«Πιστεύω ότι όσο υπάρχει Άνθρωπος θα υπάρχει και Θέατρο, αυτή η μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης που δεν μπορεί να χωρέσει οριστικά μέσα στις σελίδες του διαδικτύου, γιατί στον πυρήνα της βρίσκεται η ζωτική ενέργεια» σημειώνει ο Σάββας Στρούμπος με αφορμή τη νέα πραγματικότητα που μας περιστοιχίζει αλλά και την έναρξη της περιοδείας της «Αντιγόνης» με την ομάδα του, Σημείο Μηδέν. Με αφετηρία τον Φρύνιχο των Δελφών και σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο της πόλης ξεκινά στις 17 Ιουλίου η περιοδεία της παράστασης, που ολοκληρώνει τη δεύτερη συνολικά σεζόν της με μεγάλη επιτυχία, σε επιλεγμένους σταθμούς ανά την Ελλάδα, με σταθερή βάση της πάντα τον Νέο Χώρο του θεάτρου Άττις. Στην Αττική αναμένουμε την παράσταση στο θέατρο Πέτρας στις 24/8 αλλά και στο Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας στις 30/8 στο πλαίσιο των Αισχυλείων.
Ο σκηνοθέτης Σάββας Στρούμπος με την «Αντιγόνη» επιστρέφει στην τελετουργική και πολιτική προέκταση της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, πατώντας πάνω στη μετάφραση που δημιούργησε ειδικά για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ο Δημήτρης Δημητριάδης. Η παράσταση, άλλωστε, είναι αποτέλεσμα του πολύμηνου εργαστηρίου της ομάδας πάνω στο σοφόκλειο δράμα. Η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Λεωνίδα Μαριδάκη και οι φωτισμοί του Κώστα Μπεθάνη αγκαλιάζουν το σκηνοθετικό όραμα, από κοινού με τη διαμόρφωση του χώρου και την ενδυματολογική επιμέλεια του ίδιου του σκηνοθέτη. Η Έβελυν Ασουάντ, την οποία ξεχωρίσαμε στις «Τρωάδες» του Θόδωρου Τερζόπουλου, ερμηνεύει το ρόλο της Αντιγόνης. Ο Κωνσταντίνος Γώγουλος και η Έλλη Ιγγλίζ, που είδαμε μαζί με την Ασουάντ στο ατμοσφαιρικό «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Στρούμπου ανεβαίνουν επί σκηνής ως Κρέων και σε διπλό ρόλο ως Τειρεσίας και κορυφαία του Χορού, αντίστοιχα. Συμπρωταγωνιστούν οι Άννα Μαρκά-Μπονισέλ, Γιάννης Γιαραμαζίδης, Ρόζυ Μονάκη, Στέλιος Θεοδώρου-Γκλίναβος.
Προπώληση μέσω viva.gr | Πληροφορίες: 2103225207 | simeiomiden.gr
Περισσότερες πληροφορίες
Αντιγόνη
Η παράσταση είναι το αποτέλεσμα ενός πολύμηνου ερευνητικού εργαστηρίου πάνω στην αρχαία τραγωδία, που αντιμετωπίζει την «Αντιγόνη» ως ένα έργο για την επανεκκίνηση της ζωής μετά τον πόλεμο.