«Ο γάμος του Φίγκαρο»: Θέαμα ευθυμίας και ευωχίας, η ευφάνταστη κωμωδία του Μπωμαρσαί (1784) που προέβλεψε μες στο σατιρικό της οίστρο τη Γαλλική Επανάσταση, ανεβαίνει ως εντυπωσιακή και διασκεδαστική παράσταση συνόλου δια χειρός Στάθη Λιβαθινού (Μέγαρο Μουσικής).
«Η Μεγάλη Χίμαιρα»: Το περίφημο μυθιστόρημα του Καραγάτση ως πρωτοκλασάτη αστική τραγωδία, με την έξοχη Αλεξάνδρα Αιδίνη ως Γαλλίδα ερωτευμένη με την Ελλάδα αλλά και με τους Μάξιμο Μουμούρη-Δημήτρη Μοθωναίο σε μια από τις (διαρκώς) sold-out παραγωγές της διετίας (Πορεία).
«Ο θεός της σφαγής» της Γιασμίν Ρεζά: Μια χρυσή τετράδα πρωταγωνιστών (Κ. Μαρκουλάκης, Οδ. Παπασπηλιόπουλος, Στ. Γουλιώτη, Λ. Μιχαλοπούλου) και μια πνευματώδης σάτιρα δωματίου για τη δυσκολία να είσαι «πολιτισμένος» (Αθηνών).
«Θείος Βάνιας»: Κλασικότροπος και ατμοσφαιρικός Τσέχωφ στη σκηνοθεσία της Λ. Μελεμέ με Γ. Φέρτη, Στ. Μάινα και Αλ. Καλτσίκη να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους (Νέο θέατρο Βασιλάκου).
«Ριχάρδος ΙΙΙ»: Σαίξπηρ σαν σκοτεινό καρτούν στο Εθνικό θέατρο από τον Γιάννη Χουβαρδά σε μια πολύωρη παράσταση που μπορεί να ξενίσει με την αισθητική Rocky Horror Show αλλά με ένα all-star-cast να καταθέτει ερμηνείες μεθυστικής σαγήνης (Δ. Λιγνάδης, Θ. Μπαζάκα, Κ. Καραμπέτη, Άλκ. Πουλοπούλου, Ν. Ψαρράς κ.α.).
«Ο βίος του Γαλιλαίου» : Κάθε αράδα «κάτι» σημαίνει στο δαιδαλώδες έργο του Μπρεχτ για τον ιδιοφυή Ιταλό επιστήμονα που άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόταν ο άνθρωπος το σύμπαν. Ανεβαίνει από τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο με τον Χρήστο Στέργιογλου στο πρώτο ρόλο και ένα γερό επιτελείο να τον συνοδεύει (Εθνικό Rex-Kοτοπούλη).
«Φάουστ»: Το έργο ζωής του Γκαίτε με τον Νίκο Κουρή σε ένα ρόλο ζωής, τον ταλαντούχο Αργύρη Πανταζάρα ως Μεφιστολή και στο σκηνοθετικό πηδάλιο ένα κορίτσι που ξέρει να κάνει ωραίες παραστάσεις, την Κατερίνα Ευαγγελάτου (Δημοτικό θέατρο Πειραιά).
Περισσότερες πληροφορίες
Θείος Βάνιας
Ο Βάνιας είναι καταδικασμένος στο απόλυτο υπαρξιακό τέλμα, θυμίζοντας έντονα την κατάσταση της χώρας μας, σε ένα έργο που σκιαγραφεί με επιδεξιότητα τις μεγάλες κοινωνικές αλλαγές.
Ο γάμος του Φίγκαρο
Ο συγγραφέας, με όπλο το κοφτερό στιλέτο της σάτιρας, μιλά για την αλλαγή των ηθών και του καθεστώτος σε ένα έργο που έχει θεωρηθεί προάγγελος της Γαλλικής Επανάστασης
Ο θεός της σφαγής
Σύγχρονη κωμωδία, που θέλει τους τέσσερις (εξαιρετικούς) πρωταγωνιστές να εκτρέπονται σε πρωτόγονες συμπεριφορές αντί να συζητούν για τον τσακωμό των παιδιών τους.
Ο βίος του Γαλιλαίου
Η ιστορία του Γαλιλαίου και τα πάθη του με την Ιερά Εξέταση είναι η αφορμή για να καταγράψει ο Μπρεχτ το πώς επιβιώνει κανείς κάτω από δύσκολες συνθήκες
Ριχάρδος Γ΄
Ένας από τους πιο πολυδιάστατους χαρακτήρες που έπλασε ο Σαίξπηρ γίνεται διαχρονικό σύμβολο της απολυταρχικής εξουσίας στην ομώνυμη τραγωδία. Ο Δημήτρης Λιγνάδης καλείται να κρύψει τον αλαζόνα και υστερόβουλο χαρακτήρα του βασιλιά πίσω από ένα πιο ήπιο προσωπείο.
Φάουστ
Ο Φάουστ, έχοντας κατακτήσει το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης, αποζητά το νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ένωσή του με τον Μεφιστοφελή ανοίγει την πόρτα στη σκοτεινότερη πλευρά του εαυτού του
Η Μεγάλη Χίμαιρα
Το ερωτικό μελόδραμα της Γαλλίδας Μαρίνα Μπαρέ συνεχίζει για τρίτη σεζόν, σε μια επική πλέον παράσταση που μεταφέρει στη σκηνή τη μεγάλη συγκίνηση του βιβλίου.