Τρεις Έλληνες καλλιτέχνες φλερτάρουν με το πειραματικό και αναζητούν την αμεσότητα στις καλοκαιρινές τους παραγωγές, που έρχονται στο Φεστιβάλ Αθηνών.
«Γιαννούλα η Κουλουρού»
Στην πρώτη του σκηνοθεσία στο Φεστιβάλ Αθηνών, ο Γιώργος Παπαγεωργίου καταπιάνεται με την πραγματική ιστορία μιας θρυλικής φιγούρας της Πάτρας με βάση το πρωτότυπο θεατρικό της Θεοδώρας Καπράλου. Η μουσική, που παίζεται ζωντανά είναι της Ματούλας Ζαμάνη. Παίζουν: Έλ. Τοπαλίδου, Μ. Συριόπουλος. (Χώρος Η, 18-21/6)
«It’s not about if you will love me tomorrow Μέρος 2»
Συνεχίζοντας τον πειραματισμό σε κινούμενο έδαφος του πρώτου μέρους, η ήρεμη δύναμη της νέας γενιάς χορογράφων Ανδρονίκη Μαραθάκη στο ντεμπούτο της στο Φεστιβάλ Αθηνών καθοδηγεί ένα σκηνικό παιχνίδι για τέσσερις, εξετάζοντας τη σχέση χορού-θέασης. (Χώρος Ε, 14-15/6)
«Η τραγωδία του Βασιλιά Ριχάρδου Γ’»
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης με την Ορχήστρα των Μικρών Πραγμάτων ξαναδιαβάζει το κλασικό σαιξπηρικό έργο για τον πιο παρεξηγημένο βασιλιά της Αγγλίας, εστιάζοντας στον λόγο, την κίνηση και τη μουσική. Με τους Τζ. Δαλιάνη, Γ. Κισσανδράκης, Γ. Χριστοδούλου, Κ. Πατσιάνη. (Χώρος Δ, 13-16/6)
Περισσότερες πληροφορίες
Η τραγωδία του βασιλιά Ριχάρδου Γ΄
Ο σκηνοθέτης ξαναδιαβάζει μαζί με την Ορχήστρα των Μικρών Πραγμάτων το κλασικό σαιξπηρικό έργο για τον πιο παρεξηγημένο βασιλιά της Αγγλίας.
It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2
Σε αυτό το δεύτερο μέρος του δίπτυχου, οι ερμηνευτές δοκιμάζουν τα όριά τους σε μια νέα τάξη πραγμάτων, αφού ό,τι πιο βέβαιο, το έδαφος, αποσταθεροποιείται.
Γιαννούλα η Κουλουρού
Η ιστορία μιας κουλουρούς με νοητική υστέρηση, που είχε καημό να παντρευτεί και ήταν ο περίγελος της πατρινής κοινωνίας στις αρχές του 20ού αιώνα.