Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες

Ο Λάμπρος Φισφής, ο Γιώργος Χατζηπαύλου, η Χρύσα Κατσαρίνη, ο Διονύσης Ατζαράκης και ο Αριστοτέλης Ρήγας, λίγο πριν το Athens Comedy Festival, μιλούν για τις εμπειρίες τους στα ξένα.

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες

Δεν χορταίνουμε να μετράμε παραστάσεις Ελλήνων stand up κωμικών στο εξωτερικό: οι κορυφαίοι του είδους, έχοντας χτίσει ολοκληρωμένους μονολόγους, μαζεύουν τα καλύτερά τους κείμενα, φτιάχνουν βαλίτσες και φεύγουν για ευρωπαϊκές περιοδείες. Τέλειο, πράγματι, και εξαιρετικό για την εμπειρία ενός περφόρμερ, αλλά πότε συμβαίνει να πάνε όλα καλά; Ζητήσαμε από πέντε κωμικάρες, που αναμένεται να κάνουν χαμό στο Athens Comedy Festival, τη μεγάλη γιορτή γέλιου και κωμωδίας που επιστρέφει στο Gazi Live από την Πέμπτη 6/6 μέχρι την Κυριακή 9/6, να μας αφηγηθούν τις πιο ό,τι να ’ναι ιστορίες που έζησαν στα ξένα.

Λάμπρος Φισφής: Δωμάτιο στο Άμστερνταμ με τα όλα του

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες - εικόνα 1
«Έχουμε πάει με τον Δημήτρη Μακαλιά και τον Ζήση Ρούμπο στο Άμστερνταμ για περιοδεία με το "Κάψε το σενάριο". Είμαστε λίγο στενεμένοι οικονομικά, οπότε ψάχνουμε κάτι φτηνό να μείνουμε. Βρίσκω ένα φτηνό, καλούτσικο ξενοδοχείο στο κέντρο, που μας εξυπηρετούσε. Βέβαια, φτηνό στο Άμστερνταμ εννοούμε 180 ευρώ το βράδυ, οπότε κοιμόμαστε και οι τρεις στο ίδιο δωμάτιο, το οποίο δωμάτιο όπως αποκαλύφθηκε είχε να καθαριστεί απ’ όταν φτιάχτηκε το ξενοδοχείο: τρίχες παντού, μύριζε απαίσια, υπήρχαν πράγματα που είχαν ακόμη κολλημένες τις τιμές επάνω, ετικέτες από το ΙΚΕΑ κ.ο.κ. Ο Ζήσης και ο Δημήτρης παραπονιούνται πάρα πολύ. Τους λέω πως είναι ό,τι καλύτερο παίζει με αυτά τα λεφτά. Δεν με πίστευαν. Μπαίνουν στο ίντερνετ και επιτόπου καταλαβαίνουν ότι το αμέσως επόμενο φθηνότερο ξενοδοχείο είναι στα 300 ευρώ, οπότε συμβιβαζόμαστε. Ο Ζήσης, που παραπονιόταν πιο πολύ, καταλήγει στο μονό κρεβάτι, που ήταν και το χειρότερο. Ξυπνάει, λοιπόν, το πρωί με τσιμπήματα παντού. Όταν γυρίσαμε στην Ελλάδα, πήγε στο γιατρό και έμαθε ότι τα τσιμπήματα ήταν από κοριούς… Εγώ και ο Δημήτρης δεν πάθαμε απολύτως τίποτα.»

ΥΓ.: Μετά τον λέτε τρελό τον Ζήση, όταν φτιάχνει ολόκληρο μπιτ για τα έντομα. Αμ δεν είναι!


Γιώργος Χατζηπαύλου: Το Όσλο είναι εύκολη πόλη – ή μήπως όχι;

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες - εικόνα 2
«Το Όσλο ήταν η τελευταία πόλη της περιοδείας. Ένατη μέρα, ενδέκατη παράσταση. Κουρασμένος αλλά χαλαρός αφού την επομένη επιστρέφω. Έχω χαλαρώσει τόσο που απενεργοποείται το κομμάτι του εγκεφάλου που παρακολουθεί τη διαδρομή στο γκουγκλ μαπς για το θέατρο. Μπαίνω στο τραμ και απολαμβάνω την πόλη. Κυρίως τα κτίρια, υπέροχα κτίρια, που όσο κινούμαστε λιγοστεύουν κι εμφανίζονται δέντρα. Πολλά δέντρα. Μετά υποψιάζομαι ότι είμαι σε λάθος τραμ. Μπαίνω σε άλλο. Τα δέντρα γίνονται περισσότερα. Κατεβαίνω σε ένα ήσυχο προάστιο του Όσλο – με πολλά δέντρα. Δεν ξέρω πόσο μακριά είμαι από το θέατρο. Μια κοπέλα πλησιάζει με γρήγορο βήμα προς το μέρος μου. Το καλό είναι ότι έχω κάποιον να ρωτήσω, το κακό είναι ότι έτσι ξεκινούν αρκετά βιβλία του Νέσμπο. Προτού ρωτήσω με ρωτάει εκείνη: "Είσαι ο Γιώργος; Τι κάνεις εδώ; Έρχομαι στην παράστασή σου". Παραλίγο από τη χαρά μου να φωνάξω "Πατρίδα!!!", αλλά προτίμησα ψύχραιμα να της ζητήσω να με πάει μέχρι το θέατρο. Το Όσλο είναι εύκολη πόλη. Όσο λιγότερα δέντρα τόσο πιο κέντρο είσαι.»

ΥΓ.: Λες να ισχύει κάτι αντίστοιχο και με τις νεραντζιές στην Αθήνα;


Χρύσα Κατσαρίνη: Πόσο πιο χαϊκλάς κοινό;

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες - εικόνα 3
«Αρχικά να επισημάνω πόσο περίεργο μου φαίνεται που γράφω την εμπειρία μου από την ευρωπαϊκή μου περιοδεία. Στο μυαλό μου την είχα τοποθετήσει κάπου μαζί με το Όσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου και το να έχω για άντρα μου τον Τζέραρντ Μπάτλερ, ξέρω ’γω. Η πιο αστεία και ταυτόχρονα τρομακτική παράσταση για μένα ήταν στις Βρυξέλλες. Τα καμαρίνια ήταν δίπλα στην είσοδο, οπότε έριχνα κλεφτές ματιές στο κοινό. Παρατήρησα πως σχεδόν όσοι έμπαιναν στο χώρο ήταν τρομερά καλοντυμένοι: φορούσαν γούνες, κοστούμια, καλογυαλισμένα παπούτσια, ακριβά αξεσουάρ – και αρκετοί ήταν μεγάλης ηλικίας. Όταν ρώτησα, έμαθα πως είναι Έλληνες που δουλεύουν στην Κομισιόν. Πάγωσε το αίμα μου. Πώς θα μπορούσα να συνδεθώ μαζί τους; Μήπως ενοχληθούν όταν πετάξω κάτι για σεξ ή άμα βρίσω; Αποφάσισα το πιο απλό: να είμαι ειλικρινής με το κοινό. Οπότε ανεβαίνω στη σκηνή και τους λέω: "Με έχετε αγχώσει πάρα πολύ. Είσαστε όλοι προσεγμένοι, καλοντυμένοι, και εγώ σε λίγο θα σας μιλάω για π**τσες". Τελικά ήταν μια από τις καλύτερες παραστάσεις της περιοδείας. Οπότε τώρα χρειάζομαι το τηλέφωνο του Λάνθιμου ή του Τζέραρντ Μπάτλερ. Έχουν μείνει άλλα δύο πράγματα που πρέπει να σβήσω από τη λίστα και έχω OCD, δεν είναι εύκολο.»

ΥΓ.: Να δω Χρύσα σε φάση «Κυνόδοντας» και τι στον κόσμο.


Διονύσης Ατζαράκης: Δίχως μπάκπακ και ελπίδες στη Στουτγκάρδη

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες - εικόνα 4
«Ύστερα από ένα οκταήμερο ευρωπαϊκό τουρ με τον Θωμά Ζάμπρα, και ενώ είχαμε μπει σε ό,τι μεταφορικό μέσο υπάρχει πέρα από αερόστατο και καγιάκ, ξέχασα το σακίδιο πλάτης μου σε ένα τρένο στη Στουτγκάρδη. Το σακίδιο περιλάμβανε λάπτοπ γεμάτο αρχεία, κείμενα, σενάρια, όνειρα, ελπίδες και κάμποσο ακατάλληλο οπτικοακουστικό υλικό, δηλαδή ντροπιαστικές φωτογραφίες μου απ’ την εφηβεία. Φυσικά, όλα αυτά χωρίς μπακ απ. Λέω: "ΟΚ, Διονύση, ψυχραιμία, δεν έγινε κάτι, απλώς καταστράφηκε η ζωή σου". Αρχίζουμε να ψάχνουμε σε αστυνομίες, υπηρεσίες, απολεσθέντα, εστιατόρια (που δεν έβγαζε πολύ νόημα, απλώς πεινούσαμε κιόλας) και πάνω που είχα αρχίσει να απελπίζομαι και να θυμίζω Κώστα Βουτσά στο "Αγάπησα μια πολυθρόνα" (ταινιάρα, ο "Πολίτης Κέιν" του Βουτσά, να το δείτε!), το επόμενο πρωί τη βρήκαμε! Ποιος βρίσκει τσάντα με λάπτοπ σε ξένη χώρα μία μέρα μετά; Ευτυχώς την είχα ξεχάσει στο ράφι των αποσκευών στο τρένο και δεν ασχολήθηκε κανείς. Τέλος καλό, όλα καλά. Πάει κοντά ένας χρόνος από τότε και ακόμη να κάνω μπακ απ.»

ΥΓ.: Τέλος συνεδρίας Διονύση. Να θυμάσαι: όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ στη ζωή σου, το έχεις ξεχάσει στο πάνω ράφι.


Αριστοτέλης Ρήγας: Επόμενη στάση Μόρντορ

Πέντε κωμικοί λένε ό,τι πιο κουλό συνέβη στις ευρωπαϊκές τους περιοδείες - εικόνα 5
«Με τον Στέλιο Ανατολίτη κάναμε φέτος την πρώτη μας ευρωπαϊκή περιοδεία και ταυτόχρονα ζήσαμε εμπειρία Ιντερέιλ μέσα σε μία ημέρα. Σύμφωνα με το πλάνο, είχαμε να φύγουμε από το Άμστερνταμ στις 8.15 το πρωί για να φτάσουμε στη Στουτγκάρδη στις 3.30 το μεσημέρι με τέσσερις αλλαγές τρένων. Φυσικά δεν έγινε αυτό. Λόγω ενός ατυχήματος παρέλυσε το ολλανδικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το νέο πλάνο περιλάμβανε πέντε αλλαγές και έξι συρμούς (μέσω Διδυμότειχου), με προσδοκώμενη ώρα άφιξης στις 8 το βράδυ. Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε στην Κολονία απ’ όπου θα παίρναμε το τελευταίο τρένο για Στουτγκάρδη. Ο συρμός είχε καθυστέρηση 9 λεπτά και ο χρόνος που είχαμε για να αλλάξουμε τρένο ήταν μόλις ένα λεπτό! Προλάβαμε στο τσακ να δούμε την πόρτα του τελευταίου τρένου να κλείνει στη μούρη μας. Ύστερα από αυτό πήραμε ένα άλλο τρένο και μετά ακόμα ένα, φτάνοντας στο σύνολο τα επτά μέχρι να φτάσουμε. Το μόνο που δεν κάναμε ήταν αλλαγή στο "Λιανοκλάδεν".»

ΥΓ.: Και εδώ κλείνει το Σύνταγμα και παραλύει το σύμπαν. Άσ’ τα.


Χορηγοί Athens Comedy Festival: Schweppes, Pitatakia και efood.

Προπώληση εισιτηρίων από το www.viva.gr (ειδική προσφορά δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός από το COSMOTE DEALS for YOU).

Περισσότερες πληροφορίες

Logopaignia Fright Night

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 120 '

Μια ομάδα κωμικών έμπειρη στην τέχνη των λογοπαιγνίων καταλαμβάνει τη σκηνή.

Thursday Comedy Club & Big Talk Live

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 135 '

Το main show της πρώτης ημέρας του φεστιβάλ ενώνει τους Θ. Ζάμπρα, K. Μαλιάτση-Σάλα, Αρ. Ρήγα, Λ. Φισφή σε ένα πατροπαράδοτο comedy club με MC τη Χρ. Κατσαρίνη (9 μ.μ.). Τα πιο ασήμαντα θέματα που απασχολούν τις παρέες παίρνουν τη θέση που τους αξίζει στο Big Talk και το κοινό είναι εκεί για να τα σχολιάσει και να καθοδηγήσει την κουβέντα μαζί με τους Γ. Αγγελόπουλο, Δ. Μακαλιά, Ζ. Ρούμπο, Γ. Σαρακατσάνη, Λ. Φισφή (10.15 μ.μ.).

Friday Comedy Club & Κωμικό ΜΠΟΥΜ

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 135 '

Δεύτερη ημέρα του φεστιβάλ και το main show περιλαμβάνει Comedy Club με τους Κ. Βρανά, Δ. Δούκογλου, Blink Mike και Δ. Χριστοφορίδη (9 μ.μ.) και tailor-made παράσταση που δημιουργεί το κοινό από το μηδέν με τους Γ. Αγγελόπουλο, Δ. Μακαλιά, Ζ. Ρούμπο, Γ. Σαρακατσάνη, Λ. Φισφή (10.15 μ.μ.).

RAW Comedy Night

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 75 '

Οι stand up comedians τεστάρουν τα όρια του κοινού με υλικό που θα ήθελαν να μην είχαν γράψει αλλά και να μην το μάθαινε η μάνα τους.

Saturday Comedy Club & Comedy Battle

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 135 '

Τρίτη ημέρα για το φεστιβάλ με Comedy Club από τους Δ. Ατζαράκη, Δ. Δημόπουλο, Β. Θεοδωρόπουλο, Άγγ. Σπηλιόπουλο (9 μ.μ.) και Comedy Battle με διαιτητή τον Λ. Φισφή και αρχηγούς των δύο ομάδων τον Δ. Μακαλιά και τον Ζ. Ρούμπο (10.15 μ.μ.). Παιχνίδια, προκλήσεις, τραγούδια και trash talk συνθέτουν μια μάχη που θα αφήσει ιστορία, με special guests τους Κρ. Κατσούλη, Hσ. Ματιάμπα, Ντ. Παπαδημητρίου, Στ. Σβήγκο, Μ. Συνατσάκη, Δ. Μακαλιά, Ζ. Ρούμπο, J. Kaluta.

True Story

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 75 '

Πριν από 400.000 χρόνια ο άνθρωπος κατάφερε να ελέγξει τη φωτιά και το αποτέλεσμα ήταν ότι άρχισε να ψήνει κοψίδια και να λέει ιστορίες γύρω από αυτήν. Ακριβώς αυτό θα γίνει και στη βραδιά storytelling του Salonica Comedy Festival. Δεν θα ανάψουμε φωτιά, δεν θα ψήσουμε κοψίδια, δεν θα φοράμε δέρματα ζώων, αλλά θα ακούσουμε έντεκα κωμικούς να μας λένε ιστορίες.

Sunday Comedy Club & Laugh Off

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 135 '

Τέταρτη και τελευταία ημέρα για το φεστιβάλ με τετραπλό Comedy Club από τους Απ. Γαρπόζη, Μ. Μαθιουδάκη, Π. Ρούπο, Γ. Χατζηπαύλου (9 μ.μ.) και τη μεγαλύτερη μάχη Laugh Off που έγινε ποτέ μεταξύ Αθήνας κι επαρχίας (10.15 μ.μ.), με τον νικητή να αναδεικνύεται από το γέλιο του κοινού. Για την Αθήνα: Μ. Μαθιουδάκης, Β. Θεοδωρόπουλος, Άγγ. Σπηλιόπουλος – αρχηγός ομάδας: Λ. Φισφής. Για την επαρχία: Δ. Χριστοφορίδης, Θ. Ζάμπρας, Αρ. Ρήγας – αρχηγός ομάδας: Γ. Χατζηπαύλου.

Logopaignia Fright Night 3.0

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 75 '

H παράσταση που έγινε θεσμός έρχεται για τρίτη συνεχή χρονιά στο φεστιβάλ. Φέτος το μενού περιλαμβάνει, εκτός από λογοπαίγνια και one-liners ατάκες, αυτοσχεδιαστικά παιχνίδια με τη συμμετοχή εξαιρετικών και τολμηρών καλεσμένων.

The man of 10.000 sound effects! (από τη Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή μωρέ...)

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 75 '

Θυμάστε τον τύπο που έκανε τους πιο απίστευτους ήχους με το στόμα στη «Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή»; Ο τρομερός Michael Winslow, γνωστός και ως «ο άνθρωπος με τις 10.000 φωνές», έρχεται στο Athens Comedy Festival.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος σκηνοθετεί το "Μια άλλη Θήβα" του Σέρχιο Μπλάνκο

Ένα επίκαιρο και αινιγματικό έργο με θέμα την πατροκτονία σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Ξεκίνησε η προπώληση, μάθετε περισσότερα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
03/10/2022

Η "Γέρμα" του Λόρκα διασκευάζεται από την Art Libera

Η ιστορία μιας νεαρής γυναίκας της ισπανικής υπαίθρου, εγκλωβισμένης σε ένα περιβάλλον κυριαρχούμενο από πατριαρχικές φιγούρες.

"Οικόπεδα με θέα" και all star διανομή

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης ανεβάζει στο θέατρο Άνεσις το σπουδαίο έργο του Ντέιβιντ Μάμετ που ξεγυμνώνει την αμείλικτη πλευρά του "αμερικάνικου ονείρου". Δείτε τα πρώτα στιγμιότυπα από την παράσταση.

"Κουρέα της Σεβίλλης": Η επιτυχία συνεχίζεται στο Ακροπόλ

Ο ταλαντούχος Βασίλης Χαραλαμπόπουλος ξανά συναντά τον εμβληματικό ρόλο του Φίγκαρο στον περίφημο "Κουρέα της Σεβίλλης" του Μπομαρσέ, σε σκηνοθεσία και χορογραφίες της Σοφίας Σπυράτου.

"Ανθρώπινη φωνή": Ένας εξομολογητικός μονόλογος με τη Λουκία Μιχαλοπούλου

Στην "Ανθρώπινη φωνή" του Ζαν Κοκτό θα απολαύσουμε τη Λουκία Μιχαλοπούλου, μια ηθοποιό αφοσιωμένη, πολύτιμα δημιουργική και γενναιόδωρη, που έχει συναντηθεί θεατρικά με σημαντικούς καλλιτέχνες και έχει αξιοποιήσει την εμπειρία της αυτή με τον καλύτερο τρόπο.

Θέατρο Tempus Verum: Με ανατρεπτικό ρεπερτόριο τη νέα σεζόν 2022-23

Με σύγχρονη ματιά και νέους δημιουργούς μπαίνει στον θεατρικό χειμώνα ο θεατρικός οργανισμός του Κεραμεικού.

Το Εθνικό Θέατρο συζητάει για το #MeToo

"Το ελληνικό θέατρο στην εποχή του #MeToo" είναι το θέμα της πρώτης συζήτησης που διοργανώνει φέτος η πρώτη σκηνή της χώρας, με στόχο να θέσει επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία και την τέχνη.