Olivia Coeln. Bunch

Τον περασμένο χρόνο, η Olivia Coeln έκανε κυρίως φωτογραφικές «επιδρομές» σε μεσαιωνικά κάστρα και μεσαιωνικά φεστιβάλ, που λαμβάνουν χώρα στην επαρχία της Αυστρίας. Αυτά τα μέρη και οι αντίστοιχες διαδράσεις λειτουργούν ως δείγματα της σύγχρονης κουλτούρας και σαν μια προσπάθεια επαναφοράς σε μια άλλη εποχή. Υβριδικές μορφές αυτο-έκφρασης και αντιπροσώπευσης - από την καθημερινή κουλτούρα μέχρι την αναπαράσταση μάχης - επιβάλλουν την ασύμμετρη σοβαρότητα ενός θεατρικού πάθους για ένα παραλλαγμένο «Νέο Νέο Κόσμο», που υποδύονται ένα αυτοσχέδιο καστ χωρίς κάποιο σενάριο με συνοχή. Κοιτώντας τις επαναλαμβανόμενες παγωμένες στο χρόνο εικόνες, παρατηρούμε την ακαμψία της ανθρώπινης μορφής των μανεκέν, καθώς εκείνη απαθανατίζεται από τον φωτογραφικό φακό. Μέρος της σύνθεσης των έργων της έκθεσης είναι προσεκτικά κατασκευασμένα μανεκέν, που η Coeln φωτογράφισε σε ένα αυστριακό μουσείο βασανιστηρίων. Σύμφωνα με μια ανέκδοτη ιστορία, ο δημιουργός τους, ένας σχεδιαστής θεάτρου, τα δημιούργησε με γνώμονα τα πρόσωπα άλλων σκηνοθετών. Στη μεταπαραγωγή, η Coeln πρόσθεσε αυτούς τους πρωταγωνιστές σε εικόνες που είχε λάβει σε ατελείς πολυτελείς επαύλεις στις Σεϋχέλλες. Παρόλο που κάποιες από αυτές δεν θα κατοικηθούν ποτέ, θα υπάρχουν και θα εκπληρώνουν τη φύση τους ως περιουσιακά στοιχεία στο χαρτί.