Οι σταθερές καλοκαιρινές σκηνές της Αθήνας ανοίγουν τις πόρτες τους σε μεγάλες θεατρικές επιτυχίες, νέες ματιές πάνω στους κλασικούς, μουσικοθεατρικό υπερθέαμα και ελληνική σάτιρα.
«Οι πεταλούδες είναι ελεύθερες»
Οι Πέμη Ζούνη, Αναστάσης Ροϊλός, Εριέττα Μανούρη και Κωνσταντίνος Ελματζίογλου πρωταγωνιστούν στην τρυφερή ρομαντική κομεντί του Λέοναρντ Γκερς, με φόντο την εποχή των λουλουδιών και της κοινωνικής απελευθέρωσης. Η Ρέινα Εσκενάζυ σκηνοθετεί το διαχρονικό έργο –κι ένα από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ– με τις ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο. Η μουσική σύνθεση είναι του Σταμάτη Κραουνάκη. (Λαμπέτη, από 25/6)
«Θηλιά»
Μυστήριο σκεπάζει τη σκηνή του θερινού Αθηνά, όπου ο Αλέξανδρος Κοέν σκηνοθετεί το ψυχολογικό θρίλερ του 1929 με τους Γωγώ Μπρέμπου, Αργύρη Αγγέλου, Ελένη Κρίτα, Παντελή Καναράκη κ.ά. Η πρώτη μεγάλη θεατρική επιτυχία του Βρετανού Πάτρικ Χάμιλτον περιγράφει το τέλειο –κατά τη γνώμη δύο φίλων– έγκλημα, που διαπράττουν μόνο και μόνο για την ηδονή του κινδύνου. (από 11/6)
«Ανθισμένες μανόλιες»
Το διάσημο έργο του Ρόμπερτ Χάρλινγκ ανεβαίνει στο Χυτήριο στις 27/6 από μια αμιγώς γυναικεία ερμηνευτική ομάδα: Άννα Αδριανού, Ηρώ Μουκίου, Βάσω Γουλιελμάκη, Κατερίνα Μπιλάλη, Κρίστη Παπαδοπούλου, Εύη Δαέλη. Ο Κωνσταντίνος Κυριακού σκηνοθετεί τη γλυκόπικρη ιστορία έξι γυναικών με σκηνή δράσης ένα κομμωτήριο σε μια κωμόπολη του αμερικανικού Νότου, που μιλά με χιούμορ για τη φιλία, τη μητρότητα, την απώλεια, την οικογένεια και τον έρωτα.
Προπώληση μέσω ticketplus.gr.
«Ναπολεοντία»
Στον κήπο του θεάτρου Αλεξάνδρεια, η Κερασία Σαμαρά σκηνοθετεί και συμπρωταγωνιστεί με τους Μιχάλη Μαρκάτη, Βίκυ Μαραγκάκη, Ιζαμπέλλα Φούλοπ και Χάρη Γρηγορόπουλο στην ψευδοϊστορική κωμωδία του Ανδρέα Στάικου. Παίρνοντας αφορμή από τον ξυλοδαρμό ενός αγωνιστή του ’21 που δεν μπορούσε να χορέψει βαλς, το έργο σατιρίζει την αμφιταλαντευόμενη –ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση– ιδιοσυγκρασία του Έλληνα με φόντο τις απαρχές του ελληνικού κράτους.
«Η πόρνη από πάνω»
Ένα ρόλο ζωής αποχαιρετά φέτος, ύστερα από δέκα χρόνια, η Κατερίνα Διδασκάλου. Με μια ερμηνεία γεμάτη συναίσθημα, αφηγείται τη ζωή της Ερατώς, η οποία αλλάζει δραματικά όταν μια πόρνη μετακομίζει στον επάνω όροφο. Το έργο του Αντώνη Τσιπιανίτη, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Πατρώνη, θα περιοδεύσει από 18/6, αλλά θα παρουσιαστεί και στο θέατρο Λαμπέτη (5-7/7).
«Πάμε γι’ άλλα»
Στο Άλσος, τη μεγαλύτερη θεατρική αυλή της Αθήνας, φιλοξενείται για δεύτερη συνεχή χρονιά ο Τάκης Ζαχαράτος. Ο ταλαντούχος περφόρμερ παντρεύει την Eurovision, την Ελληνική Επανάσταση και την κεντρική πολιτική σκηνή σε ένα άκρως διασκεδαστικό σόου με αμέτρητες μεταμορφώσεις και σάτιρα, σε δικά του κείμενα, με τη σκηνοθετική και χορογραφική υπογραφή της Σοφίας Σπυράτου. Σε special guest ρόλο εμφανίζεται η Άντζελα Δημητρίου.
Περισσότερες πληροφορίες
Η πόρνη από πάνω
Η ζωή της Ερατώς αλλάζει όταν μια πόρνη εγκαθίσταται στο διαμέρισμα πάνω από το δικό της. Μια ολόκληρη ζωή σε ενενήντα λεπτά πετυχαίνει να αναπαραστήσει η Κατερίνα Διδασκάλου καθώς ερμηνεύει με αξιοθαύμαστη αμεσότητα, λιτότητα και μέτρο τη ζωή της καταπιεσμένης χήρας νοικοκυράς, αλλά και όλους τους χαρακτήρες που σημάδεψαν τη ζωή της ηρωίδας. Η προδοσία, η απόρριψη, η βαναυσότητα εναντίον των γυναικών και ταυτόχρονα ο έρωτας, η δύναμη που βρίσκει κανείς μέσα του ακόμη και στις δυσκολίες και η επιδίωξη για την χαρά της ζωής ξετυλίγονται μέσα από το βαθιά ανθρώπινο κείμενο που για ενδέκατη χρονιά συνεχίζει να συγκινεί το κοινό. Αποτελεί, άλλωστε, ένα ρόλο ζωής για την ηθοποιό.
Πάμε γι' άλλα
Ο διακεκριμένος σόουμαν ανανεώνει το καλοκαιρινό ραντεβού του με το κοινό με αμέτρητες μεταμορφώσεις, χορό, τραγούδι, σάτιρα και σχολιασμό της κοινωνικής, τηλεοπτικής και πολιτικής επικαιρότητας επί σκηνής.
Ναπολεοντία
Ένα σχόλιο για την αμφιταλαντευόμενη -ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση- ιδιοσυγκρασία του Έλληνα με φόντο τις απαρχές του ελληνικού κράτους.
Θηλιά
Το ψυχολογικό θρίλερ του 1929 είναι εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία των Λέοπολντ και Λομπ, μια υπόθεση δολοφονίας που συντάραξε το Σικάγο τη δεκαετία του 1920.
Ανθισμένες μανόλιες
H μοναξιά της σύγχρονης γυναίκας βρίσκεται στο επίκεντρο του διάσημου γλυκόπικρου έργου με φόντο ένα κομμωτήριο σε μια κωμόπολη του αμερικανικού Νότου.
Οι πεταλούδες είναι ελεύθερες
Στη μεγάλη θεατρική επιτυχία του Μπρόντγουεϊ, με φόντο την εποχή των λουλουδιών και της κοινωνικής απελευθέρωσης, ο συγγραφέας μιλά για τις ανθρώπινες σχέσεις.