Ποιος είναι πραγματικά ο Κούμπα Τάντι;

Μια συζήτηση για το έργο «Η ιστορία του πρίγκιπα της Κούμπα Τάντι» που ανεβαίνει πρώτη φορά στην χώρα μας θα δώσει τις απαντήσεις.

Ποιος είναι πραγματικά ο Κούμπα Τάντι;

Μια συζήτηση για το έργο «Η ιστορία του πρίγκιπα της Κούμπα Τάντι» που ανεβαίνει πρώτη φορά στην χώρα μας θα δώσει τις απαντήσεις.

Ποιος είναι πραγματικά ο Κούμπα Τάντι; - εικόνα 1

Ο Γιάκομπ Μίχαελ Ράινχολτ Λεντς αφηγείται την ιστορία ενός πρίγκιπα που ξεκινά το ταξίδι του από την Ασία με προορισμό την Ευρώπη για να γνωρίσει τα ήθη και τα έθιμα της. «Η ιστορία του πρίγκιπα της Κούμπα Τάντι», «όνειρο» της σκηνοθέτιδας και ηθοποιού Σοφίας Φιλιππίδου, έχει ξεκινήσει από τις 7 Μαΐου στο Θέατρο Αθηνών. Με αφορμή την παράσταση θα γίνει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση την Τετάρτη 9 Μαΐου στις 7μ.μ, στο Ινστιτούτο Γκαίτε (Ομήρου 14-16), με στόχο να γνωρίσουμε καλύτερα όχι μόνο το έργο, τον συγγραφέα αλλά και γενικότερα το θέατρο. Ο Λεντς άνηκε στο κύκλο του Γκαίτε και μαζί ήταν από τους βασικούς δημιουργούς του κινήματος «Θύελλα και οργή» που αναπτύχθηκε στην Γερμανία το 1770. Στη συζήτηση θα γίνουν αναφορές τόσο στο κίνημα-σταθμός του ευρωπαϊκού θεάτρου, στον ίδιο και το έργο του από ιστορική, αλλά και ψυχολογική προσέγγιση ενώ η Σοφία Φιλιππίδου που μετέφρασε το έργο από τα γερμανικά θα μιλήσει για την πραγματοποίηση του προσωπικού της «ονείρου».

Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν:
Άννα Ταμπάκη, Καθηγήτρια θεατρολογίας - ιστορίας του θεάτρου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών «Το κίνημα ΄Θύελλα και Ορμή΄: Ένας σταθμός στην ιστορία του ευρωπαϊκού θεάτρου "
Νίκος Τζαβάρας, Καθηγητής ψυχιατρικής- Ψυχαναλυτής "Η ψύχωση στην Τεχνη: o Λεντς στο έργο του Georg Buechner και του Paul Celan
Αλεξία Αλτουβά, Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ "Γιάκομπ Μίχαελ Ράινχολτ Λεντς: ζωή και το έργο του"
Ιωάννα Μπλάτσου, Θεατρολόγος -κριτικός θεάτρου "Θύελλα και ορμή"
Γιάννης Κωνσταντινίδης, θεατρικός συγγραφέας- δημοσιογράφος "Ο Μισανθρωπισμός στη γραφή του Λεντς με αφορμή το θεατρικό έργο του ο Οικοδιδάσκαλος"
Στέλιος Κρασανάκης, Ψυχίατρος Δραματοθεραπευτής-σκηνοθέτης- διδάσκων ΕΚΠΑ "Μια αντίστροφη διαδρομή απο τον Λεντς του Georg Buechner στον Γιακομπ Μιχαελ Ραινχολτ Λεντς
Σοφία Φιλιππίδου, ηθοποιός-σκηνοθετις- συγγραφέας "Από την μετάφραση του έργου "Ιστορία του πρίγκιπα της ΚουμπαΤαντι" του Γιάκομπ Μίχαελ Ράινχολτ Λέντς, στην παράσταση: ένα φοιτητικό όνειρο βρίσκει δρόμους πραγμάτωσης"

Τετάρτη, 09.05.2018
19:00 - 21:00
GOETHE-INSTITUTATHEN
Ομήρου 14-16
Είσοδος ελεύθερη

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το 23ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας είναι γεγονός

Ένα από τα λίγα θεατρικά φεστιβάλ που γίνονται στην ακριτική Θράκη με έμβλημα το "Γκατζολάκι" ενώνει όλους τους εραστές της θεατρικής τέχνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/08/2022

Οι δυο παραστάσεις του Γιάννη Καλαβριανού που περιμένουμε

Τον Σεπτέμβριο αναμένουμε να δούμε στην Αττική τη "Μήδεια" του Μποστ σε σκηνοθεσία του Γιάννη Καλαβριανού, αλλά και την περιπατητική παράσταση που ετοιμάζει "Αίμα στο αίμα".

Παράσταση γεμάτη συναίσθημα αφιερωμένη στη "Σαπφώ"

Μια διεθνής θεατρική παραγωγή αφιερωμένη στη θρυλική ερωτική ποιήτρια από τη Λέσβο, τη "Σαπφώ", παρουσιάζεται σε επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας.

"Ο Γουόλτερ Μίττυ και ο Πανηγυρικός": Από τη Νάξο στον Βοτανικό

Ο Δημήτρης Φραγκιόγλου πρωταγωνιστεί στο έργο "Ο Γουόλτερ Μίττυ και ο Πανηγυρικός" που κάνει πρεμιέρα στο πλαίσιο του εορτασμού του "Λογοτεχνικού Έτους 2022 Ιάκωβος Καμπανέλλης" στη Νάξο και το χειμώνα θα παιχτεί στο Vault.

Δυο θεατρικά ραντεβού στο City Theater

Ανάμεσα στις πολλές μουσικές προτάσεις που μας χαρίζει το City Garden Festival by Christmas Theater υπάρχουν δυο θεατρικές που δεν πρέπει να χάσετε. Ποιες είναι αυτές;

"Αντιγόνη" η εν βαρβάροις: Τελικά ποια Επίδαυρο θέλουμε;

Ποδοβολητά, λογομαχίες, φωνές και αναμένες οθόνες μετέφεραν την τραγωδία από την ορχήστρα στο κοίλον στο πρόφατο ανέβασμα της "Αντιγόνης".

Αντιγόνη

Ο Λιθουανός σκηνοθέτης δίνει την προσωπική ερμηνεία του στο πιο δημοφιλές από τα αρχαία δραματικά κείμενα, διαβάζοντάς το μέσα από ένα λαϊκότροπο πρίσμα, που όμως αδικεί τη δυναμική και το ήθος του πρωτότυπου κειμένου.