Παραστάσεις που αγαπήθηκαν στη διάρκεια των χρόνων και άλλες που διεκδικούν μια δεύτερη ζωή μετά τη διακοπή τους λόγω της πανδημίας επιστρέφουν στις κλειστές σκηνές και σηματοδοτούν την έναρξη της χειμερινής σεζόν - μιας σεζόν που θα μας βρει με νέα δεδομένα, λόγω των απαραίτητων self tests ή πιστοποιητικών εμβολιασμού, αλλά με τον ίδιο ενθουσιασμό για το θέατρο.
Διεκδικώντας το χαμένο χρόνο
Φέτος, επανέρχονται στη σκηνή κάποιες από τις παραστάσεις που πρόλαβαν να κάνουν πρεμιέρα το περσινό φθινόπωρο, αλλά το lockdown του Νοεμβρίου ανέκοψε πρόωρα την πορεία τους.
Μία από αυτές είναι το «Τρίτο στεφάνι», η μεγάλη παραγωγή που σκηνοθέτησε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Μετά από δεκατρείς δια ζώσης παραστάσεις και κάποιες online προβολές, ετοιμάζεται να ξαναδώσει σκηνική υπόσταση στο εμβληματικό μυθιστόρημα του Κώστα Ταχτσή, έχοντας και πάλι στο δυναμικό της τη Μαρία Καβογιάννη, τη Μαρία Κίτσου και έναν δεκαοχταμελή θίασο αναγνωρισμένων και νεότερων ηθοποιών (Παλλάς, από 8/10).
Η σπουδαία κυρία του ελληνικού θεάτρου, Ρένη Πιττακή, ενσάρκωσε για μόλις τέσσερις βραδιές τον ρόλο-πρόκληση της Μπρουνχίλντε Πόμσελ, δηλαδή μίας από τις γραμματείς του Γκέμπελς, στο έργο του Κρίστοφερ Χάμπτον «Μια γερμανίδα γραμματέας». Η παράσταση, που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Μόσχος, επανέρχεται στο Ιλίσια Βολανάκη από τις 27/10.
Ο Αιμίλιος Χειλάκης σκηνοθέτησε και ερμήνευσε τον ρόλο του Τζέρι στην «Προδοσία» του Χάρολντ Πίντερ, έχοντας στο πλάι του τον Λάκη Λαζόπουλο και την Αθηνά Μαξίμου. Φέτος η παράσταση θα ξανασηκώσει αυλαία, με τον ίδιο και τη Μαξίμου στη διανομή, αλλά με διαφορετικό ηθοποιό στο ρόλο του Ρόμπερτ μετά την αποχώρηση του Λάκη Λαζόπουλου (Βρετάνια, από τέλη Οκτωβρίου).
Το πολυπαιγμένο, παγκοσμίως, έργο της βασίλισσας του μυστηρίου Αγκάθα Κρίστι, «Η ποντικοπαγίδα», ανέβασε πέρυσι με ιδιαίτερη ματιά η Κίρκη Καραλή, μεταφέροντας τη δράση σε μια πανσιόν της ελληνικής επαρχίας στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Η παράσταση επιστρέφει έχοντας και πάλι στη διανομή της τη Ράνια Οικονομίδου, αλλά και νέες, δυνατές προσθήκες: Στάθη Σταμουλακάτο, Χάρη Τζωρτζάκη κ.ά. (Νέος Ακάδημος, από 2/10).
Ο Νικορέστης Χανιωτάκης αγαπάει ιδιαίτερα το έργο μυστηρίου «Η γυναίκα με τα μαύρα» της Σούζαν Χιλ (σε θεατρική διασκευή του Στίβεν Μάλατρατ). Το μεταφυσικό ψυχολογικό θρίλερ που μεταφέρει τους θεατές στο βικτωριανό Λονδίνο, σε μια απομονωμένη έπαυλη που κατοικείται από μια μυστήρια μαυροντυμένη γυναίκα, επιστρέφει στη σκηνή της Πειραιώς 131, με τον Τάσο Χαλκιά και τον Κωνσταντίνο Ασπιώτη στους ρόλους (από 6/10). Την πνευματώδη κωμωδία του Μαριβώ «Η κληρονομιά», που αντιπαραβάλλει τον έρωτα απέναντι στο οικονομικό συμφέρον, σκηνοθέτησε ο Γιάννης Νταλιάνης. Η παράσταση πρόλαβε να παρουσιαστεί για δύο μόλις βραδιές στο θέατρο Από Μηχανής, ακολούθησε ειδική on line προβολή και μικρή καλοκαιρινή περιοδεία και τώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει στο θέατρο όπου δημιουργήθηκε (από τον Οκτώβριο).
Η σουρεαλιστική κωμωδία της Αβγί Παπ, «Το ξεκατίνιασμα του Ολύμπου», ξαναφέρνει το δωδεκάθεο για υπουργικό συμβούλιο στο θέατρο Olvio. Ο Δημήτρης Κανέλλος σκηνοθετεί αυτό το σύγχρονο έργο που, με έμπνευση από τη μυθολογία, λειτουργεί ως αποκαλυπτικός καθρέφτης της ελληνικής φυλής και Ιστορίας (από 4/10).
Από το streaming στο σανίδι
Πρεμιέρες μέσω διαδικτύου είδαμε κατά την περίοδο του lockdown σε μία πρωτόγνωρη ως τότε εμπειρία. Τώρα, ήρθε η ώρα να απολαύσουμε κάποιες από εκείνες τις παραστάσεις στο φυσικό τους χώρο.
Το μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση, «Ο Κοτζαμπάσης του Καστρόπυργου», συμπεριέλαβε το Εθνικό Θέατρο στο περσινό ρεπερτόριό του, για να τιμήσει την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821. Ο Θανάσης Τριαρίδης διασκεύασε και ο Δημήτρης Τάρλοου σκηνοθέτησε την -εμπνευσμένη από αληθινό πρόσωπο- ιστορία του Μιχάλη Ρούση, ενός αντιήρωα της Επανάστασης, μεταφέροντας στο κοινό παραγνωρισμένες σκηνές της ελληνικής Ιστορίας. Η παράσταση δόθηκε για δύο βραδιές σε live streaming, και από το φετινό χειμώνα θα μεταφερθεί στο θέατρο Πορεία (από 5/12).
Μία ακόμη παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου που παρουσιάστηκε σε live streaming βρίσκει το δρόμο της ζωντανής σκηνικής παρουσίασης. Το αριστούργημα του Τενεσί Ουίλιαμς, «Ο γυάλινος κόσμος», που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Νανούρης με ένα ωραίο καστ (Άννα Μάσχα, Λένα Παπαληγούρα, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Αναστάσης Ροϊλός), αναμένεται να παρουσιαστεί στο θέατρο Αλκυονίς (από τα τέλη Οκτωβρίου).
Δοκιμασμένες και πολυαγαπημένες
Παραστάσεις που δεν χορταίνουμε να βλέπουμε ακόμη κι αν μετράνε πολλές σεζόν στο ενεργητικό τους ανεβάζουν αυλαία και εμείς θα είμαστε πάλι εκεί!
Ήταν η παράσταση-φαινόμενο, που έφερε τον Στάινμπεκ στις μάντρες του Ελαιώνα και έκανε το Cartel το νέο hot spot της θεατρικής Αθήνας. Ο λόγος, φυσικά, για το «Άνθρωποι και ποντίκια» (1ο βραβείο καλύτερης παράστασης, 1ο βραβείο σκηνοθεσίας στα βραβεία κοινού του «α»), που θα επαναληφθεί για τρίτη σεζόν στη νέα στέγη του Cartel, πάντα με την ακραία ρεαλιστική ματιά του Βασίλη Μπισμπίκη και τη δυνατή ερμηνευτική ομάδα του: Δημήτρης Δρόσος, Μαίρη Μηνά, Μάνος Καζαμίας, Στέλιος Τυρακίδης κ.ά. (από 8/10).
Masterclass υποκριτικής θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί αυτό που παραδίδει η Μαρία Ναυπλιώτου (1ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα βραβεία κοινού του «α») ερμηνεύοντας τη Μαρία Κάλλας στην παράσταση «Master Class». Το έργο του Τέρενς ΜακΝάλι σε σκηνοθεσία του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου έδωσε το βήμα στη σπουδαία ηθοποιό να επιβεβαιώσει την υποκριτική της δεινότητα και η μεταφορά της παράστασης, ύστερα από τρεις sold out σεζόν, σε μεγαλύτερη σκηνή ήταν αναμενόμενη (Παλλάς, από 1/11).
Ρεσιτάλ υποκριτικής απολαύσαμε και στη «Βασίλισσα της ομορφιάς» του Μάρτιν ΜακΝτόνα, που σκηνοθέτησε η Ελένη Σκότη σε μία παράσταση υψηλής ευαισθησίας (1ο βραβείο καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας και γυναικείου ρόλου στην Αγορίτσα Οικονόμου στα βραβεία κοινού του «α»). Η αδιέξοδη, κακοποιητική σχέση της Μαγκ (Σοφία Σεϊρλή) και της κόρης της Μορίν (Αγορίτσα Οικονόμου) θα συνεχίσει να συναρπάζει τους θεατές (Σύγχρονο Θέατρο, από 6/10).
Εμβληματικό έργο του θεάτρου του παραλόγου, ο «Ρινόκερος» του Ιονέσκο έγινε στα χέρια του Γιάννη Κακλέα μία multimedia παράσταση-σχόλιο για τη σύγχρονη εποχή και έδωσε την ευκαιρία στον Άρη Σερβετάλη για μία ακόμη σπουδαία ερμηνεία. Η παράσταση επιστρέφει στο θέατρο Κιβωτός από τις 16/10.
H Νέντη Μεντή προσέθεσε στο ενεργητικό της την ενσάρκωση της σπουδαίας Μαρίκας Κοτοπούλη στην παράσταση «Μαρίκα», που παίχτηκε σε κείμενο και σκηνοθεσία του Πέτρου Ζούλια και επιστρέφει στο θέατρο Χώρα (από 15/10).
Το πρώτο θεατρικό έργο του Γιώργου Καπουτζίδη, «Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!», μία σύγχρονη κωμωδία για τις σχέσεις, ανέβηκε σε σκηνοθεσία του ίδιου σε μία παράσταση κεφάτων ερμηνειών, που επιστρέφει για τρίτη σεζόν στο θέατρο Ήβη (από 15/10).
Το σουρεαλιστικό έργο του Έντουαρντ Άλμπι «Η γίδα, ή Ποια είναι η Σύλβια» είδαμε σε μία παράσταση μεγάλων ερμηνειών, πρωτίστως του Νίκου Κουρή και της Λουκίας Μιχαλοπούλου, σε σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη. Φέτος η παράσταση μεταφέρεται στο θέατρο Αθηνών (από 6/10).
Η σκηνοθετική σπουδή του Θόδωρου Τερζόπουλου πάνω στην ιψενική «Νόρα», την οποία τη μετουσίωσε σε μία παράσταση επικεντρωμένη στο τρίγωνο των βασικών προσώπων, πρόκειται να επαναληφθεί για τρίτη σεζόν με τους ίδιους σπουδαίους πρωταγωνιστές: Σοφία Χιλλ, Αντώνης Μυριαγκός, Τάσος Δήμας (Άττις, από το Νοέμβριο).
Η παράσταση που υπογράφει η Μιμή Ντενίση (κείμενο και σκηνοθεσία) «Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη» συγκίνησε με την τρυφερή όσο και ψύχραιμη ματιά της σε μία δύσκολη περίοδο της ελληνικής Ιστορίας που ακολούθησε τη μικρασιατική καταστροφή. Η μεγάλη παραγωγή με την πολυπρόσωπη διανομή και τη ζωντανή ορχήστρα ανεβαίνει ξανά στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» (από το Νοέμβριο).
Οι θεατές αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το δικαστικό θρίλερ του Φέρντιναντ φον Σίραχ «Terror», που μας σύστησε ο Γιώργος Οικονόμου. Η κλιμακούμενη ατμόσφαιρα της αγωνίας και η ενεργητική συμμετοχή του κοινού, που αποφασίζει κάθε φορά για την έκβαση της δίκης, οδήγησε σε πολλές sold out παραστάσεις και, αναμενόμενα, στην επανάληψή της (Αθηνών, από τα μέσα Νοεμβρίου).
Τη δημοφιλία της Αγκάθα Κρίστι επιβεβαιώνει η παράσταση του «Απρόσκλητου επισκέπτη», που σκηνοθετεί ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με τους Οδυσσέα Σταμούλη, Αννέτα Παπαθανασίου, Σαράντο Γεωγλερή κ.ά., και επαναλαμβάνεται για τρίτη χρονιά στο Eliart (από 15/10).
Επαναλαμβάνονται με νέα διανομή
Τις αγαπήσαμε, τις χειροκροτήσαμε και τώρα θα τις ξαναδούμε για δεύτερη (και για τρίτη ή τέταρτη) φορά με αλλαγές στη βασική διανομή τους.
Η πρωτότυπη, ιδιοσυγκρασιακή παράσταση που σκηνοθέτησε με ωρολογιακή ακρίβεια ο Άρης Μπινιάρης, «Ξύπνα Βασίλη» του Δημήτρη Ψαθά, θριάμβευσε όταν παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο (3ο βραβείο καλύτερης παράστασης, 2ο βραβείο σκηνοθεσίας στα βραβεία κοινού του «α»). Φέτος επιστρέφει σε νέα στέγη με αλλαγές στους περισσότερους ρόλους: Λαέρτης Μαλκότσης, Βασίλης Βασιλάκης, Ελένη Ουζουνίδου, Μαντώ Γιαννίκου, Γιώργος Παπαγεωργίου (Ιλίσια, από 13/10).
Το προσωπικό στοίχημα του Αργύρη Πανταζάρα «This is not Romeo & Juliet» έγινε αμέσως sold out όταν έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία το περσινό φθινόπωρο, με τον ίδιο και την Έλλη Τρίγγου στους ρόλους, ενώ οι διαδικτυακές προβολές της συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον περισσότερων των 10.000 θεατών! Το εγχείρημα του Πανταζάρα εμπνέεται από το σεξπιρικό αριστούργημα, δημιουργεί ένα νέο έργο για δύο ηθοποιούς και τώρα επιστρέφει στο Πορεία με τη Σίσσυ Τουμάση στη θέση της Τρίγγου (από 6/10).
Παράσταση «τσέπης» φτιαγμένη με πολύ μεράκι, ο «Αρίστος» ξεκίνησε τη διαδρομή του πριν λίγα χρόνια σε μία αίθουσα εξήντα θέσεων για να ακολουθήσουν μεγαλύτερες σκηνές, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα, αλλαγές στη διανομή των ρόλων αλλά η ίδια αστείρευτη διάθεση να ειπωθεί η ιστορία του Αριστείδη Παγκρατίδη, του φερόμενου ως «Δράκου του Σέιχ Σου». Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Θωμά Κοροβίνη «Ο γύρος του θανάτου» (σκηνική διασκευή της Θεοδώρας Καπράλου), σε σκηνοθεσία του Γιώργου Παπαγεωργίου, η παράσταση θα παιχτεί φέτος στο θέατρο Πορεία με τους Φιλαρέτη Κομηνού, Γιάννη Λεάκο και Ιωάννη Αθανασόπουλο (από τον Ιανουάριο).
Τα «Αξύριστα πηγούνια» του Γιάννη Τσίρου, που απεικονίζει με γλαφυρό τρόπο τη φαλλοκρατική, σεξιστική ελληνική κοινωνία, επαναλαμβάνονται στη σκηνοθεσία του Γιώργου Παλούμπη και μεταφέρονται στο Μικρό Χορν (από 7/10). Στους ρόλους οι Ηλίας Βαλάσης, Στέλιος Δημόπουλος, Μαρία Νεφέλη Δούκα και ο Γιώργος Πυρπασόπουλος στη θέση του Αντώνη Κρόμπα.
Αλλά και τα «170 τετραγωνικά/Moonwalk» του Γιωργή Τσουρή, επίσης σε σκηνοθεσία του Γιώργου Παλούμπη, δείγμα σύγχρονης ελληνικής γραφής, που αποτυπώνει το βαρύ κληροδότημα της γενιάς της Μεταπολίτευσης στους σημερινούς τριαντάρηδες, επαναλαμβάνεται για τρίτη σεζόν, αλλάζοντας στέγη και μέρος της διανομής της: Αμαλία Αρσένη, Ήβη Νικολαΐδου, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος κ.ά. (Ιλίσια-Βολανάκης, από 9/10).
Για δυνατούς σολίστες
O Γιώργος Χρυσοστόμου προχώρησε σε ένα δύσκολο προσωπικό στοίχημα, δημιουργώντας μία παράσταση βουβής δεξιοτεχνίας και βγήκε νικητής. Το «Μute», σε δική του σύλληψη και σε σκηνοθεσία από κοινού με τη Σοφία Πάσχου, επιστρέφει στην κεντρική σκηνή του Νέου Κόσμου μετά από μια σειρά sold out παραστάσεων σε κλειστά και ανοιχτά θέατρα (από 2/10).
Την προσωπικότητα του Άρη Βελουχιώτη έκανε θέατρο η Σοφία Αδαμίδου με τον μονόλογο «Άρης», που σκηνοθέτησε ο Βασίλης Μπισμπίκης και ερμήνευσε μοναδικά ο Τάσος Σωτηράκης. Η παράσταση έχει διαγράψει μία μεγάλη διαδρομή στην Αθήνα και την περιφέρεια και φέτος ξανανεβαίνει στο Cartel (από 8/10).
Έξι διαφορετικούς ρόλους ερμήνευσε η Όλια Λαζαρίδου, παίζοντας αποσπάσματα από έργα του Τσέχοφ, του Σέξπιρ, του Κοκτό, του Στρίντμπερκ, στην παράσταση «6 φορές», που δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής στην Έλλη Λαμπέτη και σκηνοθέτησε ο Γιώργος Νανούρης. Η παράσταση θα επαναληφθεί για λίγες βραδιές στο Υποσκήνιο του Μεγάρου Μουσικής (9-31/10).
Η εμβληματική «Κατερίνα» έκανε πρεμιέρα το 2014 και παίχτηκε για πολλές συνεχόμενες σεζόν. Η Λένα Παπαληγούρα σε ένα ρόλο ζωής ερμήνευσε υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιώργου Νανούρη το βιβλίο του Αύγουστου Κορτώ, που αφηγείται την ιστορία της διπολικής μητέρας του. Η παράσταση πρόκειται να επιστρέψει φέτος το χειμώνα στο θέατρο Αλκυονίς.
Για έκτη σεζόν, ο Φώτης Μακρής επαναλαμβάνει το «Κιβώτιο», σε δική του ερμηνεία και σκηνοθεσία (από κοινού με την Κλεοπάτρα Τολόγκου). Σε μορφή μονολόγου, η παράσταση παρουσιάζει στους θεατές το εμβληματικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου σε όλες του τις πολιτικές αλλά και υπαρξιακές διαστάσεις (Studio Μαυρομιχάλη, από 15/10).
«Μικρά» θαύματα
Τα προηγούμενα χρόνια μια σειρά από «μικρές», χειροποίητες παραστάσεις ξεκίνησαν την πορεία τους, συχνά σε εναλλακτικές σκηνές, και κατάφεραν με τη δυναμική τους να κερδίσουν συνεχείς επαναλήψεις. Η επιτυχία του Κωνσταντίνου Μπιμπή και της Λίλας Μπακλέση ως ερωτευμένων νέων στο τρυφερό μυθιστόρημα του Τηλέμαχου Τσαρδάκα, «Οι κάτω απ’ τ’ αστέρια», τους οδήγησε σε δεκάδες παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Φέτος, στην τέταρτη σεζόν της, η παράσταση που σκηνοθετούν οι δύο ηθοποιοί μαζί με την Άρτεμη Γρύμπλα μεταφέρεται στο Σύγχρονο θεάτρο (από 4/10).
Το βιωματικό αφήγημα του Σταύρου Ζουμπουλάκη, «Η αδελφή μου», που είδαμε σε σκηνοθεσία του Περικλή Μουστάκη στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου μεταφέρεται στο Bios (από 16/10). Η Δώρα Στυλιανέση και ο Άλκης Ζούμπας δίνουν σώμα και φωνή στο συγκλονιστικό κείμενο του Ζουμπουλάκη, που αφορμάται από την επιληψία της αδερφής του, για να καταθέσει μια βαθιά ουμανιστική εξομολόγηση με θεολογικές και υπαρξιακές προεκτάσεις.
Το έργο του Ντένις Κέλι, «Girls & Boys» μετράει την τρίτη χρονιά που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Άννας-Μαρίας Στεφαδούρου. Η Δώρα Παρδάλη ερμηνεύει το μονόλογο μίας γυναίκας που απευθύνει στο κοινό, με ευθύτητα και ωμότητα, την αλήθεια για τη σχέση της - μιλώντας για την κατάρρευση όλων των σχέσεων υπό το βάρος των σύγχρονων συνθηκών της κρίσης (Θέατρο 104, από 2/10).
Μια «Μήδεια» κλειστού χώρου δημιούργησε ο Δημήτρης Γεωργαλάς, παράσταση που παρουσιάστηκε και διακρίθηκε σε φεστιβάλ του εξωτερικού. Εστιάζοντας στο συμβολισμό του ευριπίδειου κειμένου και τη διειδυτική ματιά που προσφέρει στην ανθρώπινη ψυχή, κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού και η παράσταση επαναλαμβάνεται στο Μπάγκειον από τις 23/9.
Το τολμηρό, underground εγχείρημα του Τάσου Σαγρή να μεταφέρει στη σκηνή το εμβληματικό έργο του Φραντς Κάφκα, «Η Μεταμόρφωση», τον δικαίωσε, οδηγώντας την παράσταση σε επανάληψη για τρίτη σεζόν και μεταφορά σε μεγαλύτερο θέατρο (Πόρτα, από 15/1).
Ξεκίνησαν το καλοκαίρι και συνεχίζουν
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών είδαμε τη περφόρμανς του Κωνσταντίνου Χατζή πάνω στο μουσικό έργο του Γιώργου Κουμεντάκη, «Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα μουσικό όργανο», με τη Σοφία Χιλλ ως μοναδική ερμηνεύτρια υψηλής δεξιοτεχνίας. Η παράσταση που έβαλε στο επίκεντρο το λόγο του Αισχύλου και τον επένδυσε με σύγχρονους προβληματισμούς θα επαναληφθεί για μερικές βραδιές στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» (13-17/10).
Η πρωτότυπη μουσικοθεατρική παράσταση «Πώς να σωπάσω…» ζωντάνεψε την ιστορία του ελληνισμού ενώπιον εκατοντάδων θεατών κατά τη θερινή της περιοδεία, μέσα από τους στίχους και τη μουσική μεγάλων δημιουργών. Με αφηγητή τον Κώστα Καζάκο, ερμηνευτές τους Χρήστο Θηβαίο, Ανδριάνα Μπάμπαλη, Κώστα Τριανταφυλλίδη και Βιολέτα Ίκαρη, σε κείμενα και σκηνοθεσία της Τζένης Κόλλια, τα τραγούδια του Τσιτσάνη, του Βαμβακάρη, του Θεοδωράκη, του Λοΐζου κ.ά. θα ακουστούν σύντομα και στο θέατρο Τζένη Καρέζη (από 17/10).