«Οι θεατές παρακολουθούν τη σαραντάλεπτη αυτή παράσταση όρθιοι» διευκρινίζει το γραφείο Τύπου του Φεστιβάλ Αθηνών για τον «Ιούλιο Καίσαρα. Σπαράγματα» (φωτό), επισημαίνοντας μάλιστα πως πρόκειται για μια περφόρμανς-μελέτη στο λόγο και την ομιλία με τρεις ηθοποιούς παρόντες, εκ των οποίων ο ένας έχει υποστεί εγχείρηση αφαίρεσης λάρυγγα και ο άλλος έχει μια ενδοσκοπική κάμερα, η οποία φτάνει μέχρι τις φωνητικές χορδές του… Καθόλου δεν πτοήθηκαν, ωστόσο, οι θεατρόφιλοι φαν του φεστιβάλ από τον ακραιφνώς πειραματικό χαρακτήρα της παράστασης του Ρομέο Καστελούτσι. Τα εισιτήρια για όλες τις παραστάσεις του «Ιούλιος Καίσαρας. Σπαράγματα» (17-20/6) είναι ήδη προπωλημένα.
Εκτός, όμως, από την παράσταση του Ιταλού εικονοκλάστη, sold-out είναι και μια ελληνική παραγωγή μεγάλου ενδιαφέροντος, το «Απολογίες 4 & 5» (20 & 21/6) της ομάδας Vasistas και της σκηνοθέτιδας Αργυρώς Χιώτη, με την έντονη παρουσία εντός και εκτός Ελλάδας. Η τελευταία αυτή παράσταση της, στα όρια πάντα του μουσικού θεάτρου, βασίζεται στο καινούριο κειμένο-ανοιχτή αλληγορία του Ευθύμη Φιλίππου. Ο διεθνώς διακεκριμένος συν-σεναριογράφος ταινιών όπως ο «Κυνόδοντας» και ο «Aστακός» ασχολείται εδώ με την εξονυχιστική «εξέταση» ενός ζευγαριού και την ένταξη ή τον αποκλεισμό του από ένα κοινωνικό σύνολο που χορεύει τραγουδώντας στο βάθος της σκηνής...
Υπάρχει μια τελευταία ευκαιρία να κλείσετε θέση για τις «Απολογίες 4 & 5»: λόγω της μεγάλης ζήτησης, θα δοθεί μια επιπλέον, σχεδόν μεταμεσονύκτια, παράσταση στις 21 Ιουνίου στις 23.30 (διάρκεια: 75’), οπότε …σπεύσατε!