Οι έρωτες, τα πάθη μας και τα λάθη μας αντικατοπτρίζονται σε δύο παραστάσεις που περιοδεύουν στα ανοιχτά θέατρα.
Η Φαίδρα Δρούκα επιστρέφει με τη μεγάλη της επιτυχία «Το υπέροχό μου διαζύγιο» (2ο Βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού Αθηνοράματος 2020) σε σκηνοθεσία του Κοραή Δαμάτη. Αξίζει να τη δείτε μαζί με το ταίρι σας• θα γελάσετε και θα συγκινηθείτε (Παπάγου11/7). Στο μονόλογο της σχέσεις, κόντρες και ματαιώσεις μιας ζωής ξεπηδάνε μέσα σε ενενήντα λεπτά, σε μια πλοκή που δεν επιφυλάσσει συγκλονιστικά γεγονότα, αλλά σε κάνει να νιώσεις την τεράστια σημασία που έχουν για τον άνθρωπο τα μικρά πράγματα και κυρίως η συντροφικότητα (διαβάστε την κριτική του αθηνοράματος για την παράσταση).
Στον πλανήτη Γάμος μας διακτινίζει το «Νυφικό κρεβάτι» του Γιαν ντε Χάρτογκ, με πρωταγωνιστές την Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τον Ορέστη Τζιόβα. Ο Αλέξανδρος Ρήγας σκηνοθετεί την κωμωδία που παρουσιάζει έναν άντρα και μια γυναίκα από τη γνωριμία τους και την πρώτη νύχτα του γάμου τους έως το τέλος της ζωής τους, με επίκεντρο πάντα το συζυγικό κρεβάτι. Το ζευγάρι της ιστορίας συναντιέται, ερωτεύεται, παντρεύεται, μεγαλώνει ουσιαστικά μαζί, όπως μεγαλώνουν και τα παιδιά τους, περνάνε όλες τις δυσκολίες που προκύπτουν από την απιστία του ενός προς τον άλλον, «ζούνε και προσπαθούν μαζί να αντιμετωπίσουν την εφηβεία των παιδιών τους, το φευγιό των παιδιών από το σπίτι, τους ομηρικούς καβγάδες τους που καταλήγουν πάντα σε γλυκούς συμβιβασμούς, την αμφισβήτηση του ενός προς τον άλλον, μέχρι και το τέλος που αποφασίζουν να απομονωθούν σε ένα μικρό σπίτι στην εξοχή δίπλα στη θάλασσα» (Πέτρας 5/7, Παπάγου 6/7, Κηποθέατρο Νίκαιας 7/7, 8/7 Σινέ Γέρακας, 8/8 Λαύριο, Σινέ Άλεξ 16/8, Ν. Μάκρη 17/8, Βριλήσσια 30/8).
Περισσότερες πληροφορίες
Το νυφικό κρεβάτι
Μια τρυφερή ενδοσκόπηση πάνω στον έγγαμο βίο μέσα από τη σχέση ενός ζευγαριού από την πρώτη γνωριμία μέχρι το τέλος της ζωής τους, σε διασκευή Αλ. Ρήγα και Δ. Αποστόλου.
Το υπέροχό μου διαζύγιο
Το πιο επιτυχημένο έργο της συγγραφέως, που έχει παρουσιαστεί σε 28 χώρες, αναδεικνύει τη χιουμοριστική της ματιά πάνω σε ένα αναπάντεχο διαζύγιο.