Το πολυαναμενόμενο διαστημικό έπος της Bioware - εταιρείας που στο παρελθόν προσέφερε αγαπημένα games όπως τα Mass Effect και Dragon Age - είναι επιτέλους διαθέσιμο και... δεν είμαστε ιδιαίτερα βέβαιοι πως ήταν καλή ιδέα. Ενώ οι βασικοί μηχανισμοί παιχνιδιού δεν είναι καθόλου άσχημοι και ο οπτικοακουστικός τομέας είναι προσεγμένος (ενίοτε κι εντυπωσιακός), το Anthem χαρακτηρίζεται από σωρεία προβλημάτων και ατελειών που δεν θα έπρεπε να παρατηρούνται σε παραγωγή αυτού του βεληνεκούς, αυτού του κόστους και αυτών των φιλοδοξιών. Σίγουρα όχι μετά από τρία χρόνια αναμονής και με εκδότρια εταιρεία την μεγαλύτερη στον κόσμο, την Electronic Arts. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ωστόσο, του Anthem δεν δείχνει να είναι η σειρά από τεχνικά ή Δικτυακά ή άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζονται με τις... αναπόφευκτες πλέον διορθωτικές ενημερώσεις που θ' ακολουθήσουν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες. Είναι αφενός το γεγονός ότι δεν υπάρχει αρκετή ποικιλία περιεχομένου διαθέσιμη ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών αμείωτο για καιρό, αφετέρου το γεγονός ότι στις αποστολές και τις μάχες δεν υπάρχει αρκετή πρωοτυπία για να διαχωρίσει την παραγωγή από άλλες παρόμοιες του παρελθόντος. Αποτέλεσμα: ένα "γυαλιστερό" video game που απλώς δεν είναι τόσο διασκεδαστικό όσο θα μπορούσε και θα έπρεπε. Η Bioware έχει ήδη σαφή εικόνα όχι μόνο των προβλημάτων που πρέπει να διορθωθούν προκειμένου το Anthem να μην ταλαιπωρεί ή εκνευρίζει τους παίκτες του, αλλά και του τί πρέπει να κάνει το επόμενο χρονικό διάστημα - βάσει της... εύλογης γκρίνιας των παικτών - ώστε να καταστήσει την δημιουργία της περισσότερο ελκυστική σε περισσότερο κόσμο. Ελπίζουμε με διαδοχικές αναβαθμίσεις να καταφέρει ακριβώς αυτό, γιατί το Anthem έχει ολοφάνερες προοπτικές, μα μέχρις ότου να συμβεί αυτό... προτείνουμε στάση αναμονής!
Anthem
Φιλόδοξο κι εντυπωσιακό, μα για την ώρα... όχι αρκετό