«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου

Ένα γυναικείο ρόλο για βιρτουόζο ηθοποιό εμπιστεύτηκε ο Σάββας Στρούμπος στην Αννέζα Παπαδοπούλου! Θα είναι η εμβληματική Γουίνι στις «Ευτυχισμένες μέρες» που ανεβαίνουν στο Άττις-Νέος Χώρος.

«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου

Η απέριττη καθαρότητα συνιστά το μεγάλο προτέρημα στις σκηνοθεσίες του Σάββα Στρούμπου. Μετά το «Περιμένοντας τον Γκοντό» αποφασίζει ν’ ανεβάσει ένα ακόμα έργο του Σάμουελ Μπέκετ, τις «Ευτυχισμένες μέρες» με μια σπουδαία ηθοποιό που θα θέλαμε να βλέπουμε συχνότερα στο θέατρο, την Αννέζα Παπαδοπούλου. Είναι ηθοποιός που παίζει στα δάχτυλα τις λεπτές αντιφάσεις δράματος και σάτιρας και οι ερμηνείες της καταφέρνουν να συμπυκνώνουν αίσθημα και σκέψη. Της πάει πάρα πολύ ο ρόλος της Γουίνι, της εμβληματικής ηρωίδας που βουλιάζει στο χώμα ζωντανή και είναι καταδικασμένη να σπρώχνει τον χρόνο φλυαρώντας με έναν αδιάφορο, σύντροφο, τον Γουίλι. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στο Άττις-Νέος Χώρος στα μέσα Φεβρουαρίου. Η νεαρή και ταλαντούχα ηθοποιός Έλλη Ιγγλίζ παίζει στην παράσταση και ερμηνεύει ζωντανά τη μουσική.

Ο Σάββας Στρούμπος γράφει στο σημείωμα του για την παράσταση:

«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου - εικόνα 1
Η Έλλη Ιγγλλίζ ερμγηνεύει ζωντανά τη μουσική στις «Ευτυχισμένες μέρες»

«Βλέπουμε τις "Ευτυχισμένες Μέρες" ως τραγικωμωδία για το "Θάρρος της Ζωής". Η Γουίνι καθηλωμένη σε έναν καμμένο λόφο, κάτω από φλογισμένο φως, δεν εγκαταλείπει, δεν αφήνει την απόγνωση να την καταβάλλει. Από κάθε της χειρονομία, από κάθε της σκέψη και λέξη, από κάθε της ανάσα και ήχο αναβλύζει το πάθος για ζωή. Το βίωμα της καταστροφής και του θανάτου, το βίωμα της απώλειας του αγαπημένου προσώπου συντελούν στην καθήλωση της. Ωστόσο, το αίτημα για ανθρώπινη επαφή, για συνύπαρξη, τρυφερότητα και ζεστασιά, είναι αγωνιώδες και διαρκές. Περνά από όλο το φάσμα των ανθρώπινων καταστάσεων: ο φόβος και η αγωνία, η ελπίδα και η πίστη, το πάθος και το πένθος, η ηδονή και η οδύνη, τη συντροφεύουν ως την έρημο του "εγώ", ως τη σπαραχτική και απόλυτη μοναξιά της. Με υλικά της τη μνήμη του έρωτα και την επίγνωση του θανάτου, η Γουίνι επιμένει, συνδέεται με τη σπίθα της ζωής, προσπερνά τους φραγμούς της οδύνης, αποκαλύπτοντας την όψη του αγωνιζόμενου ανθρώπου στην εσχατιά του κόσμου. Ακόμα και στο σημείο αυτό η ζωή εξακολουθεί να έχει νόημα».

Περισσότερες πληροφορίες

Ευτυχισμένες μέρες

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 75 '

Με υλικά τη μνήμη του έρωτα και την επίγνωση του θανάτου, η Γουίνι δεν εγκαταλείπει, δεν αφήνει την απόγνωση να την καταβάλλει και αποκαλύπτει την όψη του αγωνιζόμενου ανθρώπου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το Αγγέλων Βήμα συνεχίζει δύο παραστάσεις του και μετά το Πάσχα

Τα θεατρικά "Ανατολικά της Εδέμ" και "Ιστορίες για ανθρώπους γενναιόδωρους" παρατείνονται για όσους δεν τα πρόλαβαν μόνο για 4 τελευταίες ημερομηνίες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Ο κροκόδειλος

Ένα από τα λιγότερο γνωστά και ελάχιστα παιγμένα αφηγήματα του Ρώσου συγγραφέα προσεγγίζει μια νεανική θεατρική ομάδα, ενισχύοντας τη σατιρική του διάθεση. Το αποτέλεσμα είναι ευφρόσυνο με ενδιαφέροντα σημεία αλλά και κάπως άτολμο. | Powered by Uber

Ο αποτυχημένος

Μελετημένη, καλοκουρδισμένη και καλοπαιγμένη παράσταση που καταφέρνει να μετατρέψει το μυθιστόρημα ενός από τους πλέον "δύστροπους" συγγραφείς σε σκηνικό ποίημα. | Powered by Uber

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.

Ζουζέπ Μαρία Μιρό: "Η προσπάθειά ενός σώματος να απελευθερωθεί είναι ήδη μια μορφή ελευθερίας"

Στην Καταλονία μας μετέφερε νοερά η συζήτηση που είχαμε με τον συγγραφέα του μονολόγου "Το πιο όμορφο σώμα που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτό το μέρος" που ερμηνεύει ο Αργύρης Ξάφης στο Θησείον. Μάθετε όλα όσα είπαμε μαζί του για την ομορφιά, την επιθυμία αλλά και την αφιέρωση της ελληνικής μετάφρασης στ@ δολοφονημέν@ Ζακ Κωστόπουλο/Zackie Oh.