"Κλαίρη και Μαρίνα": Ένας μονόλογος για το αδιέξοδο του έρωτα

Στο χώρο του ΔΟΝ Σαλόνι Τεχνών η Ουρανία Αργυροπούλου σκηνοθετεί και ερμηνεύει το έργο του Θάνου Τσάμπρα που αποκαλύπτει τις κρυφές πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης.

Κλαίρη και Μαρίνα

Η Ουρανία Αργυροπούλου σκηνοθετεί και ερμηνεύει τον μονόλογο του Θάνου Τσάμπρα "Κλαίρη και Μαρίνα” στο ΔΟΝ Σαλόνι Τεχνών από τις 15 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για ένα ταξίδι στα άδυτα μιας εύθραυστης αλλά και άκρως ενδιαφέρουσας προσωπικότητας, η οποία εξομολογείται την ιστορία της, αποκαλύπτοντας τις απόκρυφες πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης. Η Κλαίρη ανοίγει έναν διάλογο με το πιάνο της και μας παροτρύνει να αναρωτηθούμε γιατί αυτό που για κάποιον θεωρείται σωστό, μπορεί να αποβεί μοιραίο για κάποιον άλλο. Τα όρια της αγάπης και του εγωισμού, της ικανοποίησης και των φόβων, της αυτοδιάθεσης και του χειρισμού είναι τα βασικά θέματα που απασχολούν την ηρωίδα. 

Στο έργο, το πιο ευγενές συναίσθημα, ο έρωτας, που γεμίζει τον άνθρωπο με ενθουσιασμό και διάθεση για ζωή, μετατρέπεται σε αδιέξοδο που οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Η Ξανθίππη, η αυστηρή μητέρα της Κλαίρης και της Μαρίνας δεν έλαβε υπόψη της αυτό το ενδεχόμενο όταν προσέλαβε τον Ανδρέα, έναν γοητευτικό δάσκαλο μουσικής, για να μάθει στις κόρες της πιάνο αλλά και να τις κρατήσει σε κατ' οίκον περιορισμό. Οι δύο αγαπημένες αδελφές δεν άργησαν να νιώσουν ένα παράφορο ερωτικό πάθος για τον δάσκαλό τους, γεγονός που τις οδήγησε σε μια ψυχολογική περιπέτεια δίχως όρια. Αυτά τα γεγονότα αφηγείται ο μονόλογος μέσα από τα μάτια της ηρωίδας.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Κλαίρη και Μαρίνα

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 75 '

Ο μονόλογος της Κλαίρης γίνεται διάλογος με το πιάνο της, μέσα από τον οποίο αποκαλύπτονται οι κρυφές πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης.

ΔΟΝ Σαλόνι Τεχνών

Μεσολογγίου 25, Παλαιό Φάληρο

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "Χάος και Τάξη" είναι ένα έργο για μια γενιά που είχε περίπου τα πάντα και τα έχασε σχεδόν όλα

Σύγχρονοι προβληματισμοί που απασχολούν τις νεότερες γενιές παρουσιάζονται στη σκηνή του Θεάτρου 104.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/02/2023

Ο Σωτήρης Ρουμελιώτης μάς εξηγεί γιατί η σουρεαλιστική παράσταση που σκηνοθετεί στην Πειραματική του Εθνικού ταιριάζει γάντι στην Αθήνα

Ο σκηνοθέτης της παράστασης "Δε Φάιναλ Θολούθιον" μας μιλά για την πρώτη φορά που δάκρυσε στο θέατρο αλλά και για τις βόλτες του στην Αθήνα, όπου παρατηρεί τραγελαφικές συμπεριφορές που υπάρχουν στην παράσταση.

"Βασιλιάς Βαγγέλης Β' o Λεβεντόκαρδος": Μια ολοκαίνουργια ελληνική κωμωδία

Ένας θίασος νέων ηθοποιών μας συστήνει μια σύγχρονη κωμωδία που προέκυψε από τη Σχολής Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Θεάτρου Πορεία.

Ο "Διάλογος" του Ιάκωβου Καμπανέλλη κάνει πρεμιέρα στο Απαράμιλλον

Το μονόπρακτο "Διάλογος" του Ιάκωβου Καμπανέλλη ανεβαίνει για έξι μόνο παραστάσεις από νέα ομάδα καλλιτεχνών.

"Το Φως του Γκαζιού": Ένα έργο για την έμφυλη ψυχολογική βία

Το έργο του Πάτρικ Χάμιλτον που ακολουθεί την παράδοση των σπουδαίων θρίλερ του Αλφρεντ Χίτσκοκ, της Αγκάθα Κρίστι επιστρέφει για έναν νέο κύκλο παραστάσεων στο Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής.

"Αφανισμός": Τελευταίες παραστάσεις για την Άννα Κοκκίνου

H Άννα Κοκκίνου, καταθέτει την ψυχή της στη θεατρική μεταφορά του "Αφανισμού" του τελευταίου μυθιστορήματος του Τόμας Μπέρνχαρντ στο Σφενδόνη.

Νίκος Καρδώνης: "Η καλύτερη σκηνοθεσία είναι αυτή που δεν φαίνεται"

Ο Νίκος Καρδώνης δίνει μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο "α" με αφορμή την πρώτη του σκηνοθεσία πάνω στο κλασικό έργο του Άντον Τσέχοφ, η "Αρκούδα", ενώ παράλληλα πρωταγωνιστεί στη νέα παράσταση του Στάθη Λιβαθινού "Berlin Alexanderplatz" στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων - "Λευτέρης Βογιατζής".