Tiny Subjects

Μια σειρά γλυπτικών κατασκευών κάνουν αναφορά στην εμπειρία του δρόμου, πώς δηλαδή αυτός βιώνεται, καταγράφεται και νοηματοδοτείται. Η ενδελεχής παρατήρηση του αστικού τοπίου, σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον της καλλιτέχνιδας για την απαρχαίωση στην αρχιτεκτονική, όπου το νεότευκτο καθίσταται πολύ γρήγορα ξεπερασμένο, τροφοδοτεί τα έργα της Κατερίνας Μπότσαρη. Η καλλιτέχνις στηρίζεται στη μελέτη της αντιμνημειακότητας και στο πώς αυτή αποδίδεται μέσα από τη συναρμογή υλικών όπως το υγρό γυαλί, το τσιμέντο και το πλαστικό. Η πήξη/στερεοποίηση, δηλαδή η αλλαγή της κατάστασης της ύλης, που χαρακτηρίζει αυτές τις γλυπτικές συναρμογές δημιουργεί ένα αντιθετικό αποτέλεσμα, μια παγωμένη ρευστότητα, σαν να προσπαθείς να κλείσεις έναν κεραυνό σε μπουκάλι, σαν να έχεις αιχμαλωτίσει ή καταψύξει ένα πυροτέχνημα.


Επιμέλεια: Χριστόφορος Μαρίνος

Fuji, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, σιλικόνη, 33x37x16εκ.
Fuji, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, σιλικόνη, 33x37x16εκ.
The Passage, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, χρώμα σε σκόνες, ξύλο, σιλικόνη, χαλκός, 123x23x150εκ.
The Passage, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, χρώμα σε σκόνες, ξύλο, σιλικόνη, χαλκός, 123x23x150εκ.
Unmonumental, 2022, δίχτυ πολυαιθυλένιου, στεγανωτικό PU, ακρυλικά, νέον, πλεξιγκλας, ξύλο, ηλεκτρολογική εγκατάσταση 200x120x68 εκ.
Unmonumental, 2022, δίχτυ πολυαιθυλένιου, στεγανωτικό PU, ακρυλικά, νέον, πλεξιγκλας, ξύλο, ηλεκτρολογική εγκατάσταση 200x120x68 εκ.
Tiny Subjects, 2022, εξηλασμένη πολυστερίνη, ακρυλικό, ντουκόχρωμα, υαλόνημα, 185x500x32εκ.
Tiny Subjects, 2022, εξηλασμένη πολυστερίνη, ακρυλικό, ντουκόχρωμα, υαλόνημα, 185x500x32εκ.
he Sawmills, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, χρώμα σε σκόνες, ξύλο, σιλικόνη, εξηλασμένη πολυστερινη, σύρμα, πλαστικό, 124x24x105εκ.
he Sawmills, 2022, υγρό γυαλί, τσιμέντο, χρώμα σε σκόνες, ξύλο, σιλικόνη, εξηλασμένη πολυστερινη, σύρμα, πλαστικό, 124x24x105εκ.