Ο Γιώργος Χατζηπαύλου φτιάχνει το πιο τρυφερό «Τάιμινγκ»

 Πώς διαλέγει κάποιος τη σημαντικότερη μέρα της ζωής του; Ο πολύπειρος stand up κωμικός παρουσιάζει τον ολόφρεσκο –τέταρτο– μονόλογό του στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης».

Ο Γιώργος Χατζηπαύλου φτιάχνει το πιο τρυφερό «Τάιμινγκ»

Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις την ελληνική stand up σκηνή να μεγαλώνει – όχι μόνο αριθμητικά αλλά και ηλικιακά. Το τελευταίο διά­στημα κείμενα για την εμπειρία «πρώτη-φορά-γονιός» ξεπηδούν από εκεί που δεν το περιμένεις, ενώ παλιότεροι κωμικοί προσθέτουν σιγά σιγά στο υλικό τους ιστορίες από μαιευτήρια και ξάγρυπνες νύχτες, κάνοντας τους middle aged θεατές να ξεκαρδίζονται λίγο παραπάνω.

Ο Γιώργος Χατζηπαύλου είναι ένα τρανό παράδειγμα. Μετά τον τρίχρονο κύκλο τού «Σχεδόν σαράντα» και την ολοκλήρωση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής περιοδείας που έκανε ποτέ εγχώριος κωμικός, βάζει πλώρη με νέο υλικό για σκηνές Ελλάδας κι εξωτερικού, με πρώτη στάση το Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης». Μόνο για λίγες παραστάσεις προς το παρόν (συνεχίζονται μέχρι τις 9/2), κείμενα που αποσπασματικά έχουν δοκιμαστεί τον τελευταίο χρόνο σε φεστιβάλ και work in progress βραδιές αποκτούν την τελική τους μορφή και στήνουν το τέταρτο σόλο του κωμικού, που ακούει στο όνομα «Τάιμινγκ».

Ο Γιώργος Χατζηπαύλου φτιάχνει το πιο τρυφερό «Τάιμινγκ» - εικόνα 1

Πώς διαλέγει κάποιος τη σημαντικότερη ημέρα της ζωής του; Ξεφυλλίζοντας το ημερολόγιο των σαράντα (και κάτι ψιλά) χρόνων του, ο Γιώργος Χατζηπαύλου δένει επιδέξια το νέο του κείμενο. Από εκείνο το εφηβικό πάρτι που βρήκε το θάρρος να πλησιάσει την κοπέλα που του άρεσε ή την απόφασή του, λίγα χρόνια αργότερα, να μη φύγει στο εξωτερικό για σπουδές μέχρι το μεγάλο βήμα να αφιερωθεί αποκλειστικά στο stand up και, πιο πρόσφατα, τη στιγμή που έγινε πατέρας, το observational comedy που έχουμε αγαπήσει στον Χατζηπαύλου επιστρέφει με μια πιο ενδοσκοπική ματιά.

Τα παράξενα που βλέπει μεγαλώνοντας και δυσκολεύεται να καταλάβει, όπως η μανία με τα φυτικά φάρμακα και τα κοτόπουλα ελευθέρας βοσκής, τα νέα δεδομένα μιας μακροχρόνιας σχέσης με παιδί, που (μεταξύ άλλων) έχουν μετατρέψει το σεξ από πεδίο απόλαυσης σε πεδίο διαπραγμάτευσης, και οι μικρές στιγμές στην καθημερινότητα ενός πρωτάρη μπαμπά φτιάχνουν ένα απολαυστικό ενενηντάλεπτο με ασταμάτητο παλμό.

Ο Γιώργος Χατζηπαύλου φτιάχνει το πιο τρυφερό «Τάιμινγκ» - εικόνα 2

Ωστόσο, το «Τάιμινγκ» δεν μένει μόνον εκεί. Κερδίζοντας τη σκηνή από την πρώτη στιγμή με ένα έξυπνο τρικ που χαλαρώνει μέχρι και τους θεατές της πρώτης σειράς, ο Γιώργος Χατζηπαύλου παρασύρει το κοινό σε μια παρεΐστικη κωμική ροή η οποία, ενώ καλπάζει από αστείο σε αστείο, δεν διστάζει να πάρει θέση όποτε κρίνει και να περάσει ξεκάθαρα μηνύματα (π.χ. για όσα δεν θεωρούμε σεξουαλική παρενόχληση αλλά είναι). Με ένα τρυφερό φινάλε δε να δίνει την απάντηση στο αρχικό ερώτημα, εναλλάσσοντας το κλίμα από το κωμικό στο σοβαρό, επιβεβαιώνει πως ο σωστός συγχρονισμός πάντα κερδίζει.

Περισσότερες πληροφορίες

Τάιμινγκ

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 90 '

Η 4η σόλο stand up comedy παράσταση του γνωστού κωμικού καταγράφει τα αστεία και τα παράλογα που συμβαίνουν στις μικρές και στις μεγάλες στιγμές της ζωής μας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Έξι θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου κατεβάζουν αυλαία

Ο πρώτος θεατρικός οργανισμός της χώρας αποχαιρετά το "Goodbye, Lindita" και πέντε ακόμη παραγωγές του που φτάνουν στο τέλος του φετινού τους κύκλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/04/2024

"Ιnk": Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου επιστρέφει!

Ύστερα από ένα χρόνο παγκόσμιας περιοδείας, η τελευταία δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου ξανά στο Μέγαρο Μουσικής.

"Τι θα πει η μάνα σου όταν δει το πτώμα σου": Το νέο έργο της σχολής του Πορεία είναι εδώ

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ "Νέο αίμα" παρουσιάζεται για λίγες παραστάσεις το έργο της Αργυρώς Βώβου το οποίο προέκυψε από τη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Πορεία.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου καταγγέλλει τη διοίκηση του ΣΕΗ για παραπλάνηση των Ελλήνων ηθοποιών

Με επιστολή της η ΠΕΘ κάνει λόγο για παραπλάνηση των εργαζομένων ηθοποιών σχετικά με το μέλλον του εργασιακού τους καθεστώτος.

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου μίλησε στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

H Kαλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ήταν προσκεκλημένη στη διοργάνωση και σημείωσε την ανάγκη δημιουργίας θέσεων διεύθυνσης πολιτισμού στις επιχειρήσεις.

Τέσσερα θέατρα αποχαιρετούν πέντε παραστάσεις

Έργα μερικών από τους καλύτερους Έλληνες συγγραφείς (Ρέππας-Παπαθανασίου, Άκης Δήμου, Γιάννης Τσίρος) αλλά και ένα του Φλομπέρ κατεβάζουν αυλαία την Κυριακή των Βαΐων.

Γιάννης Φέρτης: 60 χρόνια θέατρο

Ο σπουδαίος ηθοποιός, που πέθανε χθες σε ηλικία 86 ετών, υπηρέτησε το θέατρο επί έξι δεκαετίες με ταλέντο, ήθος και εφηβικό πάθος.