H σειρά των Borderlands είχε αποκτήσει πιστό κοινό τα προηγούμενα χρόνια στα PS3/Xbox 360 για μία σειρά από λόγους, έξυπνη λοιπόν η απόφαση της 2Κ Games να ανασχεδιάσει το δημοφιλέστερο εκ των τριών - το δεύτερο - για το περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας του PlayStation VR. Έξυπνη κι επιτυχημένη: σε αντίθεση με άλλες μεταφορές "παραδοσιακών" video games (τις οποίες παίζοντας κανείς αμέσως καταλαβαίνει πως δεν προσφέρονταν για κάτι τέτοιο) στο Borderlands 2 VR έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή ώστε η προοπτική πρώτου προσώπου να μην είναι απλώς... δικαιολογία ύπαρξης για την όλη παραγωγή. Όπως και στο αρχικό Borderlands 2 η έμφαση βρίσκεται φυσικά στην δράση, όμως ο τίτλος ενθαρρύνει την εξερεύνηση τόσο με τον "ανοιχτό" του σχεδιασμό, όσο και με την μεγάλη γκάμα από όπλα που περιμένουν διάσπαρτα στην έκτασή του ν' ανακαλυφθούν και να συνδυαστούν. Οι τέσσερις διαφορετικές διαθέσιμες κλάσεις χαρακτήρων και το συνολικό σύστημα εξέλιξης των δυνατοτήτων του καθενός ενθαρρύνουν επίσης τον πειραματισμό και αποδεικνύουν πως μία ψυχαγωγική εμπειρία σε περιβάλλον VR μπορεί να έχει και "βάθος" αντί να στηρίζεται μόνο στην "αίσθηση της παρουσίας" και στις έντονες συγκινήσεις των αναμετρήσεων όπου εμπλέκεται ο παίκτης σε μία ποικιλία από τοποθεσίες.
Τα γραφικά του Borderlands 2 VR είναι άκρως ικανοποιητικά - ειδικά για τα δεδομένα μίας χρονιάς κατά την οποία είχαμε αληθινά εντυπωσιακά games στο PlayStation VR - και η κίνηση σταθερότατη ακόμη και στις πλέον απαιτητικές καταστάσεις δράσης. Αυτά, σε συνδυασμό με την μεγάλη έκταση του τίτλου, καθώς και τον εύκολο, ευέλικτο χειρισμό του, καθιστούν τον τίτλο της 2K Games αξιοπρόσεκτο για την εορταστική περίοδο και τους νέους κατόχους PS VR, που πιθανώς δεν είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με την "παραδοσιακή" εκδοχή του τίτλου στο παρελθόν. Να προσμένουμε και σε extra περιεχόμενο σε μορφή DLC κάποια στιγμή; Μακάρι!