Τρία κεφαλαία από την ζωή μιας γυναίκας στο "Κόκκινο"

Μια σπονδυλωτή σκηνική σύνθεση που αφορά την σχέση μιας γυναίκας με τον έρωτα, την μητρότητα και τον χρόνο.

Κόκκινο © Βασιλης Κοτρώτσος

Τρία αναπόφευκτα κεφάλαια στην ζωή μιας γυναίκας που η ηθοποιός προσεγγίζει με την βοήθεια της ποίησης, της κίνησης και της μουσικής παρουσιάζονται στην παράσταση "Κόκκινο" της Χριστίνας Κυριαζίδη, στο θέατρο Αλκμήνη από τις 2 Μαρτίου. Σε ένα αφαιρετικό σκηνικό, με ένα ακορντεόν, μια καρέκλα και ένα σακάκι, και με μοναδικό συνεργό της τον ποιητικό λόγο, το σώμα και την φωνής της, η Χριστίνα Κυριαζίδη επιθυμεί μια ωδή στην γυναικεία φύση. 

Κόκκινο
© Βασιλης Κοτρώτσος

Η Χριστίνα Κυριαζίδη είναι Ελληνίδα συγγραφέας, ηθοποιός, μουσικός, podcaster και ραδιοφωνική παραγωγός με έδρα το Βερολίνο. Είναι ιδρύτρια του project "STORY FOR FOOD", με το οποίο συλλέγει ηχητικές ιστορίες σε 14 γλώσσες και διοργανώνει εκδηλώσεις προφορικής αφήγησης και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι επίσης η ιδρύτρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Αφήγησης Ιστοριών και Παραστατικών Τεχνών "We Love Stories” στα Χανιά της Κρήτης. Σπούδασε υποκριτική και θεατρική συγγραφή στην Ελλάδα και την Μεγάλη Βρετανία και έχει εργαστεί ως ηθοποιός, δραματουργός και παιδαγωγός θεάτρου σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και της Νότιας Αμερικής. Τα θεατρικά της έργα έχουν βραβευτεί και παρουσιαστεί στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βραζιλία και την Ισπανία, και η ποίηση της έχει δημοσιευτεί στην Ελλάδα. 

Κόκκινο
© Βασιλης Κοτρώτσος

Η χοροθεατρική αυτή τριλογία αποτελείται από 3 solo performances

•    "οδός Θ." 
Mια σκηνική δραματοποίηση της ομώνυμης ποιητικής συλλογής της Χ.Κυριαζίδη. (Εκδ. Πυξίδα), που περιστρέφεται γύρω από το μοτίβο του έρωτα.

•    "νάνι μάνα να να να" , ένα νανούρισμα για μάνες και κόρες 
Mια σκηνική σύνθεση, όπου η Χριστίνα Κυριαζίδη μιλά για την πολύπλοκη και πολύτιμη σχέση μάνας και κόρης, με αφετηρία την ομώνυμη σύνθεση ποιημάτων της, και νανουρίσματα από διάφορες γωνιές του κόσμου. 

•    "μια συνομιλία με τον χρόνο" 
Mια χορογραφία βασισμένη στην πρωτότυπη μουσική σύνθεση [ΤΙΜΕ] του Ισλανδού συνθέτη Smári Gudmundsson, που επιθυμεί να υμνήσει τον κύκλο της ζωής μέσα από το γυναικείο σώμα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το ιστορικό θέατρο του Λυκαβηττού ανοίγει ξανά το καλοκαίρι

Τη διαχείριση του θεάτρου θα έχει πλέον η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
27/03/2023

Πέντε audiobooks που πρέπει να ακούσετε την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στις 27 Μαρτίου, προτείνουμε μερικά best sellers που έχουν ανέβει στο σανίδι κερδίζοντας τις καρδιές των θεατών.

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2023: "Το θέατρο βασίζεται στην πραγματική ουσία της ανθρωπότητας"

Η διακεκριμένη Αιγύπτια ηθοποιός Samiha Ayoub μιλά για την ουσία του θεάτρου και τη σημασία της τέχνης σε δύσκολους και αβέβαιους καιρούς στο μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2023.

"Ψηλά απ’ τη γέφυρα": Αντίστροφη μέτρηση για την παράσταση των 45.000 θεατών

Τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο Βεάκη για την παράσταση του σκηνοθέτη Γιώργου Νανούρη πάνω στο έργο του Άρθουρ Μίλερ με πρωταγωνιστή τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη στο πλευρό μιας δυνατής ερμηνευτικής ομάδας.

"Ο Γεώργιος Λαμπάκης ταξιδεύει…" στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο

Ένα θεατρικό δρώμενο σε σκηνοθεσία της Όλγας Ποζέλη που συνδυάζεται με ξενάγηση πραγματοποιείται εντός του χώρου της περιοδικής έκθεσης "Η Σμύρνη στις αρχές του 20ου αιώνα μέσα από τα μάτια του βυζαντινολόγου Γεωργίου Λαμπάκη".

"Ένα σπίτι φωτεινό σαν μέρα": Επανεκκίνηση για το Εθνικό Θέατρο

Ξεκινά η παράσταση πάνω στο έργο του Τόνι Κούσνερ για την ευθύνη μας απέναντι στην Ιστορία σε σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή Γιάννη Μόσχου μετά την λήξη της κατάληψης στο κτίριο Τσίλερ.

Μαρία Πρωτόπαππα: "Οι περισσότεροι ρόλοι έχουν γραφτεί από άνδρες και αναπαράγουν σεξιστικά στερεότυπα"

Με μια συναισθηματικά φορτισμένη και γενναία τοποθέτηση στο πλαίσιο της ημερίδας "Women Who Dare - Η Θέση της Γυναίκας στην Ελλάδα του Σήμερα. Ιδέες και Δράσεις για ένα Καλύτερο Αύριο", μίλησε για την ανισότητα στο χώρο του θεάτρου και για τα εσωτερικευμένα στερεότυπα της γενιάς της.