρότητα και ανάδειξη του κειμένου του Όσκαρ Ουάιλντ, χωρίς να προδίδεται ίχνος από το φλεγματικό, αιχμηρό και σαρκαστικό του χιούμορ. Η παράσταση που σκηνοθέτησε έξυπνα η Τώνια Ράλλη επιβεβαίωσε πως η «αβάσταχτη ελαφρότητα» είναι ο σωστός τρόπος για να θίξεις σοβαρά θέματα. (Rabbithole, από 4/11)

#2 «Ο άσχημος»

Το έργο του Μάριους φον Μάγενμπουργκ –η ιστορία του Λέτε, ενός ανείπωτα άσχημου ανθρώπου– είναι μια ευφυής κοινωνικοπολιτική φάρσα, που σχολιάζει τη σύγχρονη αποθέωση της τελειότητας της εξωτερικής εικόνας. Ο Δημήτρης Λάλος βρίσκεται πίσω από τη δυναμική, ερεθιστική παράσταση που επαναλαμβάνεται στο Tempus Verum - Εν Αθήναις.

#3 «Stamboul train»

Το μυθιστόρημα του Γκράχαμ Γκριν βρήκε τη θέση που του αξίζει στην ιδιαίτερη σκηνή του Τρένου στο Ρουφ, καθώς η Τατιάνα Λύγαρη έβαλε τους θεατές στην καρδιά μιας ιστορίας που διαδραματίζεται στο θρυλικό Οριάν Εξπρές κατά τη διάρκεια ενός μοιραίου ταξιδιού. Η παράσταση επαναλαμβάνεται για τρίτη χρονιά, φυσικά στον ίδιο χώρο.

#4 «Ρένα»

Αγαπήθηκε πολύ η ηρωίδα του Αύγουστου Κορτώ που ενσάρκωσε ολόψυχα η Υρώ Μανέ: η Σμυρνιά, η ιερόδουλη με την περιπετειώδη ζωή, η γυναίκα που ξέρει να ζει και να επιβιώνει και μέσω αυτής η ιστορία μιας Ελλάδας που γονατίζει και ανασταίνεται. Η παράσταση που σκηνοθέτησε η Νικαίτη Κοντούρη επαναλαμβάνεται στο Θέατρο Ακροπόλ. (Από 5/11)

#5 «Οι Μίμοι»

Ήρθαν από τα βάθη των χρόνων και προσγειώθηκαν σε μια ευφρόσυνη παράσταση που σκηνοθέτησε η Άννα Κοκκίνου: το σατιρικό κείμενο του Ηρώνδα, που δραματοποιεί με σκωπτικό ύφος μια σειρά από σύντομες σκηνές της καθημερινότητας, ντύθηκε με ευφάνταστη θεατρικότητα και όψη στην παράσταση που επαναλαμβάνεται φέτος στο Θέατρο Σφενδόνη.

#6 «Φυλές»

Η sold out παράσταση που σκηνοθέτησε ο Τάκης Τζαμαργιάς μάς σύστησε το σημαντικό σύγχρονο έργο της Βρετανίδας συγγραφέως Νίνα Ρέιν και ο Μάνος Καρατζογιάννης αφόπλισε με την ερμηνεία του στον ρόλο του κωφού Μπίλι. Το έργο, που ξεκινάει από το θέμα της κώφωσης για να μιλήσει τελικά για την ανάγκη επαφής κι επικοινωνίας όλων μας, επιστρέφει στο Θέατρο Σταθμός.

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου

Σχετικά Θέματα