Έχουμε ανάγκη από έργα σαν τη ρομαντική κωμωδία του Νιλ Σάιμον, αστεία, τρυφερά, έξυπνα, έργα που μας θυμίζουν πως η ζωή εντέλει έχει πλάκα. Η απίθανη κομεντί κάνει πρεμιέρα στον Νέο Ακάδημο την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου, με πρωταγωνιστικό ντουέτο τον Αργύρη Αγγέλου και τη Βασιλική Τρουφάκου.
Αγαπημένη σινε-ανάμνηση
Ο Νιλ Σάιμον σεναριογράφος και θεατρικός συγγραφέας, ένας θρύλος της κωμωδίας του 20ού αιώνα που μπορούσε να αποτυπώσει στα κείμενά του όλα εκείνα τα πικάντικα, τα εξωφρενικά περίεργα ή τα αστεία των σχέσεων και της καθημερινότητας έγραψε το «Ξυπόλυτοι στο πάρκο». Λατρέψαμε τη μεταφορά του στην οθόνη από το σκηνοθέτη Τζιν Σακς το 1967, με πρωταγωνιστές την Τζέιν Φόντα και τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ.
Δυνατό ντουέτο
Ξεχειλίζουν από ζωντάνια ο Αργύρης Αγγέλου (Πολ) και η Βασιλική Τρουφάκου (Κόρι) και είναι έτοιμοι να ερμηνεύσουν τους ρόλους του ερωτευμένου ζεύγους, που έρχεται αντιμέτωπο με τη σκληρή πραγματικότητα: το διαμέρισμά τους είναι σαν ποντικότρυπα, ο ιδιόρρυθμος γείτονάς τους περνάει μέσα από αυτό για να μπει στο σπίτι του και, σαν να μην έφταναν αυτά, έχουν και τους έρωτες της μαμάς της Κόρι…
Έμπειρη σκηνοθέτιδα
Η Ρέινα Εσκενάζυ υπογράφει τη σκηνοθεσία της παράστασης που κάνει πρεμιέρα στις 29/10 στον Νέο Ακάδημο. Μπορεί ο κινηματογράφος να είναι η αφετηρία της από το 1982, όμως στην πορεία την κέρδισε η τηλεόραση –έχει σκηνοθετήσει πολλές τηλεοπτικές σειρές και ντοκιμαντέρ– και πλέον, το θέατρο όπου έχει υπογράψει σκηνοθεσίες σε έργα της Αγκάθα Κρίστι, του Ντάριο Φο, του Μάικλ Γκάτσο κ.ά.
Εκλεκτοί συντελεστές
Η Ελένη Κρίτα, ο Άρης Λεμπεσόπουλος και ο Ζερόμ Καλούτα συμπρωταγωνιστούν με τους Τρουφάκου-Αγγέλου, συνθέτοντας ένα δυνατό ερμηνευτικό ανσάμπλ. Η μετάφραση του Αντώνη Γαλέου, τα σκηνικά της Άσης Δημητρολοπούλου, τα κοστούμια του Μάριου Καραβασίλη και η μουσική/ενορχήστρωση του Σταμάτη Γιατράκου. Στον ανακαινισμένο Νέο Ακάδημο, που τηρεί όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας.
Περισσότερες πληροφορίες
Ξυπόλητοι στο πάρκο
Ένα νεόνυμφο ζευγάρι καλείται να αποδείξει τη δύναμη της αγάπης του όταν συνειδητοποιεί ότι το σπίτι των ονείρων του δεν είναι αυτό που φανταζόταν.