Ένας ολόλευκος πίνακας στέκεται η αφορμή να επαναπροσδιοριστεί η φιλία τριών ανδρών σε αυτή την ιδιαιτέρως αγαπητή κωμωδία της Ρεζά. Το έργο μάς κλείνει το μάτι σχολιάζοντας τα «όρια» της μοντέρνας τέχνης, αλλά κυρίως εστιάζει στο θέμα της ανδρικής φιλίας και βάζει στο μικροσκόπιο την ανδρική ψυχοσύνθεση στο κατώφλι των πρώτων -ήντα. Δεν είναι έργο που απαιτεί κάποια σκηνοθετική άποψη, κρύβει όμως τον κίνδυνο να προσελκύσει σκηνοθέτες που θα επαναπαυθούν στην αβανταδόρικη κατασκευή που τοποθετεί τρεις γερούς ρόλους σε ένα σπιρτόζικο κείμενο.
Ο Θοδωρής Αθερίδης δεν απέφυγε τελείως το σκόπελο, καθώς σε σημεία η παράσταση μένει στο επιφανειακό αστείο και σκιτσάρισμα των προσώπων, όμως σε άλλα σημεία αυτές οι εντυπώσεις ανατρέπονται. Η διανομή είναι εύστοχη, καθώς οι τρεις ηθοποιοί (Άλκις Κούρκουλος, Γιώργος Πυρπασόπουλος και ο ίδιος ο Αθερίδης) ταιριάζουν με τους ρόλους σε επίπεδο εμφάνισης και, κυρίως, σκιαγραφούν τις ξεχωριστές ιδιοσυγκρασίες τους, ενώ τους συνδέει και καλή χημεία. Ωραία νότα η γκρι χρωματική παλέτα των κοστουμιών (Άγις Παναγιώτου) κόντρα στο κατάλευκο σκηνικό (Μαρία Φιλίππου).
ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ Αμερικής 2 (City Link), κέντρο, 2103210025. Διάρκεια: 80΄.
Περισσότερες πληροφορίες
Art
Άραγε η τέχνη μπορεί να διαλύσει μια φιλία; Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται σε τρεις άντρες, σε μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες της δεκαετίας του ’90.
Art
Άραγε η τέχνη μπορεί να διαλύσει μια φιλία; Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται σε τρεις άντρες, σε μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες της δεκαετίας του ’90.