Η "Ζάχαρη" των Elephas Tiliensis στο Θέατρο Σταθμός

Μια παράσταση για την "Αγία Ελληνική Οικογένεια" σε σκηνοθεσία των Δημήτρη Αγαρτζίδη και Δέσποινας Αναστάσογλου.

Ζάχαρη © Αναστασία Γιαννάκη

Ο Δημήτρης Αγαρτζίδης και η Δέσποινα Αναστάσογλου σκηνοθετούν μια παράσταση για την αγωνιώδη θλίψη που προκαλεί το τέλος, όταν όλες οι βεβαιότητες καταρρέουν. Για τη στιγμή που καλούμαστε να σταθούμε μπροστά στο ψεύδος και να αποποιηθούμε την κληρονομιά που μας φορτώσανε. Οι Δημήτρης Αγαρτζίδης, Τατιάνα Άννα Πίττα και Ελίνα Ρίζου επί σκηνής θα αποκαλύψουν πώς η "Αγία Ελληνική Οικογένεια", ένα μοναδικό είδος, αφομοιώνει την καταπίεση και τον συντηρητισμό αιώνων από 23 Ιανουαρίου έως και 14 Μαρτίου 2023,  στο Θέατρο Σταθμός.

Ζάχαρη
© Αναστασία Γιαννάκη

Η υπόθεση

Ο πατέρας πέθανε ξαφνικά – άραγε αυτό ποτέ το περιμένει κανείς; – κι ήταν αυτόπου λέμε σιγανό ποταμάκι. Οι θαυμαστές της μητέρας - κι ήταν πολλοί- της φώναζαν στον δρόμο: "Κούκλα,είσαι σα ζάχαρη στη ζάχαρη”. Όμως, εκείνη τη μέρα το πρόσωπο της δεν ήταν γλυκό. Το τηλέφωνο χτυπά και κάπου εκεί αρχίζει να τρυπώνει. Η αμφιβολία. Όπως και να ‘χει εδώ ξεκινά η ιστορία. Στην Ελλάδα της κρίσης το ξαφνικό τηλεφώνημα αναγγέλλει αυτό που κανείς δενπερίμενε. Ο Πατέρας πέθανε. Ξαφνικά. Τίποτα δε τους προετοίμασε. Εκτός, ίσως,από το βλέμμα του που ήταν πάντα χαμηλό. Και θολό από τότε που πέθανε ηαδερφή του, ο τελευταίος άνθρωπος που του θύμιζε το δικό του παρελθόν. Ποτέδεν κοίταζε κανέναν στα μάτια. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δε μιλούσαν μέσα στο σπίτι. Αισθήματα, σκέψεις, κατηγορίες, αγάπες, προδοσίες. Όλα έμπαιναν μέσα τους όπως τα μόρια του αέρα. Έμπαιναν στα πνευμόνια τους χωρίς να τα αντιληφθούν. Κι όμως, όσο κι αν δεν το πίστευε, πάντα μέσα του ήξερε ότι κάτι πάει στραβά. Την επόμενη μέρα, 28 Ιουλίου, είδε τους λογαριασμούς στην τράπεζα όλους άδειους. Ο Πατέρας δεν άφησε ούτε λεφτά για την κηδεία. Έκοψαν το ρεύμα και το νερό. Το πατρικό, (πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα), το είχε βάλει υποθήκη. Στο υπόγειο βρέθηκαν φωτογραφίες, πορνοφωτογραφίες, για να το πούμε με ακρίβεια, με μία δεύτερη γυναίκα. Να, λοιπόν, που εξαφανιζόταν τα μεσημέρια. Και το κερασάκι, δυο μέρες μετά την κηδεία, χτυπάει την πόρτα η έφηβη, χοντρή αδερφή. Από πού ξεφύτρωσε αυτή;
Οι υποψίες έγιναν, λοιπόν, πραγματικότητα.

Ζάχαρη
© Αναστασία Γιαννάκη

Η Αγία Ελληνική Οικογένεια, ένα μοναδικό είδος, αφομοιώνει την καταπίεση και τον συντηρητισμό αιώνων. Πάντα εντός της υπάρχει Αγάπη και εκτός της παραμονεύει το Χάος. Οτιδήποτε την απειλεί γίνεται αυτόματα εχθρός. Μας μένει λοιπόν κληρονομιά η Ενοχή. Όμως, απόψε, πίσω από τον καθρέφτη όλα θα έχουν happy end, γιατί ο καθρέφτης είναι μονόδρομος και πίσω του κρύβει μια Αλήθεια. Αυτή την Αλήθεια θα του αποκαλύψουν και θα ξεμπερδέψει με όλα αυτά μια για πάντα. 

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο "Περιοδεύων θίασος" επιστρέφει στο θέατρο Ελέρ

Η μυθοπλασία συναντά το ντοκουμέντο σε μια σκοτεινή κωμωδία πάνω στις πολλαπλές περιπέτειες του Εθνικού Διχασμού και της Μικρασιατικής Καταστροφής.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/02/2023

"Ο αδερφός μου ο Αμαντέους" εξιστορεί μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία

Η Πέμη Ζούνη μεταμορφώνεται σε Νάνερλ Μότσαρτ στο καινούργιο θεατρικό έργο του Μηνά Βιντιάδη, που έρχεται στη Βιβλιοθήκη του Μεγάρου Μουσικής.

Κλειστές οι σκηνές του Εθνικού την Τετάρτη 8/2

Λόγω της απεργίας που προκήρυξε το ΣΕΗ παραμένουν κλειστές οι σκηνές του Εθνικού Θεάτρου, σήμερα Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου. Τι γίνεται με τα προαγορασμένα εισιτήρια.

Παράταση παραστάσεων για το "Ζουβέ - Ελβίρα" στο Θέατρο Πράξη Επτά

Οκτώ παραστάσεις προστίθενται στο πρόγραμμα του έργου που αναφέρεται στον μαγικό κόσμο της υποκριτικής και ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Θόδωρου Γράμψα.

Συνεχίζεται η κατάληψη του Εθνικού Θεάτρου

Υπό κατάληψη τελεί το Εθνικό Θέατρο-Κτίριο Τσίλλερ από σπουδαστές δραματικών σχολών που διατυπώνουν συγκεκριμένα αιτήματα.

Το "Χάος και Τάξη" είναι ένα έργο για μια γενιά που είχε περίπου τα πάντα και τα έχασε σχεδόν όλα

Σύγχρονοι προβληματισμοί που απασχολούν τις νεότερες γενιές παρουσιάζονται στη σκηνή του Θεάτρου 104.

Ο Σωτήρης Ρουμελιώτης μάς εξηγεί γιατί η σουρεαλιστική παράσταση που σκηνοθετεί στην Πειραματική του Εθνικού ταιριάζει γάντι στην Αθήνα

Ο σκηνοθέτης της παράστασης "Δε Φάιναλ Θολούθιον" μας μιλά για την πρώτη φορά που δάκρυσε στο θέατρο αλλά και για τις βόλτες του στην Αθήνα, όπου παρατηρεί τραγελαφικές συμπεριφορές που υπάρχουν στην παράσταση.