Το φωτογραφικό πρότζεκτ της Ελεάννας Παπαθανασιάδη των 365 φωτογραφιών, όσων και οι μέρες του έτους, που αποτυπώνει με πρωτότυπο τρόπο, από την οπτική των παρκαρισμένων αυτοκινήτων, γωνιές της Αθήνας, ανοίγοντας έναν διάλογο με την πόλη και το αστικό περιβάλλον, έλαβε σάρκα και οστά, σε ένα ημερήσιο ημερολόγιο που σχεδίασε ο Γιαννίκος Βασιλούλης. Μέσα από φωτογραφίσεις παρκαρισμένων αυτοκινήτων ο φακός έχει καταφέρει να περιστοιχίσει, σε βάθος χρόνου, τις φωτογραφίες με την χωρική και περιβαλλοντική διάσταση.
Η διάφανη επιφάνεια των παρμπρίζ, μέσα από το εσωτερικό των παρκαρισμένων σε διάφορα σημεία της πόλης αυτοκινήτων, όταν πλέον αυτά έχουν προσωρινά παύσει, όταν έχει σιωπήσει για λίγο η βουή των μηχανών, με τον αντικατοπτρισμό της, την διάθλαση του φωτός και την παραμόρφωση των ειδώλων που προσφέρει, λειτουργεί ως ένας "μαγικός καθρέπτης" που μας επιτρέπει μια εναλλακτική θέαση της πόλης. Πρόκειται για μια αρμονική συνύπαρξη των προσωπικών αντικειμένων των ιδιοκτητών τους στις επιφάνειες των υαλοπινάκων και του διαρκώς μεταβαλλόμενου τοπίου (με τα δέντρα, τα κτίρια, τα φυσικά φαινόμενα, τους περαστικούς και τις συνεχείς εναλλαγές) που δεν επιτρέπουν τη πλήξη.
Μια σειρά από στιγμιότυπα που εκμεταλλεύεται τις αντιθέσεις: κίνηση – ακινησία – επιτάχυνση – επιβράδυνση, σταθερότητα – μεταβολή, πραγματικό - φαντασιακό. Τα δίπολα αυτά θα ανακαλύψουν όσοι ξεφυλλίσουν το ευφάνταστο ημερολόγιο, που μέσα από τις σελίδες του, υπόσχεται μια διαφορετική ματιά στους χώρους που μας περιτριγυρίζουν και προσπερνάμε καθημερινά στην πολύβουη πόλη.