Ο Θανάσης Τριαρίδης, δικηγόρος, πολυγραφότατος συγγραφέας και μία από τις πιο ξεχωριστές περιπτώσεις της ελληνικής δραματουργίας, στράφηκε στο θέατρο σχετικά πρόσφατα αλλά προσήλκυσε πολύ γρήγορα το σκηνικό ενδιαφέρον. Τα θεατρικά του έργα -«αφηγήσεις προορισμένες να διαβαστούν» τα χαρακτηρίζει ο ίδιος- συνιστούν μια άκρως γοητευτική και μαζί προκλητική ομάδα κειμένων, που βρίσκονται στο μεταίχμιο του ηθικά αποδεκτού, επιζητούν συνεχή υπέρβαση ορίων, θέτουν καταιγιστικά ερωτήματα χωρίς να δίνουν απαντήσεις και απαιτούν τη συνεχή διανοητική εγρήγορση του θεατή.
Τα έργα του Τριαρίδη άρχισαν να βλέπουν τα φώτα της σκηνής το 2013 και η αρχή έγινε με τα τρία πρώτα έργα που υπέγραψε: «La ultima nοche ή οι καρχαρίες» (ΠΚ, σκηνοθεσία Δ. Γιαμλόγλου), «Historia de un amor ή τα μυρμήγκια» (Olvio, σκηνοθεσία Κ. Φιλίππογλου-Π. Ζούνη), «Μένγκελε» (Faust, σκηνοθεσία Κ. Φιλίππογλου). Πίσω από τους ιδιότυπους τίτλους κρύβονται έργα που βάζουν στον πυρήνα τους τις ακραίες εκφάνσεις της αγάπης, τα παιχνίδια ρόλων ως μέσο αυτοπροσδιορισμού και επιβολής, τον θάνατο ως λύτρωση, την πρόκληση των ορίων, αλλά και το ναζισμό, ένα μοτίβο που κατέχει περίοπτη θέση στην προβληματική του συγγραφέα.
Δείτε τις παραστάσεις εδώ
«Ultima noche ή Οι καρχαρίες» με τη Μυρτώ Αλικάκη και τον Λεωνίδα Κακούρη, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Γιαμλόγλου.
«Historia de un amor ή Τα μυρμήγκια» σε σκηνοθεσία των Κώστα Φιλίππογλου-Πέμης Ζούνη, οι οποίοι ερμήνευσαν, επίσης, τους δύο ρόλους του έργου.
«Μένγκελε» με τη Μυρτώ Αλικάκη και τον Λάζαρο Γεωργακόπουλο, σε σκηνοθεσία του Κώστα Φιλίππογλου.