"Πόσο πολύ φοβάμαι ότι θα φύγεις": Ενα παιχνίδι ρόλων στο ΝΤόΜ - "Θέατρο σπίτι"

Μετά την "Ηλιακή γραμμή" του Ιβάν Βιριπάγιεφ, το ΝΤόΜ - "Θέατρο σπίτι" καλωσορίζει μια παράσταση-σπουδή για τη συνθήκη της δέσμευσης, σε σκηνοθεσία της Βάσιας Βελτσίστα.

Πόσο Πολύ Φοβάμαι © Ηλίας Ντζόιδος

Το ΝΤόΜ "Θέατρο σπίτι", μετά την "Ηλιακή γραμμή" του Ιβάν Βιριπάγιεφ, καλωσορίζει τη δεύτερη παράστασή του, το "Πόσο πολύ φοβάμαι ότι θα φύγεις. Ενα παιχνίδι ρόλων", σε σκηνοθεσία της Βάσιας Βελτσίστα. Πρόκειται για μία σύνθεση ερωτικών σκηνών από τη σύγχρονη και την κλασική ρωσική δραματουργία από διαφορετικά έργα διασκευές του Άντον Τσέχωφ, του Ιβάν Βιριπάγιεφ, και του Φιοντορ Ντοστογιέφσκι. Επί σκηνής παίζουν και αλλάζουν ρόλους, η ηθοποιός Αθανασία Αγοράκη και ο ηθοποιός Ηλίας Κούτλας.

Πόσο Πολύ Φοβάμαι © Ηλίας Ντζόιδος (10α).jpg
© Ηλίας Ντζόιδος

Η Βάσια Βελτσίστα σημειώνει:

"Ο φόβος της δέσμευσης, η ταχύτητα της εποχής, τα κινητά, η διαστρεβλωμένη ερωτική συνεύρεση απάντηση της εποχής του ίντερνετ, η δυσκολία του "σ ’αγαπώ" και οι συνέπειες αυτού. Η έντονη επιθυμία για σύνδεση με την/τον απέναντι που τελικά μπορεί να είναι και δίπλα. Οι μάσκες που φοράμε στις σχέσεις, οι διαφορετικές πτυχές του εαυτού μας που εμφανίζονται ανάλογα με τις συνθήκες, και τελικά οι στιγμές που δεν φοράμε μάσκα. Πώς είναι να είμαστε αληθινοί απέναντι στον άλλον, να του λέμε μόνο την αλήθεια, την πραγματική βαθιά μας αλήθεια; Τι μπορεί να συμβεί αν πέσουν οι μάσκες, και τι αν φοράμε συνέχεια μάσκες. Τι μπορεί να νιώσουμε, τι μπορεί να αποκαλυφθεί. Η συνθήκη της δέσμευσης που ίσως να αποτελεί μία αντισυμβατική προσέγγιση μπροστά στην μόδα της γρήγορης ταχύτητας και της γρήγορης φαινομενικά απόλαυσης. Ο ορισμός της σχέσης ως κυνήγι για συλλογή ωραίων μοναδικών αυτοτελών στιγμών ή ως μία δυναμική αέναη συλλογική ένωση και συνέχεια ωραίων στιγμών; "Μια ολόκληρη στιγμής ευτυχίας. Είναι λίγο αυτό για τη ζωή ενός ανθρώπου. Μία ολόκληρη στιγμή ευτυχίας". Ίσως και να είναι λίγο μόνο αυτό, για τη ζωή ενός ανθρώπου. (Φ. Ντοστογιέφσκι). Όλα αυτά επί σκηνής του ΝΤόΜ. Δύο ηθοποιοί, δώδεκα διαφορετικοί ήρωες από θεατρικά έργα, όλοι άνθρωποι που παλεύουν να συνδεθούν".

Πόσο Πολύ Φοβάμαι
© Ηλίας Ντζόιδος

Η Βάσια Βελτσίστα είναι σκηνοθέτης και παιδαγωγός υποκριτικής, κάτοχος διδακτορικού από το Κρατικό Πανεπιστήμιο Θεατρικής Τέχνης της Μόσχας "ΓΚΙΤΙΣ" από το Τμήμα Σκηνοθεσίας. Με πρώτες προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στην μηχανολογία και στην υποκριτική, καθώς και σε γερμανικές ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, δημιούργησε μια σειρά ασκήσεων για την προσέγγιση των ρόλων, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της σκηνοθεσίας για το ΝΤόΜ "Θέατρο Σπίτι". Στην Ελλάδα δημιούργησε το ερευνητικό κέντρο υποκριτικής "ΝτόΜ Θέατρο Σπίτι".  Η "Ηλιακή γραμμή" είναι η πρώτη παράσταση του "ΝΤόΜ "Θέατρο Σπίτι", σεζόν 2021-2022, η "Πόσο πολύ φοβάμαι ότι θα φύγεις. Ένα παιχνίδι ρόλων", είναι η δεύτερη παράσταση του "Θέατρο Σπίτι" εμπνευσμένη από την "Ηλιακή γραμμή" και την απήχηση που είχε στο κοινό. 

Περισσότερες πληροφορίες

Πόσο πολύ φοβάμαι ότι θα φύγεις. Ένα παιχνίδι ρόλων

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 60 '

Σύνθεση ερωτικών σκηνών από τη σύγχρονη και την κλασική ρωσική δραματουργία από διαφορετικά έργα διασκευές του Α.Π.Τσέχοφ, του Ι.Βιριπάγιεφ και του Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι σε μια παράσταση-σπουδή για τη συνθήκη της δέσμευσης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι θεατρικές πρεμιέρες της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε πέντε παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24/4 και ξεχωρίζουν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟς ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟς
18/04/2024

Updated | Ίσα που προλαβαίνεις αυτές τις 24 θεατρικές παραστάσεις

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε έργα για κάθε γούστο που κατεβάζουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24 Απριλίου.

Το πολυταξιδεμένο "Lemon" γιορτάζει 6 χρόνια στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ παρουσιάζεται η πρωτότυπη, χειροποίητη παράσταση για την απίστευτη ιστορία του πιανίστα 1900 που έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα περισσότεροι από 16.000 θεατές, σε μια ξεχωριστή βραδιά που θα ολοκληρωθεί με ένα ατμοσφαιρικό live από τον καταξιωμένο Σταύρο Λάντσια.

Generation lost

Η "χαμένη γενιά" των millennials διεκδικεί τη φωνή της σε ένα θεατρικό έργο που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δικές τους μαρτυρίες. Ανεβαίνει στη σκηνή με δόσεις αυτοαναφορικότητας και φλυαρίας, όχι όμως χωρίς θέρμη και ταλέντο.

Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος

Μια συναρπαστική ερμηνεία από τον Αργύρη Ξάφη σε ένα ενδιαφέρον σύγχρονο έργο, που με τη μορφή πολυπρόσωπης αφήγησης, προσεγγίζει ζητήματα ομοφοβίας, βίας και ενοχής μιας κλειστής κοινωνίας.

"The doctor": 11 ακόμη παραστάσεις στο Αμφι-θέατρο

Το συνταρακτικό mind game για τα όρια της πολιτικής ορθότητας και την παντοδυναμία της cancel culture σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου κατεβάζει αυλαία μέσα στον Απρίλιο.

"Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" ανεβαίνει Θεσσαλονίκη

Μετά την επιτυχία στην Αθήνα και το θέατρο Βρετάνια, η παράσταση σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ασπιώτη με τον Άκη Σακελλαρίου στον ρόλο του αντισυμβατικού Τζον Κίτινγκ "μετακομίζει" στη συμπρωτεύουσα.