"Αντιγόνη": Backstage φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη περιοδεία

Έλλη Τρίγγου, Βασίλης Μπισμπίκης, Δανάη Μιχαλάκη, Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Γιώργος Παπαγεωργίου, Χρήστος Σαπουντζής είναι μερικοί μόνο από τους πρωταγωνιστές του εκλεκτού καστ της επιδαύριας παράστασης του Τσέζαρις Γκραουζίνις.

Αντιγόνη Εβίτα Σκουρλέτη©

Το πρώτο της sold out μετρά η πολυαναμενόμενη "Αντιγόνη" σε σκηνοθεσία του καταξιωμένου σκηνοθέτη Τσέζαρις Γκραουζίνις, που ξεκινάει την πανελλαδική της περιοδεία στις 15 Ιουλίου από τον φορτισμένο θεατρικό χώρο του Φρυνίχου στους Δελφούς, λίγο πριν οδεύσει προς την Επίδαυρο (5 & 6/8).

Αντιγόνη
Εβίτα Σκουρλέτη©

Πρόκειται για την πιο πολυπαιγμένη τραγωδία του αρχαίου δράματος, αλλά και την πιο αγαπημένη του κοινού. Στην "Αντιγόνη", ο Σοφοκλής δραματοποιεί με μοναδική ένταση τη σύγκρουση μεταξύ μεταξύ των άγραφων, ηθικών νόμων με τους νόμους της κρατικής εξουσίας, μέσα από την ιστορία της Αντιγόνης, που παρακούοντας την εντολή του βασιλιά της Θήβας, Κρέοντα, προχωράει στην ταφή του νεκρού αδερφού της. Το μήνυμα του έργου υπαγορεύει την ανάγκη ηθικής συνείδησης στους νόμους που διέπουν μια Πολιτεία και γι’ αυτό έχει κάτι να πει σε κάθε εποχή. Κάθε νέο ανέβασμα αποτελεί μια πρόταση ανάγνωσης για να αναδειχθούν τα μηνύματα και οι χαρακτήρες του, γι’ αυτό και η παράσταση του Τσέζαρις Γκραουζίνις αναμένεται να είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα.

Αντιγόνη
Εβίτα Σκουρλέτη©

Ο Λιθουανός σκηνοθέτης προτείνει μια σύγχρονη, επίκαιρη και δυναμική μεταφορά της τραγωδίας, για την οποία έχει εμπιστευτεί ένα πραγματικά εκλεκτό καστ.

Διαβάστε Επίσης

Τους βασικούς ρόλους του Κρέοντα και της Αντιγόνης, στα πρόσωπα των οποίων δραματοποιείται η κυρίαρχη σύγκρουση, θα ερμηνεύσουν ο Βασίλης Μπισμπίκης και η Έλλη Τρίγγου, και τους υπόλοιπους ρόλους η Δανάη Μιχαλάκη (Ισμήνη), ο Γιώργος Παπαγεωργίου (Άγγελος), ο Χρήστος Σαπουντζής (Τειρεσίας), ο Κώστας Κορωναίος (Φύλακας), ο Στρατής Χατζησταματίου (Αίμονας), η Μαρίνα Αργυρίδου (Ευρυδίκη), ενώ ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης θα είναι ο Κορυφαίος του Χορού, τον οποίο συναποτελούν οι Έντγκεν Λάμε, Γιάννης Μαστρογιάννης και Περικλής Σιούντας.

Αντιγόνη
Εβίτα Σκουρλέτη©

Διαβάστε Επίσης

Η μετάφραση είναι του Γιώργου Μπλάνα, η σκηνογραφία και ενδυματολογία του Κένι ΜακΛέλαν, η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Δημήτρη Θεοχάρη, η χορογραφία του Έντγκεν Λάμε και οι φωτισμοί του Αλέκου Γιάνναρου.

Προπώληση μέσω viva.gr 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τι κρατάμε από το φετινό θεατρικό πρόγραμμα της Πειραιώς 260

Τι αποτύπωμα άφησαν οι δώδεκα ελληνικές και ξένες παραστάσεις στην Πειραιώς 260, που έριξε αυλαία την προηγούμενη εβδομάδα; Καταγράφουμε μερικές σκέψεις, εντυπώσεις και συμπεράσματα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
06/08/2022

Τι ετοιμάζει ο Νίκος Διαμαντής για τον Σεπτέμβριο;

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Σημείο θα παρουσιάσει μία θεατρική- εικαστική εγκατάσταση στο Ισλαχανέ στο πλαίσιο του θεσμού "Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός".

Τρεις extra παραστάσεις για τον "Συλλέκτη"

Ένα από τα σημαντικότερο θρίλερ της μεταπολεμικής λογοτεχνίας ο "Συλλέκτης" του Τζον Φόουλς παίρνει παράταση λόγω της θερμής υποδοχής του κοινού.

Μια ακόμα βόλτα στις "Γειτονιές του κόσμου" από τον Οκτώβριο

Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένων παραστάσεων, "Οι Γειτονιές του κόσμου", του Γιάννη Ρίτσου αλλάζουν θεατρική στέγη και μας δίνουν ραντεβού στο Θέατρο Τζένη Καρέζη.

Οι "Πέρσες" θα παιχτούν στο Ηρώδειο και στο Θέατρο Δάσους

Αν δεν είδατε τους "Πέρσες" του Αισχύλου σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Καραντζά, στην Επίδαυρο ή στην Ελευσίνα, κλείστε θέση για το Ηρώδειο της Αθήνας, ή το Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης.

Το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος βάζει πλώρη για το 2023

Περισσότεροι από 1.000 επισκέπτες παρακολούθησαν το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος που εγκαινίασε η Περιφέρεια Αττικής. Η φετινή επιτυχία γεμίζει με αισιοδοξία τους διοργανωτές, οι οποίοι ξεκινούν να ετοιμάζονται για την επόμενη χρονιά.

Aίας

Ο Αργύρης Ξάφης γοητεύτηκε βαθιά από το έργο και το δραματικό και ιδεολογικό βάρος που φέρει ο κεντρικός ήρωας, προχωρώντας σε επιλογές που άλλοτε λειτουργούν και άλλοτε –συχνότερα– δεν δικαιώνονται επί σκηνής.