Είναι η τρίτη φορά που ο Θέμης Μουμουλίδης επιλέγει να ανεβάσει την βαθιά πολιτική τραγωδία του Ευριπίδη "Ιφιγένεια εν Αυλίδι”, στην οποία μάλιστα θα συνεργαστεί με τον συνθέτη Σταύρο Γασπαράτο. Για τις ανάγκες του Χορού της τραγωδίας που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι του 2022, ο σκηνοθέτης αναζητά γυναίκες ηθοποιούς (ηλικίας έως 35 ετών). Ως ελάχιστες δεξιότητες ζητούνται άριστες επιδόσεις στο τραγούδι καθώς και η ανάγνωση παρτιτούρας. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η γνώση μουσικού οργάνου. Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να στείλουν βιογραφικά (με απαραίτητα στοιχεία σπουδές και φωτογραφία) στην ηλεκτρονική διεύθυνση 5seasonart@gmail.com, μέχρι τις 27 Ιανουαρίου.
Πρώτη φορά ο Θέμης Μουμουλίδης παρουσίασε την "Ιφιγένεια εν Αυλίδι” το 2004 με την Μαρία Πρωτόπαπα στο ρόλο της Ιφιγένειας και τους Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και Στέλιο Μάινα ως Κλυταιμνήστρα και Αγαμέμνων αντίστοιχα. Το 2012 βρίσκει Καραμπέτη και Μάινα να επιστρέφουν με την Ιωάννα Παππά αυτή τη φορά να ερμηνεύει τον επώνυμο ρόλο στο πλευρό των Μηνά Χατζησάββα ως Πρεσβύτη, Γιάννη Στάνκογλου ως Αχιλλέα, Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου ως Άγγελο, Άγγελο Μπούρα ως Μενέλαος, Λουκία Μιχαλοπούλου, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Γιάννα Παπαγεωργίου, Λένα Παπαληγούρα και Αρετή Πασχάλη.
Στην "Ιφιγένεια εν Αυλίδι”, η οποία κέρδισε το πρώτο βραβείο το 405 π.Χ. οπότε και διδάχθηκε στα Μεγάλα Διονύσια, ένα χρόνο μετά το θάνατο του Ευριπίδη, από τον Ευριπίδη τον Νεότερο (γιό ή ανιψιό του μεγάλου τραγικού), αποτελεί ένα από τα δύο τελευταία του έργα, μαζί με τις "Βάκχες”. Γράφτηκε στα χρόνια 408-406 π.Χ. κατά την παραμονή του ποιητή στην αυλή του βασιλιά Αρχέλαου στην Μακεδονία. Η μόνη από τις σωζόμενες τραγωδίες του Ευριπίδη που ξεκινάει με διαλογική σκηνή -μεταξύ του Αγαμέμνονα και του γέροντα υπηρέτη του- πραγματεύεται το ξεκίνημα ενός παράλογου πολέμου, εκείνου της Τροίας, και τη διάσταση ανάμεσα σ’ αυτό που θεωρείται δίκαιο για τον απλό άνθρωπο και σ’ αυτό που θεωρείται δίκαιο για την ηγεσία. Πραγματεύεται τη θεϊκή βούληση της Άρτεμης να θυσιαστεί η Ιφιγένεια, κόρη του βασιλιά των Μυκηνών, Αγαμέμνονα, προκειμένου να φυσήξουν ούριοι άνεμοι και να κινήσει ο στόλος των Ελλήνων για την Τροία. Η αρχική απόφαση του Αγαμέμνονα ν’ αποδεχτεί το χρησμό, μέσα σε μία κατάσταση σύγχυσης και πανικού και η ψευδής ανακοίνωσή του για γάμο της Ιφιγένειας με τον Αχιλλέα προκειμένου εκείνη να οδηγηθεί στην Αυλίδα, αποδεικνύεται, απλώς, μια πολιτική σκευωρία και ανακαλείται από τον ίδιο. Παρά τις ικεσίες της Κλυταιμνήστρας και της Ιφιγένειας, όμως, αποφασίζει να γίνει η θυσία.